خرید انواع دی وی دی رایتر DVD Writer با بهترین قیمت پخش تکنوسان | asusmag

با استفاده از کابل تبدیل دی وی دی رام به یو اس بی شما می توانید به راحتی دی وی دی رایتر لپ تاپ خود را بدون استفاده از باکس تبدیل کننده به دی وی رایتر اکسترنال تبدیل کنید. تا چندی پیش، اصلی‌ترین درایو نوری در کامپیوتر سی دی رام بود اما با تولید DVD رام ها، امروزه کمتر کسی از سی دی رام در کامپیوتر استفاده می‌کند. دیسک گردان های DVD-ROM امروزی از نسل سوم هستند و می توان آنها را بدون هیچ مشکلی در یک سیستم تحت ویندوز نصب کرد. CD وDVD دو لوح ذخيره سازی اطلاعات می باشند که در ظرفیت ذخیره سازی با یکدیگر تفاوت دارند. دی وی دی می تواند حجم بسیار بالاتری از اطلاعات مانند فایل های صوتی، تصویری، فیلم، اسناد و اپلیکیشن ها را در خود ذخیره کند.

دی وی دی رام اکسترنال USB 2.0

با اینوسیله می‌توانید با استفاده از دیسک‌های از قبل ضبط شده، موسیقی پخش کنید یا فیلم تماشا کنید. نرم افزار رایانه‌ای نیز اغلب روی یکی از این دیسک‌ها قرار می‌گیرد، بنابراین برای نصب نرم افزار هم، به درایو نوری نیاز دارید. اکثر درایوهای مدرن به شما این امکان را می‌دهند تا بر روی یک دیسک خالی، داده‌های دلخواه خود را ثبت‌ کنید که به این عمل “رایت کردن” می‌گویند. بنابراین می توانید CD های موسیقی مورد علاقه خود را بسازید و یا یک نسخه پشتیبان از اطلاعات مهم ایجاد کنید. در این ویدئو آموزشی یکی از مشکلات رایج دی وی دی رایتر ، یعنی باز نشدن درب ، مورد بررسی قرار گرفته و راههای تعمیر آن به شما نمایش داده خواهد شد .

مشخصات فنی دی وی دی رایتر اینترنال کامپیوتر

جهت مقایسه قیمت دی وی دی و بلوری رایتر در انواع برند موجود در بازار رایتر، روی نام برند مورد نظرتان کلیک نمایید. به دلیل وجود تسمه متحرک که باعث باز و بسته شدن درب دی وی دی رایتر می شود، امکان خرابی این قطعه نسبت به سایر سخت افزارهای کامپیوتر بیشتر است، پس گارانتی و خدمات پس از فروش برای خرید دی وی دی رایتر ضروری است. درایو ثانویه را به لپ تاپ خود اضافه نمایید , کابل تبدیل dvd-rw به usb به شما کمک بسیاری میکند.”

  • نگهداری کنید که سبب شود، گرد و غبار حین جابه جایی این وسیله وارد آن نشود، به راحتی می توان بی آنکه مشکلی برایش پیش آید؛ از آن در کامپیوترهای دیگر نیز بهره گرفت و این خود می تواند صرفه جویی بسیار مناسبی نیز به همراه داشته باشد.
  • خب بحث را با بررسی خود دی وی دی رایتر لپ تاپ شروع می کنیم داخل دی وی دی رایتر از سه بخش کلی تشکیل شده که هر کدام از آنها وظیفه مخصوص به خود را دارند که هر کدام را به صورت جدا گانه توضیح خواهیم داد .
  • قسمت پشتی درایو نوری اینترنال شامل درگاهی برای کابل است که به مادربرد متصل می‌شود.
که از آن برای خواندن و نوشتن یا پاک کردن اطلاعات ازدیسک‌های نوری استفاده می‌شود. تمامي حقوق مربوط به وب سایت ایرانیان لپ تاپ می باشد و کپی برداری از محتوا با ذکر منبع مجاز است. لپتاپ من اینترنال نداره.میشه اینترنال کامپیوتر رو به لپتاپ وصل کنم؟یعنی مثل اکسترنال ازش استفاده کنم. می گویند که به اتصالات مجله خبری محصولات ایسوس داخلی لپ تاپ و کامپیوتر وصل می شوند و فقط با خود دستگاه می توانند حمل شوند. اما نوع نرم افزاری آن بیشتر مربوط به ویندوز و درایور ها است که با آپدیت مشکل بیشتر اوقات رفع یمی شود برای آپدیت می توانیداز بخش تنظیمات به قسمت آپدیت ها و امنیت (Update & Security) و سپس به Check for Update بروید .

http://738sms.irبا اتصال رایتر به سیستم ، با گذشت تنها چند ثانیه ، ویندوز آن را شناسایی می کند و اطلاعات آن از قبیل اتوران یا فایل را بارگذاری می کند. میزان عمر بالای آنها می باشد ، به این صورت که برای اتصال آن به سیستم توسط اتصالات سخت افزاری یو اس بی استفاده می شود و این امر موجب می شود که هیچ آلودگی و گرد و غباری وارد دی وی دی پلیر نمی شود ، مگر اینکه دچار یک ضربه فیزیکی شود. DVD Writer اینترنال به دلیل اتصال مستقیم به مادربرد از سرعت بالاتری برای خواندن یا رایت DVD برخوردار است. حتما قبل از ثبت سفارش خرید یا اعلام استعلام قیمت، موجودی و قیمت روز را با کارشناس بخش فروش سخت افزار تکنوسان چک کنید.

فلاپی درایو اکسترنال