خرید آب تصفیه کن خانگی

مرحله بعد خارج کردن فیلتر کهنه از داخل پوسته میباشد، ابتدا به وسیله آچار پلاستیکی مخصوص پوسته اقدام به بازکردن درپوش مینماییم با یک دست محکم بدنه را گرفته و با دست دیگر آچار را به سمت پایین فشار میدهیم بعد از باز شدن در پوش برای خارج کردن فیلتر حتما نیاز به یک انبردست یا دمباریک داریم که به ما کمک میکند فیلتر را به صورت مستقیم به بیرون بکشیم. بعد از وارد کردن فیلتر توجه داشته باشیم اورینگ پوسته جهت آب بندی بین درپوش و بدنه همیشه روی بدنه اصلی قرار داشته باشد. با توجه به آنکه کیفیت قطعات و متریال بکار رفته در دستگاه تصفیه آب بر میزان بازدهی و عملکرد آن تاثیر چشمگیری دارد، درنتیجه کاملا توصیه میشود این دستگاه را از برندهای معتبر خریداری نمایید.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب

فیلترها وظیفه دارند تا ذرات معلق و کلیه ویروسها، انگل، میکروب و باکتریهای آب را با دقت بسیار بالایی حذف کنند. اما املاحی که حاوی فلزهای سنگین و مواد مضر برای بدن هستند به طور کامل حذف میشوند و خیال شما از هر نظر راحت میشود. در مرحله بعد شیر برداشت روی سینک را باز میکنیم که آب تحت فشار داخل دستگاه به طور کامل تخلیه شده و زیر فشار نباشد. که از مخلوط شدن آب قبل از فیلتر و بعد از فیلتر جلوگیری می نماید. ابتدای کار بستن شیر ورودی آب که در ابتدای تعویض فیلتر باید انجام بدیم زیرا در بعضی مواقع فشار بالای پشت قبل از فیلتر ها از باز شدن هوزینگ جلوگیری تعویض فیلتر تصفیه آب تعویض فیلتر تصفیه آبکرده و باعث شکستن آچار پلاستیکی تعویض فیلتر میشود که با دلیل زور زدن بیش از حد آچار میباشد. فیلتر تصفیه آب این فیلتر ساخته شده از الیاف پلاستیکی پلی پروپیلن می باشد و در وزن ها و تراکم متفاوت بین ۱ الی ۵ میکرون در مدل های فشرده و در مدل های فیلتر الیافی یا نخی یا تنیده شده بصورت ۱۰ میکرون در بازار موجود می باشد که به اصطلاح به فیلتر pp معروف می خرید دستگاه تصفیه آب باشند.

همانطور که پیش از این گفتیم، فیلتر یخچال وظیفه جلوگیری از ورود رسوبات، ذرات مضر و شن را به داخل سیستم آب یخچال بر عهده دارد. در صورتی که یک واحد صنعتی نیاز به دستگاه تصفیه کننده آب صنعتی داشته باشد، می تواند از این گروه برای طراحی دستگاه مورد نظر خود کمک بگیرد. پمپ در این دستگاه به فیلتر ممبران کمک می کند تا آب با فشار زیاد از آن عبور کند و فرایند اسمز معکوس شکل بگیرد. برای پاسخ دادن به آب حتی تا ابعاد 0.001 میکرون توسط غشای اسمز معکوس.

ساخت و تولید از پوسته میوه جات سخت مانند نارگیل که در کشورهای آسیای جنوب شرقی به وفور یافت می گردند و باحرارت دهی در محیط خلع و ایجاد ذغالی پوک و تو خالی با قدرت جذب بسیار بالامی باشد که به اصطلاح کربن اکتیو با دانه بندی های متفاوت ریز و درشت و پودری و میله ای در بازار موجود می باشد و کاربرد ویژه ای در صنایع آب آشامیدنی و دستگاه تصفیه هوا را دارا می باشند. فیلتر های سه مرحله تصفیه آب همیشه با یک فیلتر الیافی تعویض فیلتر تصفیه آب در ابتدا شروع شده در وسط مرحله دوم یک عدد فیلتر کربن اکتیو پودری و در انتها مرحله سوم یک عدد فیلتر کربن فشرده (کربن بلاک) استفاده میشود. جهت تعویض فیلتر ممبران ابتدا فیلتر نو را از پلاستیک خارج کرده به دو عدد اورینگ سرفیلتر ماده روان کننده زده و به آرامی فیلتر دستگاه تصفیه آب وارد پوسته می نماییم نکته: همیشه فیلتر ممبران از قسمت اورینگ ها وارد میشود برعکس این کار را انجام ندهیم.

این فیلترها قابل نصب بودن بر روی تمامی دستگاهها می باشد. کم هزینه بودن و عملکرد نسبتا ساده از مهمترین مزیت های دستگاه تصفیه آب بدون مخزن به شمار می رود. دقت کنید آچار بعد از وارد شدن در بالاترین نقطه هوزینگ قرار میگیرد بعد دسته آچار را به سمت خودمان میکشیم در صورت سفت بودن بیش از حد با کف دست به آن ضربه میزنیم و هر پوسته هوزینگ را باز میکنیم. توجه : تکان دادن به طرفین باعث گشاد شدن و یا شکستگی انتهای پوسته ممبران میگردد. بعد از اطمینان از قطع شدن جریان ورودی آب و بستن شیر ورودی دستگاه تصفیه آب شیر روی مخزن ذخیره دستگاه را میبندیم که در زمان تعویض فیلتر های مرحله پنج و شش بالای دستگاه ریزش آب نداشته باشیم زیرا این فیلتر ها بعد از خروجی شیر مخزن قرار دارند و جهت حذف بوی ماندگی آب تصفیه شده در مخزن و در مرحله آخر بهبود طعم آب به وسیله مواد معدنی فیلتر مرحله ششم میباشد.

خرید دستگاه تصفیه آب

عمر مفید این فیلتر بسته به نوع کدورت آب ورودی و میزان مصرف بصورت متغیر می باشد و زمان تغییر رنگ شدید از سفید به قهوه ای روشن عوض می گردد. وجود این فیلتر حیاتی است؛ زیرا میتواند سختی آب را به طور هدفمند و مفید بالا ببرد و کیفیت آب خروجی از دستگاه تصفیه آب را بهبود بخشد. نکته مهم : فیلتر کربن اکتیو پودری هیچ گاه در مرحله سوم قرار نمیگیرد زیرا باعث از بین رفتن ممبران میگردد.

خرید فیلتر تصفیه آب در زیر لیست قیمت دستگاه های تصفیه آب اورجینال موجود در بازار را می توانید مشاهده بفرمایید و با کلیک روی هر دستگاه به صفحه اختصاصی محصول هدایت شده و جزئیات دستگاه را نیز مشاهده بفرمایید. مسلما خرید دستگاهی با کیفیت و با اصالت دارای هزینه بالاتری از قیمت کف بازار میباشد، ولی نه به آن معنا که قیمتهای خیلی بالا و در بعضی مواقع نجومی توجیح شوند. چرا خرید دستگاه تصفیه آب ضرورت دارد؟ فیلتر اصلی RO (فیلتر ممبران) از لایه های دور هم پیچیده پلی آمید تشکیل شده است که کار جداسازی املاح ریز از املاح درشت را بر عهده دارد. در کلیه مدل های دستگاه به عنوان پیش تصفیه جهت جلوگیری از ورود گل و لای، شن و زنگ درشت داخل لوله های فلزی کاربرد دارد استفاده می گردد. زیرا در طول مدت استفاده از دستگاه تولید آب با کیفیت، مناسب وجدول تعویض فیلتر سبک املاح درشت به پیش فیلترها (۳مرحله فیلتر) جذب می شوند و در صورت عدم تعویض به موقع به آرامی شروع به رشد جلبک و باکتری می نماید که به مرور فیلترها حالت لیز و لجنی به خود می گیرند و نکته دوم از دست دادن حالت اکتیو فیلترهای کربنی می با شد که به آن غیر فعال یا not active می گویند که دیگر کربن خاصیت جذب گازهای شیمیایی مثل کلر و رنگ و بو را ندارند.

لیست دستگاه های تصفیه آب دقت کنید اگر داخل هوزینگ ها آلودگی مشاهده کردید به وسیله تعویض فیلتر تصفیه آب مواد شستشو دهید. نحوه صحیح تعویض فیلتر به صورت اصولی بدین صورت میباشد. نکته: حتما قسمت واشر لاستیکی به سمت بالا باشد و فیلتر بصورت صحیح سرجای خود قرار بگیرد. مهم ترین موضوع در تعویض فیلتر های سه مرحله قرار گرفتن صحیح هر فیلتر در سر جای خود میباشد. اندازه و شرایط قرار گرفتن نصب دستگاه: اندازه دستگاه یک ویژگی مهم است که باید در زمان خرید بررسی کنید و اینکه آیا با فضای آشپزخانه شما مطابقت دارد یا خیر. فیلتر شماره ۲ از یک پوسته استوانه ای پلاستیکی با یک ورودی از انتهای پوسته بصورت مشبک و یک خروجی از بالای استوانه بصورت فیلتر مرحله بعد که بوسیله یک واشر لاستیکی بزرگ آب بندی می گردد. اولین کار جهت تعویض فیلتر ممبران خارج کردن پوسته از فک های نگه دارنده و در ابتدا خارج کردن شلنگ ورودی از درب پوسته میباشد که به دو صورت اتصال مهره ای و به صورت چرخشی و مدل فیتینگی به این صورت که ابتدا رینگ دور شلنگ را به داخل هل داده و به آرامی شلنگ را به بیرون میکشیم و بعد از اتمام کار در انتها شلنگ را در سر جای خود وارد میکنیم.

دستگاه تصفیه آب خانگی

همانطور که در مطالب بالا گفته شد فیلتر های پس تصفیه شامل فیلتر پست کربن و فیلتر مینرال بعد از مخزن ذخیره قرار دارد و آب تصفیه شده که در مخزن وجود دارد در انتهای مسیر قبل از شیر از این فیلتر ها عبور می کند پس جهت تعویض ابتدا شیر روی مخزن را بسته که از ریزش آب جلوگیری کنیم بعد اقدام به خارج کردن شلنگ از اتصالات ورودی به فیلتر ها کرده و اقدام به بازکردن تعویض فیلتر مرحله 5 اتصالات رزوه ای میکنیم. شما میتوانید تجهیزات تصفیه آب را با کیفیت بالا و مناسبترین قیمت از سولار مکانیکال خریداری کنید، کافی است به سایت ما مراجعه کرده و از کارشناسان ما راهنمایی بگیرید. طبیعی است که در این فرآیند، فیلتر استخر شاید مهمترین تجهیز مورد استفاده بوده و از اهمیت بالایی در عملکرد کل سیستم تصفیه آب استخر برخوردار است.

انواع فیلتر تصفیه آب

توجه: در بعضی مواقع با گذشت زمان (بیشتر از ۲ سال) همچنان TDS خروجی دستگاه تصفیه آب عدد مناسبی مثلا کمتر از ۱۰۰ را نشان می ده. آب تولید شده توسط غشاهای اسمز معکوس(Permeate) به دلیل حذف بیشتر یونهای دو ظرفیتی نسبت به تک ظرفیتی، دچار عدم تعادل میان یونهای کلسیم، منیزیم و بیکربنات در مقایسه با سدیم و کلرید می شود و در نتیجه پایداری مورد نیاز در نوع و غلظت یونها را ندارد. برای خرید فیلتر یخچال نیاز به کسب یکسری اطلاعات مهم دارید که برای این منظور پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب حتما با مجله اینترنتی لیست بیست همراه باشید.

خرید تصفیه آب