دی وی دی رایتر استوک Archives مرکز کامپیوتر پارسیان PCC CENTER | asusmag

در این مواقع معمولا مشکل از اتصالات است و بهتر است اتصالات کابلی DVD PLAYER را کنترل کنیم. برای Windows XP، 2000، Vista، Win7، Win8، Win10، Mac OS، Linux کار می کند. یکی از بزرگترین و جامع ترین سامانه خرید آنلاین لوازم و تجهیزات جانبی در کشور می باشد که با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت معدن ، صنعت و تجارت ، و نماد سازماندهی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بهترین گزینه برای خرید اینترنتی شما می باشد. ، عملیات رایت و خواندن با کیفیت بسیار بالا انجام می شود، که این ویژگی بستگی به نوع درایوی دارد که بر روی سیستم نصب می باشد. نیاز به منبع تغذیه جداگانه ندارد و از طریق کابل USB که به لپتاپ وصل می شود، کار می کند.

LG GT80N Super Multi Slim SATA Laptop DVD Writer Drive

سی دی رایتر یا دی وی دی رایتر از جمله دستگاه هایی هستند که به شما اجازه می دهند توسط یک لپ تاپ به محتویات یک سی دی یا دی وی دی دسترسی داشته باشید. کارشناسان فنی نمایندگی لنوو در صورتی که تشخیص دهند تنها راه رفع مشکل کامپیوتر، تعویض دی وی دی رام است آن را با یک دی وی دی رام اصلی و فابریک تعویض می کنند. تعویض قطعه در این مرکز با ارائه ضمانت نامه کتبی و معتبر به مشتری صورت می گیرد.

DVD رایتر اکسترنال ایسوس Asus SDRW 08D-U

نکته اینکه زبان آموزش انگلیسی است ، و اگر به انگلیسی تسلط کافی ندارید ، تصاویر گویای همه چیز هست . با تمیز کردن موتور خیلی از ایرادها ، مانند وقتی که سی دی اجرا می شود ولی دی وی دی نه یا رایت نکردن دی وی دی رایتر که اگر نرم افزاری نباشد حل می شود. دو دلیل عمده و شایع که برای این مشکل وجود دارد اولی کثیفی لنز دی وی دی رایتر است و دومی موتور چرخنده دی وی دی یا سی دی. دی وی دی رایترها به شما این اجازه را می دهند که روی دی وی دی و یا سی دی خود می توانید اطلاعات خود را ذخیره کرده و از آنها استفاده کنید.

  • تعویض قطعه در این مرکز با ارائه ضمانت نامه کتبی و معتبر به مشتری صورت می گیرد.
  • با تهیه‌ی این دستگاه، امکان تماشای فیلم و پخش موسیقی از روی سی دی و دی وی دی، و همچنین امکان کپی و رایت دی وی دی و سی دی برای شما به وجود می‌آید.
  • اگر شما هم بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود DVD Writer دارید حتماً تا به حال با مشکلات آن روبرو شده اید.
  • درایو CD و DVD داخلی SOGEAR قادر به خواندن و نوشتن داده ها بر روی فرمت های DVD±R/±RW، DVDRAM است.
  • دی وی دی می تواند حجم بسیار بالاتری از اطلاعات مانند فایل های صوتی، تصویری، فیلم، اسناد و اپلیکیشن ها را در خود ذخیره کند.

اگر این محصول را قبلا خریداری کرده باشید، دیدگاه شما به عنوان خریدار ثبت خواهد شد. برای استفاده از این بخش می بایست ایمیل یا شماره موبایل خود را از طریق ویرایش حساب کاربری خود واردکنید. شما می توانید محصولات خود را به صورت آنلاین مشاهده و خرید کنید وهمچنین خیلی مجله خبری محصولات ایسوس سریع تحویل بگیرید. ویکی‌پدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکی‌مدیا است. منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ در بخش منوی موبایل مشخص کنید. این باعث افتخار ماست که بتوانیم تجربه ای دلنشین ازخرید بدون دغدغه را برای شما عزیزان فراهم آوریم.

دی وی دی پلیر ال جی DV552

این دستگاه در اصل همان سی دی رام یا سی دی رایتر است که به راحتی بر روی هر رایانه نصب می‌گردد. اگر از دی وی دی رایتر اکسترنال به خوبی حفاظت گردد و آن را درون محفظه ای پلاستیکی و … نگهداری کنید که سبب شود، گرد و غبار حین جابه جایی این وسیله وارد آن نشود، به راحتی می توان بی آنکه مشکلی برایش پیش آید؛ از آن در کامپیوترهای دیگر نیز بهره گرفت و این خود می تواند صرفه جویی بسیار مناسبی نیز به همراه داشته باشد.

http://738sms.ir