خرید کیبورد کامپیوتر قیمت انواع صفحه کلید رایانه پیشتاز رایان | asusmag

با پیشرفت دانش و تکنولوژی مدل های متنوع کیبورد وارد بازار شده اند که هرکدام ویژگی های خاصی دارند و برای افراد خاصی طراحی شده اند. کیبوردهای لپ تاپی ، از کلیدهای با ارتفاع بسیار کم بهره مند مجله خبری محصولات ایسوس گردیده است. کیبورد آفیس ، صفحه کلیدی می باشد که برای امور تایپ و استفاده از نرم افزارهای آفیس طراحی شده است. افرادی که ساعت ها مشغول تایپ می شوند باید از این نوع کیبورد ها استفاده کنند.

  • این کیبورد برای آن دسته از گیمر هایی مناسب است که بازی های خشن می کنند زیرا کیبورد مخصوص بازی حساسیت و مقاومت بالاتری دارد.
  • کاهش توسط نظر عملی که کلیدهای باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا به راحتی توسط انگشتان فشرده شود محدود باشد.
  • کیبورد کامپیوتر دی- نت مدل DT – 993 در دو رنگ مشکی و مشکی مات عرضه می شود و علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مقرون به صرفه ای دارد.
  • کیبورد هترون مدل HK280 برند هترون از تولیدکنندگان در زمینه تجهیزات و لوازم جانبی با قیمت مناسب است.

اگر محل کار شما با کیبورد، ثابت و در نزدیکی کیس کامپیوتر است، نیازی به کیبورد وایرلسی ندارید. کیبوردهای سیمی از طریق یک USB به کامپیوتر متصل می‌شوند و در اکثر کامپیوترهای رومیزی خانگی و در ادارات، از این نوع کیبوردها استفاده می‌شود. یکی از مزیت‌های این صفحه‌کلیدها، عدم تأخیر در عملکرد آن‌ها در مقایسه با کیبوردهای بیسیم است. در صورتی که به همه‌ی USBهای کامپیوتر خود نیاز ندارید و همچنین، همیشه از کیبورد در فاصله‌ی نزدیک از مانیتور و کیس کامپیوتر استفاده می‌کنید، این نوع کیبورد برای شما مناسب است.

TSCO TK 8034 Keyboard With Persian Letters

واقعا نسبت به قیمتش و محصولات موجود در بازار ارزش خرید داره و تا کسی از اون استفاده نکنه متوجه تفاوتش با دیگر محصولات نمیشه . با ویندوز هم به راحتی ارتباط برقرار می کنه و زود تر از اینکه صفحه لاگین ویندوز بالا بیاد به سیستم متصل میشه . ساختارش به شکلی می باشد که فشار در هر نقطه از دکمه باعث عملکرد ان میشه.

کیبورد کامپیوتر و ماوس شیائومی مدل WXJS01YM

چینش کلیدها معمولی است اما مثل لپ‌تاپ فشار دکمه‌ها فاصله کم دارد. یکی دیگر از عوامل تعیین اندازه یک صفحه کلید اندازه و فاصله هر کلید است. کاهش توسط نظر عملی که کلیدهای باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا به راحتی توسط انگشتان فشرده شود محدود باشد.

فروشگاه اینترنتی کامپیوتر آسارایان

کیبورد مایکروسافت Natural-Ergonomic-4000-Keyboardرا می‌توان یکی از بهترین کیبوردهای ارگونومیک موجود در بازار دانست. به علاوه، استاندارد نبودن صفحه کلید می‌تواند در به مرور زمان سبب آسیب‌هایی به مفاصل مچ و انگشتان دست شما شود. کیبوردها نه تنها برای تایپ کردن، بلکه برای خیلی از کارهای دیگر قابل استفاده هستند. خیلی از کارهایی که در سیستم عامل ویندوز می‌توانید آن‌ها را با استفاده از کلیک کردن روی موس انجام دهید، با کیبورد با سرعت بالاتری قابل انجام هستند.

http://738sms.ir