خرید موس ماوس کامپیوتر و لپ تاپ باسیم و بی سیم پخش تکنوسان | asusmag

این ماوس دارای ساختار SUN workstation بود و از LED و سنسورهای نوری برای ثبت حرکات استفاده می‌کرد. اما این ماوس برای کارکرد صحیح، به پد ویژه ای نیاز مجله خبری محصولات ایسوس داشت که به شکل خاصی مدرج شده بود. امروزه این نوع ماوس‌ها در مدل پیشرفته، از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و رایجتر از انواع دیگر ماوس محسوب می‌شود.

  • موس هترون بی سیم مدل HMW120SL برند هترون از تولیدکنندگان در زمینه تجهیزات و لوازم جانبی با قیمت مناسب است.
  • این ماوس‌ها مانند دیگر انواع موس کامپیوتر کار می‌کنند و مکانیزم کلیک آن‌ها، کاربری آن‌ها را از ماوس‌های دیگر متمایز نمی‌کند.
  • اما بین موس لیزری و موس اپتیکال چند تفاوت وجود دارد.اولین تفاوت موس های لیزری و ماوس های اپتیکال در این است که در موس لیزری به جای استفاده از لامپ LED از لیزر استفاده می شود.
  • موس کامپیوتر برای مصارف روزانه و کمی بیشتر از آن طراحی شده است.

یکی از محصولات این کمپانی را باید ماوس و کیبورد دانست که توانسته در ظرفیت‌های گوناگون تولید و عرضه شود. در این بخش بهترین ماوس ها و کیبوردهای تسکو را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید آن‌ها را با گارانتی رسمی توسن سیستم شرق و قیمت نمایندگی خریداری کنید. ساده ترین راه برای اتصال ماوس به رایانه شخصی از طریق اتصال باسیم USB است.

موس Armo M22 مشکی

بنابراین، اگر نیازی محدودیت فضایی در استفاده از ماوس سیمی ندارید، بهتر است بی‌خیال استفاده از ماوس وایرلسی شوید. اگر قصد خرید موشواره برای استفاده های طولانی مدت را دارید، بدون شک باید به برند موس نیز توجه ویژه ای داشته باشید. با توجه به کیفیت ساخت، مدت حضور در بازار و گارانتی، موس های لاجیتک، ای فورتک، جنیوس، تسکو و … را می توان جزء بهترین برند های موس دانست.

http://738sms.ir

از دیگر عواملی که می‌تواند مشکلات ماوس کامپیوتر را برطرف کند، بروزرسانی ویندوز سیستم است. زمانی که شما در یک مرورگر اینترنت که ورژن بسیار قدیمی دارد کار می‌کنید، ممکن است سرعت ماوس پایین بیاید. بنابراین می‌توانید با یک بروزرسانی، این مشکل را به‌راحتی برطرف کنید. زمان استفاده از ماوس کامپیوتر، هر وقت که روی گزینه‌ها و دکمه‌های مختلف کلیک می‌کنید، ممکن است با مشکلات ماوس کامپیوتر مواجه شوید. یکی از این مشکلات ماوس کامپیوتر کند شدن حرکت ماوس یا در حقیقت پایین آمدن سرعت مکان‌نماست. ماوس عادی برای گیمینگ مناسب نیست، اما همچنان بازی با ماوس عادی امکان پذیر است.

دکمه‌های ماوس

ماوس بیسیم به جای اتصال سیم موس به کامپیوتر، یک گیرنده وایرلس دارد که به سیستم متصل شده و با تبادل اطلاعات از طریق امواج رادیویی کار می‌کند. ماوس بیسیم این ویژگی را دارد تا محدوده برد آن از سیستم و لپ تاپ فاصله گرفت. یکی دیگر از ویژگی های مثبت موس بیسیم عدم اشغال میز توسط کابل های موس است. در این صفحه شما لیست ماوس های لاجیتک- مایکروسافت- فراسو- بیاند- رپو- ای فورتک- جنیوس- انکر را مشاهده می نمایید. اگر قصد خرید موس را دارید با بررسی و مقایسه ویژگی های کالا های موجود در فروشگاه اینترنتی لاجی لوک اقدام به خرید ماوس مورد نظر خود نمایید. انواع ماوس های سیم دار از جمله ماوس های سیم دار کوچک (لپ تاپی)، بزرگ با کلید های جانبی (گیمینگ)، ماوس های معمولی سه کلید (اداری) و…