دی وی دی رایتر استوک Archives مرکز کامپیوتر پارسیان PCC CENTER | asusmag

یعنی کاربر می‌تواند این محصول را با کمک پورت USB به تلویزیون خود وصل کرده و به‌طور مستقل و بدون نیاز به هیچ وسیله‌ی دیگری، به‌عنوان یک پخش‌کننده‌ی مالتی‌مدیا از آن استفاده کند. برای انجام این کارتنها کافی است کابل USB آن را به تلویزیونوصل کند، و بعد دکمه‌یEject رایتر را به مدت 5 ثانیه نگه داشته و دیسک موردنظر را در آن قرار دهد. مزیت دیگر دی وی دی رایتر اکسترنال، که به دلیل اتصالات سخت افزاری یو اس بی که برای اتصال آن به کامپیوتر در نظر گرفته مجله خبری محصولات ایسوس شده است؛ هیچ گونه گرد و غبار و آلودگی وارد دی وی دی پلیر نمی شود و به همین علت عمر بسیار بالایی دارد، مگر اینکه ضربه سبب خرابی آن گردد. اگر شما هم بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود DVD Writer دارید حتماً تا به حال با مشکلات آن روبرو شده اید. یک بار دی وی دی میخونه سی دی نمیخونه یا درش باز نمیشه یا باز میشه ولی به سرعت بسته میشه به همین دلیل در این مقاله می‌خواهیم دلایل بروز این ایرادات و تا حد امکان روش‌هایی برای رفع مشکل را بیان کنیم.

  • در دی وی دی رایتر اکسترنال بلوری، امکان خوانش و رایت با کیفیت بسیار بالا نیز وجود دارد که این موضوع بستگی به نوع درایوی دارد که بر روی سیستم نصب شده است.
  • پس از سال ها و با تکیه به اعتماد و رهنمودهای همکاران و مشتریان گرامی توانسته ایم بستر ارائه یکی از بالاترین تنوع های کالایی (حوزه کاری خود) در کنار بهترین قیمت و ارسال به سراسر ایران را ایجاد کنیم.
  • برای رفع مشکلات مربوط به دی وی دی رایتر لپ تاپ کارشناسان الکتروتاپ روش های زیر را پیشنهاد می کنند .

نزدیک به 10 سال قبل اغلب لپ تاپ ها و کامپیوترها دارای درایوی جهت نوشتن یا خواندن دی وی دی یا سی دی بودند. تعویض دی وی دی رام زمانی انجام می شود که راهی برای تعمیر آن وجود نداشته و این دستگاه عملکرد خود را از دست داده باشد. خرابی موتور، لنز و یا سوختن دی وی دی رام می تواند از مهمترین دلایل تعویض دی وی دی رام کامپیوتر لنوو باشد. فراوان ترین و پرفروش ترین دی وی دی رایترها در بازار متعلق به برند ایسوس می باشد.

DVD رایتر ایسوس Asus بدون پک + گارانتی اصلی

برای استفاده از درایو DVD اکسترنال تنها کافی است آن را از طریق درگاه USB به رایانه متصل کنید و بدون نیاز به اتصال آداپتور از وجود آن بهره ببرید. این محصول جدید شرکت ونتو با تمامی نسخه‌های سیستم‌عامل محبوب ویندوز سازگار است. ابعاد و وزن بسیار کم DVD-RW باعث شده که بتوانید همواره آن‌را با خود به همراه داشته باشید و هرکجا که به خواندن یا نوشتن روی لوح‌های فشرده DVD و CD نیاز داشتید، از آن استفاده کنید. ایسوس یک شرکت تایوانی است که محصولات الکترونیکی متنوعی نظیر کامپیوتر، لپ تاپ، مادربورد، مانیتور، کارت گرافیک، رایانه جیبی، درایو نوری اینترنال (داخلی) و اکسترنال، گوشی موبایل و قطعات شبکه را تولید می‌کند. گستردگی محصولات ایسوس، این شرکت را به یکی از قدرتمندترین شرکت‌های الکرونیکی دنیا تبدیل کرده است.

دی وی دی رایتر اینترنال ایسوس

مورد بیشتر به لنز یا سرعت گردش دیسک مربوط است و برای چک کردن آن ابتدا کافیست یک گوش پاک کن تهیه کرده و با نفس خود روی لنز را کمی مرطوب کنید سپس با گوش پاک کن به آرامی روی لنز را تمیز کنید. دیجیکو جهت خرید و سفارش آنلاین انواع نوت بوک و تبلت، فروشگاه بفی کالا را به شما معرفی می نماید. به علت نوسانات شدید ارز ، قبل از هرگونه ثبت سفارش جهت استعلام قیمت نهایی با کارشناسان ما به صورت تلفنی یا واتساپ در ارتباط باشید. در ماشین ها نیز با Car Play و دیگر امکانات نیاز به دیسک نوری کمتر شده است. گاهی وقت‌ها با این که از یک DVD بسیار سالم نیز استفاده می‌کنیم ولی دستگاه DVD PLAYER قادر نیست که آن را پخش کند.

http://738sms.ir

دو تا دلیل می‌تواند باعث این مشکل شود که ما ابتدا دلیل دوم که بیشتر پیش می‌آید را توضیح می دهیم. تا کنون به ارائه خدمات در خصوص معرفی منابع اصلی فروش محصولات آی تی و …