دی وی دی رام کامپیوتر لنوو تعمیر و تعویض دی وی دی رایتر کامپیوتر | asusmag

اگر این محصول را قبلا خریداری کرده باشید، دیدگاه شما به عنوان خریدار ثبت خواهد شد. برای استفاده از این بخش می بایست ایمیل یا شماره موبایل خود را از طریق ویرایش حساب کاربری خود واردکنید. شما می توانید محصولات خود را به صورت آنلاین مشاهده و خرید کنید وهمچنین خیلی سریع تحویل بگیرید. ویکی‌پدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکی‌مدیا است. منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ در بخش منوی موبایل مشخص کنید. این باعث افتخار ماست که بتوانیم تجربه ای دلنشین ازخرید بدون دغدغه را برای شما عزیزان فراهم آوریم.

http://738sms.irخواندن و استفاده از این داده ها در کامپیوتر لنوو با استفاده از دی وی دی رام صورت می گیرد. البته برخی از دی وی دی رام ها نیز قابلیت کپی و رایت دارند و به آنها دی وی دی رایتر گفته می شود. تفاوت این دو با یکدیگر این است که DVD RW هم قادر به خواندن دیسک ها می باشد و هم می تواند برروی دیسک خام، فایل ها را کپی کند. اما DVD ROM تنها می تواند فایل ها را Load کرده و به کامپیوتر انتقال دهد. با این حال این قطعه گاهی با مشکل مواجه شده و نیاز به تعمیر خواهد داشت.

  • یکی از ویژگی‌های مهم این درایو نوری اکسترنال،بهره‌مندی ازفناوری لینک تو تی‌ویمی‌باشد.
  • این فروشگاه اینترنتی کسب رضایت هموطنان گرامی در سراسر ایران عزیز را هدف خود قرار داده است.
  • فقط می‌توانند اطلاعات روی دیسک را بخوانند و نمی‌توانند روی آن بنویسند.
  • ممکن است که قطع شده باشد و یا این که کابل آن دچار خرابی شده و نیاز باشد که از یک کابل جدیدتر استفاده کنید.
  • دیویدی رایتر لپ تاپ باریک ، یا دیویدی رایتر لپ تاپ Super Slim قابل استفاده در لپ تاپ های DELL , SONY , LENOVO , ASUS , …
نکته اینکه زبان آموزش انگلیسی است ، و اگر به انگلیسی تسلط کافی ندارید ، تصاویر گویای همه چیز هست . با تمیز کردن موتور خیلی از ایرادها ، مانند وقتی که سی دی اجرا می شود ولی دی وی دی نه یا رایت نکردن دی وی دی رایتر که اگر نرم افزاری نباشد حل می شود. دو دلیل عمده و شایع که برای این مشکل وجود دارد اولی کثیفی لنز دی وی دی رایتر است و دومی موتور چرخنده دی وی دی یا سی دی. دی وی دی رایترها به شما این اجازه را می دهند که روی دی وی دی و یا سی دی خود می توانید اطلاعات خود را ذخیره کرده و از آنها استفاده کنید.

هارددیسک اینترنال وسترن دیجیتال مدل Purple WD60PURZ ظرفیت 6 ترابایت

این دستگاه در اصل همان سی دی رام یا سی دی رایتر است که به راحتی بر روی هر رایانه نصب می‌گردد. اگر از دی وی دی رایتر اکسترنال به خوبی حفاظت گردد و آن را درون محفظه ای پلاستیکی و … نگهداری کنید که سبب شود، مجله خبری محصولات ایسوس گرد و غبار حین جابه جایی این وسیله وارد آن نشود، به راحتی می توان بی آنکه مشکلی برایش پیش آید؛ از آن در کامپیوترهای دیگر نیز بهره گرفت و این خود می تواند صرفه جویی بسیار مناسبی نیز به همراه داشته باشد.

هارددیسک اکسترنال ADATA مدل HV620S ظرفیت 1 ترابایت

دی وی دی رایتر اکسترنال که معمولا با نام‌هایی مانند DVD ROM یا درایو نوری هم شناخته می‌شوند، امکان خواندن اطلاعات موجود روی لوح‌های فشرده از نوع DVD و CD را فراهم می‌کنند. به تازگی شرکت ونتو محصول جدیدی تحت عنوان DVD -RW را روانه بازار کرده است که درواقع یک درایو DVD اکسترنال است. این درایوDVD به کمک درگاه USB به لب‌تاپ شما متصل می‌شود و امکان خواندن و نوشتن روی لوح‌های فشرده DVD را برای شما به ارمغان می‌آورد. یکی از فاکتورهای بسیار مهمی که در تهیه یک درایو DVD اهمیت دارد، سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات است. مهندسان شرکت ونتو این محصول را به سرعت خواندن از DVD با سرعت 8X و CD با سرعت 24X را فراهم می‌کند.

دی وی دی رایتر اینترنال کامپیوتر