خرید انواع کیبورد کامپیوتر بی سیم، گیمینگ و ساده با بهترین قیمت پخش تکنوسان | asusmag

از جمله موارد تاثیرگذار در قیمت صفحه کلید کامپیوتر می توان به نوع کیبورد، ابعاد کیبورد، برند کیبورد، قابلیت های خاص مانند نور پس زمینه و … قیمت کیبورد کامپیوتر رابطه مستقیمی با کیفیت آن دارد و هر چه قیمت بالاتر کیبورد به معنای امکانات و قابلیت های بیشتر و همچنین کیفیت بالاتر کیبورد است. گیمر ها برای آن که بتوانند کنترل بازی را بهتر در دست داشته باشند از بهترین نوع کیبور های گیمینگ استفاده میکنند. پس میتوان گفت کاربرد دیگر صفحه کلید کامپیوتر هدایت بازی و کنترل برنامه های رایانه است. در گذشته که کامپیوتری نبود از ماشین تحریر برای نوشتن مطالب مورد نیاز استفاده میشد.

  • دیگر کاربرد کیبورد کامپیوتر اعمال یک سری دستورات تعریف شده و عملکردی است مثلا همین که کلید های Ctrl + Alt + Delete را با هم فشار میدهید صفحه task manager برای شما باز خواهد شد.
  • کیبورد خوبیه ولی تو این رنج قیمت اگر یه کم پول بزارید و یه کیبورد مکانیکی بخرید خیلی بهتره.
  • قیمت کیبورد گیمینگ معمولا خیلی بالاتر از کیبوردهای معمولی است.
  • کیبورد گیمینگ رپو مدل V500 Pro کیبورد گیمینگ V500 Pro، از محصولات شرکت رپو می باشد.
  • از کی برد فراسو ، کی برد ای فورتک و کی برد لوجیتک می توان به عنوان بزرگترین تولید کنندگان کی برد مالتی مدیا نام برد.
  • این کیبورد ها برای محاسبات و انجام عملیات ریاضی به کمک حسابداران میاید.

البته اینم اضافه کنم که بعد بیش از یک سال تایپ صداش کمی بهتر شده و نرم تر شده کلیداش. نورش به نظرم یه مقداری قوی هست و کاش شدتش قابل کنترل بود که خب با این رنج قیمت طبیعیه این آپشن رو نداشته باشه. اندازه کلید ها خوبه، برای منی که انگشتان متوسطی دارم تایپ 10 انگشتی امکان پذیر و راحته.

کیبورد بیاند مدل BK-6161

هر چه درزمینهٔ تایپ حرفه‌ای‌تر باشید، حساسیت در انتخاب بهترین کیبورد کامپیوتر برای شما بیشتر می‌شود. مثلاً بهترین کیبورد برنامه‌نویسی بسیار روان و مجهز بوده و در طولانی‌مدت انگشتان دست را اذیت نمی‌کند. بهترین روش برای انتخاب بهترین کیبوردهای کامپیوتر استفاده از برندهای مشهور است.

دانلود کیبورد مجازی کامپیوتر | یاس دانلود

از مزیت این کیبوردها می توان به فاصله منظم بین کلیدها اشاره کرد. گیمرهای حرفه ای نیاز به تجهیزات جانبی دقیق و باکیفیتی دارند تا در شرایط مختلف با مشکل مواجه نگردند. این کیبورد به صورتی طراحی شده است که برای مجله خبری محصولات ایسوس امور مختلفی اعم از تایپ ، اینترنت گردی ، پخش رسانه و دیگر امور روزانه کاربرد داشته باشد. این دکمه ها شامل عملیات کپی کردن ، چسباندن ، جابجا کردن و یا اجرا کردن برخی از نرم افزارهای آفیس و … می باشند.

کیبورد بیاند BK-7100W

کیبوردها کلیدهای Number (شماره) ، Letters(حروف) ، Symbols (علائم) ، arrow keys (کلید های نشانه) و… بعضی از انواع آن‌ها امکاناتی مانند صفحه کلید عددی، کنترل کننده Volume، دکمه‌ای برای خاموش یا Sleep کردن کامپیوتر و… یکی از مواردی که در هنگام خرید کیبورد وایرلسی باید به آن دقت کنید، نحوه‌ی اتصال‌پذیری آن‌ است. این کیبوردها می‌توانند با استفاده از یک آنتن فرستنده‌ی رادیویی، یک فرستنده‌ی فروسرخ یا از طریق بلوتوث کار کنند.

http://738sms.ir