خرید زیر قیمت کابل تبدیل دی وی دی رام به یو اس بی قیمت عالی تست رایگان قطعات لپ تاپ,گارانتی و پخش در لپ تاپ بهار | asusmag

دی وی دی رایتر ایسوس، دی وی دی رایتر لایت آن،و دی وی دی رایتر پایونیر. همانطور که گفته شد، درایو نوری داده‌های دیسک‌های نوری را از طریق فناوری پرتوی لیزر می‌خواند و رایت می‌کند. یک بار دی وی دی میخونه سی دی نمیخونه یا درش باز نمیشه یا باز میشه ولی به سرعت بسته مجله خبری محصولات ایسوس میشه و یه سری مشکلات دیگه . درایو CD و DVD داخلی SOGEAR قادر به خواندن و نوشتن داده ها بر روی فرمت های DVD±R/±RW، DVDRAM است. این یک درایو صرفه جویی در مصرف انرژی است و به شما امکان می دهد تا داده های موجود در دیسک های قابل نوشتن مجدد را به طور دائم حذف کنید.

ThinkPad UltraSlim USB DVD Burner

این نوع درایوها یا به اصطلاح دی وی دی رایتر به کاربر اجازه می‌ دهد تا محتوای دیسک‌های نوری مانند CD ، DVD و دیسک‌هایBlu-ray را بازیابی ، ویرایش و حذف کند. یک مشکل دیگه ای که برای درب دی وی دی رایتر پیش می‌آید قفل کردن آن است که با یک سوزن می توانید در را موقتی باز کنید. DVD Writer اکسترنال به وسیله کابل USB به هر نوع لپ تاپ یا کامپیوتر متصل می شود و برای تمامی سیستم عامل ها قابل شناسایی است. درایو اکسترنال یا درایو خارجی، یک درایو مستقل خارج از محفظه سیستم کامپیوتر است که منبع تغذیه و فن مخصوص خود را دارد و توسط یک کابل به کامپیوتر متصل می شود.

Liteon DS-8AESH01B Slim SATA Laptop DVD Writer Drive

برای همین نیز باید قبل از خرید مدل دقیق دی وی دی رایتر لپ تاپ خود را بدانید و یا از فروشنده برای خرید درایو نوری یا دی وی دی رایتر مشاوره بگیرید. این مدل از درایو نوری اکسترنال پایونربا وزنی بسیار سبک و طراحی باریک ، مناسب برای حمل و نقل آسان طراحی و تولید شده است. این محصول انرژی مورد نیاز خود را از طریق کابلUSB تامینمی‌کند و نیازی به کابل برق اضافه برای تغذیه ندارد. به این معنی که بعد از متصل کردن کابلUSB، لپ‌تاپ یا کامپیوتربه‌طور اتوماتیکآن را شناساییمی‌کند و برای استفاده از آننیازی به نصب درایور و یا نرم افزاری خاص نخواهید داشت. این محصول از جنس پلاستیک و با ضخامتیبسیار کم و به اصطلاح به‌صورت اسلیم ساخته شده است که علاوه بر ظاهر زیبا، وزنیبسیار پایین و سبک (220 گرم) رابه آن داده است. اگر لپ تاپ باریک و سبکی انتخاب کرده اید که درایو داخلی ندارد، بهترین راه حل خرید درایو اکسترنال است.

درایو DVD اینترنال ال جی مدل ۸۱۹۹

اگر نمی دانید کدی چیست می تواند به مطلب چگونه دو هارد در لپ تاپ داشته باشیم مراجعه کنید . در این بخش مین برد وظیفه کنترل دور موتور و تنظیم حرکت اپتیک بر روی دیسک را دارد. همچنین، لازم به ذکر است که انتقال اطلاعات در این بخش توسط کابل‌های ساتا صورت می گیرد. درایوهای نوری از رایج‌ترین اجزای رایانه هستند که در طرفین خود دارای سوراخ‌هایی برای نصب آسان در محفظه محرک 5.25 اینچی در قاب کامپیوتر هستند. درایو نوری از قسمت پشتی خود و تا انتها وارد مکان تعبیه شده روی کیس می‌شود.

  • مرکز پخش تکنوسان، با آرزوی ایجاد شفافیت در بازار IT ایران و از بین بردن هزینه های اضافی خرید، فروشگاه اینترنتی تکنوسان را راه اندازی نمود.
  • این درایوها برای متصل شدن به سیستم ، 2 کانکتور ارتباطی یو اس بی طراحی شده است که از طریق آن دی وی دی پلیر به سیستم وصل می شود و شروع به کار می کند.
  • اما اگر کامپیوتر به دی وی دی رایتر ، مجهز نبود و نیاز به رایت یا تهیه یک کپی از دی وی دی وجود داشته باشد، دی وی دی رایتر اکسترنال بهترین گزینه برای انجام این کار، است .
  • دی وی دی ها یا سی دی ها، برای خوانده شدن و یا رایت محتوای درون خود، می بایست ، درون این درایوهای نوری قرار بگیرند .
  • درایو نوری از نور لیزر برای خواندن داده‌ها یارایت (نوشتن) داده‌ها بر روی دیسک نوری استفاده می‌کند.

این بخش برای خواندن اطلاعات از روی دیسک، بر روی دی وی دی در حال چرخش حرکت می‌کند. در ادامه به معرفی و بررسی ویژگی‌ها و تفاوت‌های درایوهای نوری اکسترنال برندهای مختلف می‌پردازیم. پارسیان کامپیوتر مرکز فروش محصولات آی تی و اعلام قیمت کالای دیجیتال به مصرف کنندگان با بیشتر از 20 سال سابقه در این حوزه می باشد.

http://738sms.ir