خرید و قیمت کتاب کمک درسی عمومی دهم3کتاب از غرفه کتابفروشی آنلاین باسلام | ketabko

کتاب پرسش های چهار گزینه ای فیزیک سال دهم تجربی همونطور که از اسمش پیداست با خودش تست های زیاد و کاملی رو به همراه داره که شما با خوندن کتاب درسی میتونین به سوالاتش پاسخ بدین و خودتون رو برای آزمون نهایی و سراسری آماده کنین. یکی از مزیت هایی که این کتاب آموزشی داره اینکه پاسخ های تشریحی سوالات هم ارائه داده و همین باعث میشه تا شما بتونین یادگیری خودتون رو ارزیابی کنین. دانش آموزان با استفاده از بخش های مختلف کتاب کمک درسی که شامل درسنامه، نمونه سوال تشریحی، سوال تستی و پاسخ نامه کلیدی و تشریحی می شوند می توانند مطالب را به سادگی یاد بگیرند.

خرید و قیمت کتاب کمک درسی عمومی دهم3کتاب از غرفه کتابفروشی آنلاین باسلام | ketabko

کتاب فارسی دهم خیلی سبز مناسب رشته های ریاضی فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی می باشد. در این کتاب ها درس‌نامه‌هایی کوتاه و کاربردی به همراه سؤالات تستی تألیفی و سال‌های اخیر به همراه پاسخ‌نامه کاملاً تشریحی ارائه شده است. در این کتاب، سؤالات پیچیده کنکور عیناً و یا شبیه‌سازی شده آورده شده است. کتاب های آی کیو برای سنجش و یادگیری پیشرفته دانش‌آموزان تدوین و تألیف شده‌اند. در ابتدا درس نامه جامع و کامل از کل زیست شناسی دهم,یازدهم ارائه شده است که به جرات کامل ترین و روان ترین درسنامه در بین تمام کتاب های کنکوری میباشد.

لقمه طلایی زیست تصویری کنکور مهروماه

کتاب تست ادبیات فارسی دهم طالب تبار مبتکرانبا توجه به مطالب و محتوای آن مناسب و کافی است. کتاب تقریبا خالی از اشکالات علمی و نگراشی بوده و از نکات قوت آن می توان به تست های جامع و متنوعی که دارد اشاره کرد. از آن جا که تست ها به صورت درس به درس تالیف شده می توان از این کتاب برای تکمیل و تثبیت یادگیری و آمادگی برای آزمون های آزمایشی استفاده کرد. پرسش های چهار گزینه ای ریاضی سال دهم تجربی میتونه بهترین انتخاب باشه چرا که هم زمان تست زنی شمارو افزایش میده هم شمارو با سوالات قبلی آزمون یا کنکور آشنا میکنه.

بهترین کتاب های کمک درسی عربی دهم تجربی

بخش دوم « تست های فراتر از کتاب درسی » است که سطح بالاتری نسبت به تست های بخش اول دارد و نکات مهم و کلیدی مربوط به متن درس در تست های این خرید کتاب کمک درسی دهم بخش آورده شده. بخش سوم نیز مربوط به « تست های کنکور سراسری » می باشد که برای آزمون های آزمایشی و کنکور سراسری بسیار مفید است و باعث آشنایی بیشتر شما با سوالات می شود و می توان از آن به عنوان تست های جمع بندی استفاده کرد. یار همیشگی دانش آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی از جمله پایه دهم مجموعه کتاب‌های گام به گام است. در این مجموعه پاسخ تمامی سوالات و تمرینات کتاب‌های درسی به طور کامل آورده و در اختیار دانش آموزان قرار داده شده است. کتاب گام به گام در زمان در دسترس نبودن معلمان برای رفه ابهامات ذهنی دانش آموز به کار می‌رود.

  • پیشنهاد ما به شما اینکه قبل از هرچیز و برای شروع حتما بسته واجب کتاب های دهم تجربی رو تهیه کنید.
  • کتابچی ضمانت می‌کند که کتاب خریداری‌شده را تا یک هفته کاری در صورت عدم رضایت می‌توانید بازگردانید و تمامی مبلغ به حساب مشتری عودت داده شود.
  • کتاب عربی دهم سری میکرو طبقه بندی از مجموعه کتاب های آموزشی به همراه تست های متنوع است.
  • این کتاب با داشتن تست های پرتعداد و متنوع دانش آموزان را برای مواجهه با هر نوع تستی آماده می کند.