دی وی دی رایتر استوک Archives مرکز کامپیوتر پارسیان PCC CENTER | asusmag

دی وی دی رایتر اکسترنال به طور معمول یک قطعه ی کاملا مستقل از دیگر قطعات کامپیوتر یا لپ تاپ است. این نوع رایتر ها در یک محفظه خاص قرار می گیرند و مانند سی دی پلیر با فشردن دکمه ی اپن، درب آنها باز می شود و آماده ی خوانش یا رایت انواع دی وی دی می شوند. این نوع دی وی دی رایترها در تناسب با انواع اکسترنال، بیشتر بر روی کامپیوتر و لپ تاپ ها نصب می شود . این نوع درایوها در عین اینکه از انواع دی وی دی رایتر اکسترنال ، قدرت بیشتری دارند و از سرعت بالاتری نیز بهره می برند، اما به صرفه تر و ارزان تر از دی وی دی رایتر اکسترنال هستند. نه تنها DVD ROM کامپیوتر لنوو ممکن است دچار مشکل شود بلکه در دیگر برندهای کامپیوتر نیز خرابی این قطعه امری شایع محسوب می شود. مشکلات متعددی برای دی وی دی رام و دی وی دی رایتر کامپیوتر ممکن است به وجود آید و عملکرد آن را مختل کند.

دی وی دی رایتر ایسوس مدل DRW-24B1ST

پس از قرار گرفتن در این درایو های نوری، کاربر مشخص می کند که آیا می خواهد از طریق درایو های نوری ، دی وی دی را بخواند و یا اینکه، آن را رایت کند . در دی وی دی رایتر اکسترنال بلوری، امکان خوانش و رایت با کیفیت بسیار بالا نیز وجود دارد که این موضوع بستگی به نوع درایوی دارد که بر روی سیستم نصب شده است. از بارزترین ویژگی های دی وی دی رایترهای اکسترنال ، امکان جا به جایی آنها می باشد.با نبود دی وی دی رایترهای اکسترنال وزن لپ تاپ تا چند صد گرم کم می شود و موجب سبکی آن شده و در صورت نیاز به استفاده از سی دی یا دی وی دی از رایتر اکسترنال استفاده شود.

http://738sms.irزمانی که دی وی دی رایتر را باز کردید یک نگاهی نیز به ریلی که لنز روی آن قرار گرفته بیاندازید و اگر گرد و غبار روی آن قرار گرفته باشد آن را نیز تمیز کنید زیرا در حین خواندن سی دی یا دی وی دی لنز روی آن ریل به صورت مداوم در حال رفت و آمد است. البته این مورد زمانی که می خواهید دی وی دی رایتر خود را درون باکس دی وی دی رایتر قرار دهید و به جای درایو نوری از کدی استفاده کنید نیز مهم است تا باکس دی وی دی رایتر مناسب را انتخاب کنید . همچنین برند و مدل و امکانات مختلف هر آن‌ها نیز منجر به تفاوت در قیمت‌ها می‌شود.برای یک انتخاب خوب کافیست با توجه به بودجه‌ای که دارید، انتظاراتتان از یک درایو دی وی رایتر را مشخص کنید. درایو نوری از نور لیزر برای خواندن داده‌ها یارایت (نوشتن) داده‌ها بر روی دیسک نوری استفاده می‌کند.

  • در دی وی دی رایترهای ایسوس از تکنولوژی AVRS استفاده می شود که برای جلوگیری از لرزش دی وی دی رایتر در هنگام استفاده است.
  • این باعث افتخار ماست که بتوانیم تجربه ای دلنشین ازخرید بدون دغدغه را برای شما عزیزان فراهم آوریم.
  • و شما نیازی به نصب به صورت دستی ندارید البته مشکل رایت نکردن از برنامه ای که برای رایت نیز استفاده می کنید نیز می تواند باشد.
  • از بارزترین ویژگی های دی وی دی رایترهای اکسترنال ، امکان جا به جایی آنها می باشد.با نبود دی وی دی رایترهای اکسترنال وزن لپ تاپ تا چند صد گرم کم می شود و موجب سبکی آن شده و در صورت نیاز به استفاده از سی دی یا دی وی دی از رایتر اکسترنال استفاده شود.
  • در دی وی دی رایتر اکسترنال بلوری، امکان خوانش و رایت با کیفیت بسیار بالا نیز وجود دارد که این موضوع بستگی به نوع درایوی دارد که بر روی سیستم نصب شده است.
  • برای رفع مشکلات مربوط به دی وی دی رایتر لپ تاپ کارشناسان الکتروتاپ روش های زیر را پیشنهاد می کنند .

این واژه مخفف عبارت Compact Disc Read-Only Memory به معنی «حافظه دیسک نوری فقط خواندنی» (لوح فشرده)است. رایانه‌ها تنها می‌توانند اطلاعات موجود در دیسک‌های نوری را بخوانند و نمی‌توانند هیچ گونه اطلاعاتی را بر روی آن‌ها مجله خبری محصولات ایسوس بنویسند. سی‌دی-رام‌ها رسانه محبوبی برای توزیع کردن نرم‌افزارهای رایانه، بازی‌های ویدئویی، برنامه‌های چندرسانه‌ای هستند، هرچند که می‌توان هر گونه اطلاعاتی را بر روی آن‌ها ذخیره کرد (تا جایی که ظرفیت دیسک اجازه دهد).

دی وی دی رایتر اکسترنال ASUS

محصول مورد نظر استوک ( دست دوم) بوده و توسط کارشناسان ایرانیان کاملا تست شده و سالم می باشد. سامسونگ ، اچ پی ، پایونیر ، سونی و ترنسند از جمله شرکت هایی هستند که محصولات خود را در بازار عرضه کرده اند. در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. و شما نیازی به نصب به صورت دستی ندارید البته مشکل رایت نکردن از برنامه ای که برای رایت نیز استفاده می کنید نیز می تواند باشد.

هارددیسک اکسترنال ADATA مدل HV620S ظرفیت 1 ترابایت