خدمات شبکه و پشتیبانی شبکه در تهران ترازنت

خدمات شبکه و پشتیبانی شبکه در تهران ترازنت

این پشتیبانی می‌تواند برای مدیریت، تعمیر، رفع اشکال، تعویض قطعه کامپیوتر و تمام فعالیت‌هایی از این قبیل باشد. در حالی که اینگونه مشکلات در تمام شرکت‌ها و کسب و کارها وجود دارد، همچنان نتوانسته‌اند این مشکل را رفع کنند. برخورداری از خدمات پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری شبکه مختص به زمان خاصی نمی‌شود به همین دلیل پیشنهاد می‌شود در سازمان‌های نسبتا بزرگ و حتی متوسط از یک پشتیبانی حضوری شبکه حتما استفاده کنید. ترازنت به عنوان یک شرکت بزرگ در زمینه ارائه خدمات شبکه، راه اندازی و پشتیبانی شبکه و سیستم‌های کامپیوتری و سایر خدمات وابسته حوزه IT در ایران فعالیت می‌کند. بسیار خرسندیم که قریب به 20 درصد مشتریان ما شرکت‌هایی هستند که از سرتاسر کشور از خدمات شبکه و سرورهای ابری ما استفاده می‌کنند. هر گونه عملیاتی که در جهت بهبود رویکرد شبکه، نگهداری شبکه و رفع‌ ایرادات شبکه انجام شود، در دسته خدمات پشتیبانی شبکه جای می‌گیرد.

یک پشتیبان غیر حضوری شبکه هم باید روزهایی از ماه را به صورت حضوری در مجموعه شما حضور داشته باشد تا بتواند به درستی مشکلات موجود را بررسی کند و در صدد رفع آن‌ها بر آید. مدیریت عملکرد معمولاً برای عملکرد شبکه بسیار مهم است ، در حالی که کاربران مجاز معمولاً باید در مدت زمان معقولی به برنامه ها و دستگاه های نرم افزاری دسترسی داشته باشند. سرپرستان به طور معمول با اطمینان از عملکرد کلیه سیستم ها طبق برنامه ، از مدیریت شبکه بهره مند می شوند. همچنین می توان دقیقاً تعیین کرد که یک مشکل در کجاست بنابراین زمان قابل توجهی برای جستجوی علت صرف نمی شود. از دیگر خدماتی که می‌توانید از کارشناسان شرکت ترازنت دریافت کنید، امنیت شبکه است. برای منابع اطلاعاتی یک سازمان که از خدمات شبکه استفاده می‌کنند، همیشه تهدیدات دائمی وجود دارد.

  • شرکت‌های بزرگ‌تر معمولا یک بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات اختصاصی دارند که هنگام بوجود آمدن هرگونه مشکل شبکه در تیم خدمات شبکه دسترس مجموعه است.
  • برای کابل‌کشی شبکه می‌توانید از انواع مختلف کابل‌های شبکه استفاده کنید.
  • بازدید از محل مورد نظر برای نصب و راه‌اندازی شبکه؛ متخصصان پسیو شبکه ابتدا از محل پروژه بازدید کرده و مقدمات اجرای پروژه را بررسی می‌کنند.
  • خدمات IT همه آن چیزهایی است که برای راه اندازی و پشتیبانی و نگهداری شبکه کامپیوتری یک شرکت مورد نیاز است.
  • امروزه سازمان‌هایی که بیش از چند کامپیوتر و سیستم دارند، برای سهولت در ارتباطات خود و افزایش راندمان کاری از خدمات شبکه استفاده می‌کنند.
ایمن شبکه هوشمندخدمات پشتیبانی شبکه در تهرانرا با کیفیت را بر اساس تجارب این چند ساله ارائه می‌دهد و در نهایت آرامش کامل را برای تک تک افراد شرکت شما فراهم می‌کند تا با خیال راحت بر کسب و کار و تجارت خود تمرکز داشته باشید. گرفتن مشاوره برای راه‌اندازی شبکه می‌تواند این مسیر را بسیار ساده‌تر کرده و از پرداخت هزینه‌های جانبی و اضافه جلوگیری کند. اگر یک شبکه مطلوب و کارآمد می‌خواهید، باید قبل از برنامه ریزی برای راه‌اندازی این شبکه تجزیه و تحلیل‌های دقیق صورت بگیرد. شرکت‌های پشتیبانی شبکه به دو صورت حضوری و غیر حضوری خدمات خود را ارائه می‌کنند. در صورتی که مشکل ایجاد شده در دفتر و محل کسب و کار نیازمند حضور کارشناس شبکه باشد، پشتیبان شبکه‌ کسب و کار نیروی مورد اعتماد خود را برای رفع مشکل به محل اعزام می‌کند. اما در صورتی که بتوان این مشکل را از راه دور حل کرد، با ریموت و ابزار مختلف مشکل رفع شده و سپس به صاحب کسب و کار اطلاع داده می‌شود.

خدمات شبکه ترازنت – پشتیبانی شبکه – راه اندازی شبکه – مشاوره شبکه

امروزه واگذاری خدمات پشتیبانی شبکه به یک شرکت مناسب، برای کسب و کارها بسیار حائز اهمیت است؛ در حالی که تعداد شرکت‌های ارائه دهنده خدمات شبکه‌ای با کیفیت، بسیار کم و محدود است. شرکت ترازنت با افتخار در ارائه بیش از 55 نوع خدمات شبکه کامپیوتری با کیفیت به مشتریان خود، موفق عمل می‌کند. خدمات شبکه را می‌توان بر اساس نوع کارکردی آن به دو دسته خدمات پسیو و خدمات اکتیو شبکه دسته بندی کرد. منظور از خدمات اکتیو تمام فعالیت‌هایی است که باعث تغییر روی داده‌های قابل انتقال در شبکه می‌شود؛ به عنوان مثال نصب نرم افزار آنتی ویروس روی بستر شبکه را می‌توان یک خدمت اکتیو شبکه در نظر گرفت. به هرگونه نصب نرم افزار شبکه، به روز رسانی و آپدیت نرم افزاری، پیکربندی نرم افزار و… خدمات پشتیبانی نرم افزاری شبکه اطلاق می‌شود. داشتن یک پشتیبان شبکه که توانایی به روزرسانی، پیکربندی و رفع ایرادات موجود در شبکه را داشته باشد برای سازمان‌ها به ویژه سازمان‌هایی که مختل شدن شبکه در آن باعث ضرر می‌شود لازم و ضروری است.

خدمات شرکت نوین استیل سازنده ماشین آلات صنعتی

ترازنت به عنوان یک شرکت بزرگ در زمینه ارائه خدمات اجرا و پشتیبانی شبکه و سیستم ها و سایر خدمات وابسته حوزه IT در ایران فعالیت می نماید. بسیار خرسندیم که قریب به 20 درصد مشتریان ما شرکت هایی هستند که از سرتاسر کشور از خدمات شبکه و سرورهای ابری ما استفاده می کنند. ویپ مخفف عبارت Voice Over Internet و به معنای سرویس تلفن از طریق اینترنت است. ویپ یک فناوری عالی برای برقراری مکالمات تلفنی از طریق اینترنت به جای مخابرات است. برای سازمان‌هایی که تماس‌های خارج از کشور و بین المللی زیادی دارند، استفاده از سیستم ویپ voip هزینه‌های مکالمات را کاهش می‌دهد. در صورتی که در رابطه با خرید و راه‌اندازی سیستم ویپ سوالی دارید می‌توانید با شرکت ترازنت تماس بگیرید.

بستن قرارداد پشتیبانی شبکه باعث می‌شود تا بدون فوت وقت بتوانید مشکل ایجاد شده در شبکه را رفع نمایید. تفاوتی ندارد که شبکه شما بزرگ است یا کوچک، نیاز به خدمات شبکه یکی از اساسی‌ترین نیازهای هر شرکتی است که در آن یک شبکه به اجرا گذاشته شده است. نقش شبکه‌های کامپیوتری در سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی در حاضر انکار ناپذیر است. بنابراین با دریافت خدمات پشتیبانی از مشکلات احتمالی قطع شبکه پیشگیری می‌کنید، یا به اصطلاح علاج واقعه را قبل از وقوع انجام می‌دهید.