خرید و قیمت جاکفشی سفید مدرن آپارتمانی ایستاده +ارسال آف دکور-سیب چوب

خرید و قیمت جاکفشی سفید مدرن آپارتمانی ایستاده +ارسال آف دکور-سیب چوب

با عضویت رایگان در پلتفرم ستاره به گلچینی ازبهترین مطالب و منابع اطلاعاتی به زبان فارسی دست پیدا کرده و از ابزارها و امکانات مخصوص کسب و کارها نیز استفاده قیمت جاکفشی و جالباسی ام دی اف نمایید. این مدل های جا کفشی هم جالب هستند و می توانید در هنگام پوشیدن کفش، روی آن بنشینید. لطفا با توجه به تغییرات دائمی قیمتها قبل از خرید، تلفنی استعلام بگیرید . این کار با هماهنگی مسئول فروش امکان پذیر است و شما میتوانید مبلمان خانه خود را با هم ست نمایید. برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم. در صورتیکه مشتری رنگی غیر از رنگهای موجود را بخواهد با هماهنگی مسئول فروش امکانپذیر است.

  • حتی شما با پرداخت هزینه ای کمتر می توانید یک جاکفشی دیواری کمجا را خریداری کرده و از کارایی گسترده‌ی آن در منزلتان بهره ببرید.
  • اندازه و ابعاد جاکفشی های دیواری تا حد زیادی قابل تغییر بوده و می توان متناسب با تعداد کفش و فضای مورد نیاز آنها را در با تعداد قفسه های مختلف ساخت.
  • مناسب ترین مکان برای قرار دادن جا کفشی در ورودی خانه شما یا پاسیو منزل است.

به‌عنوان مثال، اگر سبک دکوراسیون خانه شما مدرن است، استفاده جاکفشی کلاسیک کار اشتباهی خواهد بود. چنانچه جاکفشی با سبک دکوراسیون هم‌خوانی نداشته باشد آن هارمونی جذاب ایجاد شده در خانه را از بین می‌برد؛ برای برگرداندن هارمونی دکوراسیون به خانه راهی جز کنار گذاشتن این جاکفشی و جایگزین کردن آن با نمونه هماهنگ چیدمان ندارید. سعی کنید طول و عرض جاکفشی که می خرید به صورتی باشد که به راحتی در راهرو یا راه پله مورد نظرتان قرار گیرد بدون آنکه مانعی برای رفت و آمد باشد. اگر قصد دارید آن را در راهرو ورودی منزلتان قرار دهید سعی کنید جنس و رنگ آن را طوری انتخاب کنید که با سایر وسایل موجود در دکوراسیونتان همخوانی داشته باشد. جاکفشی و جالباسی های مدرن برای فضاهای کوچک با سبک های زیبایی طراحی شده اند.

مدل جاکفشی ممبران 2022 (انواع جاکفشی وکیوم ایستاده، کلاسیک،دیواری، سفید)

از جمله راهکارهایی که می توان برای دسترسی و چیدمان و جداسازی این کفش ها ارائه داد، استفاده از مدل جاکفشی سه تیکه می باشد. علاوه بر جداسازی بهتر کفش ها، جاکفشی های سه تکه ارتفاع کمتری دارند و می توان از فضای روی آنها نیز استفاده نمود. علاوه براین، این مدل جا کفشی را می توان با توجه به اندازه فضای داخلی منزل از هم جدا کرد و بخش های مختلف آن را در اتاق یا راهروهای مختلف قرار داد. فرقی نمی‌کند به فکر خرید جاکفشی ارزان هستید یا گران، نکته اول در خرید جاکفشی توجه به سبک دکوراسیون است.

راهنما خرید جاکفشی

جاکفشی ها انواع و اقسام متنوع و گوناگونی دارند که می توانید با توجه به دکوراسیون منزلتان مدل جاکفشی را انتخاب کنید . جاکفشی ها از متریال های مختلفی ساخته می شوند ، جاکفشی ام دی اف رایج ترین نوع در میان جاکفشی هاست که به دلیل اینکه قیمت مناسبی دارد طرفداران زیادی را جذب کرده است . جاکفشی کلاسیک سه درب از مرغوب ترین ام دی اف موجود در بازار با روکش طبیعی بلوط تهیه شده است. ویژگی که این مدل را از سایر مدل ها متمایز می کند صفحه روکش شده چرم این جاکفشی می باشد و رنگ و مدل این برای خانه هایی با دکوراسیون کلاسیک و قهوه ای بسیار مناسب است.

جاکفشی کلاسیک و سلطنتی در ابعاد و طرح های مختلف

همکاران ما در واحد پشتیبانی و فروش بلج منتظر شنیدن صدای گرم شما هستند. جاکفشی های ایستاده عرض کمتری نسبت به جاکفشی های دیگر دارند و ممکن است مثل مدل هایی که در بالا توضیح داده شد با جالباسی تلفیق شده باشند. طبیعتا این مدل ها قیمت و البته کارایی بیشتری نسبت به جاکفشی های معمولی دارند. این مدل از جاکفشی طراحی متفاوتی دارد و علاوه بر نگهداری کفش‌ها محلی برای نشستن و پوشیدن کفش‌ها دارد. جاکفشی نیمکتی در جنس و اندازه‌های مختلفی ساخته می‌شود و دارای مدل‌های متفاوتی است.