در اینجا اولین گوشی های غیر پیکسل واجد شرایط اندروید 12 بتا هستند



در اینجا اولین گوشی های غیر پیکسل واجد شرایط اندروید 12 بتا هستند

گوگل رسما فاش کرد اندروید 12 کمتر از 24 ساعت پیش و نسخه بتا سیستم عامل جدید در حال حاضر برای دانلود در دسترس است. متأسفانه، اگر از گوشی هوشمند پیکسل استفاده نمی‌کنید، احتمالاً تلفن شما با اولین نسخه بتا اندروید 12 سازگار نیست.

با این حال، این بدان معنا نیست که شما باید منتظر انتشار نسخه نهایی سیستم عامل باشید. گوگل لیستی از سازندگان گوشی منتشر کرد که تایید کردند برخی از دستگاه های آن ها در زمان عرضه از اندروید 12 بتا پشتیبانی می کنند: ایسوس، وان پلاس، اوپو، ریلمی، شارپ، تی سی ال، تکنو، ویوو، شیائومی و زد تی ای.

بدیهی است که لیست بالا بدون نام واقعی گوشی هایی که از اندروید 12 بتا پشتیبانی می کنند، فایده ای ندارد. قبل از اینکه جزئیات جالبی را به شما ارائه دهیم، می‌خواهیم اضافه کنیم که به‌طور سنتی، نرم‌افزار بتا می‌تواند کاملاً ناپایدار باشد، بنابراین اگر توسعه‌دهنده نیستید، ممکن است بخواهید منتظر انتشار عمومی Android 12 در اواخر امسال باشید.

اگر مصمم هستید که Android 12 بتا را روی تلفن خود قرار دهید و صاحب تلفن Pixel نیستید، همه دستگاه‌های واجد شرایطی که تاکنون تأیید شده‌اند در اینجا آمده است:

یک گوشی دیگر در لیست گم شده است نوکیا X20، اما به این دلیل است که اندروید 12 بتا برای دانلود در دسترس نیست. با این حال، HMD Global تایید کرد که اندروید 12 بتا به زودی برای نوکیا X20 نیز در دسترس خواهد بود.

Psst! اگر پوشش ما را از دست دادید، روی پیوند زیر کلیک کنید اندروید 12 و همه چیزهای جدید در مورد آن!





منبع: https://www.phonearena.com/news/Here-are-the-first-non-Pixel-phones-eligible-for-Android-12-Beta_id132209