دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی 2023 راهکار جامع اطلس | bayofa

در واقع در اثر انگشت هر انسانی خطوط و شیارهایی وجود دارد که خصوصیات منحصر به فردی دارند و این خصوصیات حتی در 10 انگشت یک فرد نیز متفاوت است. همین امر باعث شده است از اثر انگشت افراد به عنوان راهی مطمئن برای تشخیص هویت در بهترین دستگاه های حضور و غیاب آنها استفاده شود. بسیاری از دستگاه‌های حضور و غیاب اثر انگشت با روش هایی برای پیشگیری از تقلب در اثر انگشت ها مجهز شده اند. به عنوان مثال، برخی دستگاه ها با استفاده از سیستم های تشخیص عملکرد بیومتریکی، قادر به شناسایی و ردیابی رفتارهای غیر عادی هستند.

هر کسب و کاری با هر اندازه‌ای میتواند جزئی از خانواده بزرگ فراتکنو باشد. کافی است فرم درخواست نمایندگی را تکمیل نمائید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند. همان طور که گفته شد تمامی دستگاه های حضور و غیاب کاربرد یکسانی دارند و اختلاف قیمت آن ها به دلیل امکانات آن ها می باشد. به طور مثال لمسی بودن دستگاه نیز می تواند در قیمت آن تاثیر گذار باشد.

دستگاه حضور و غیاب کارابان

اکسس کنترل‌های حضور و غیاب پیشرفته انواع متنوعی از جمله انگشتی، کارتی، رمزدار و اسکن چهره دارند. مدل های مختلفی از دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی وجود دارد که در واقع در سبک های چند منظوره کار می کنند. دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشت با تلفن همراه و یا اینترنت نیز قابل کنترل است.

حقوق و دستمزد ۱۴۰۲ کارگران + جدول مقایسه اقلام

برای اتصال رله خارجی به دستگاه حضور و غیاب دو پین در پشت دستگاه بر روی کانکتور سریال تعبیه شده مجله حضور و غیاب است. در صورتی که کاربر مایل به استفاده از رله خارجی باشد، برای اتصال آن ها بایستی ماژول رله مخصوص آن را از شرکت علم و صنعت تهیه نماید. در حالت اول، مدیر از طریق منو پس از وارد نمودن رمز عبور وارد صفحه تنظیمات دستگاه حضور و غیاب شده و صدا قطع می شود. این رمز که عدد 1 تا 6 رقمی می باشد در بخش امنیت که در منوی تنظیمات اولیه دستگاه حضور و غیاب می باشد، برای ساعت تعریف می شود.

  • خوبیه این دستگاه اینکه شما میتونید برای هر کدوم از پرسنل تا 10 تا انگشت تعریف کنید و اگه کسی یه انگشتش مشکل پیدا کرده میتونه از انگشتای دیگه استفاده کنه در صورتیکه سیستمهای دیگه مثل تشخیص چهره همچین امکانی ندارند.
  • به همین خاطر از این دستگاه در سازمان ها و ادارات مختلفی استفاده می شود.
  • ما در وب‌سایت افق فرا ویژن به بررسی و نقد دستگاه اثر انگشت پرداخته‌ایم.

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی 2023 راهکار جامع اطلس | bayofa