دی وی دی رایتر اکسترنال ایسوس یو اس بی تری نیاز انفورماتیک | asusmag

اگر این محصول را قبلا خریداری کرده باشید، دیدگاه شما به عنوان خریدار ثبت خواهد شد. برای استفاده از این بخش می بایست ایمیل یا شماره موبایل خود را از طریق ویرایش حساب کاربری خود واردکنید. شما می توانید محصولات خود را به صورت آنلاین مشاهده و خرید کنید وهمچنین خیلی سریع تحویل بگیرید. ویکی‌پدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکی‌مدیا است. منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ در بخش منوی موبایل مشخص کنید. این باعث افتخار ماست که بتوانیم تجربه ای دلنشین ازخرید بدون دغدغه را برای شما عزیزان فراهم آوریم.

مشکل باز نشدن درب دی وی دی رایتر

دی وی دی رایتر اکسترنال که معمولا با نام‌هایی مانند DVD ROM یا درایو نوری هم شناخته می‌شوند، امکان خواندن اطلاعات موجود روی لوح‌های فشرده از نوع DVD و CD را فراهم می‌کنند. به تازگی شرکت ونتو محصول جدیدی تحت عنوان DVD -RW را روانه بازار کرده است که درواقع یک درایو DVD اکسترنال است. این درایوDVD به کمک درگاه مجله خبری محصولات ایسوس USB به لب‌تاپ شما متصل می‌شود و امکان خواندن و نوشتن روی لوح‌های فشرده DVD را برای شما به ارمغان می‌آورد. یکی از فاکتورهای بسیار مهمی که در تهیه یک درایو DVD اهمیت دارد، سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات است. مهندسان شرکت ونتو این محصول را به سرعت خواندن از DVD با سرعت 8X و CD با سرعت 24X را فراهم می‌کند.

http://738sms.ir

پس از قرار گرفتن در این درایو های نوری، کاربر مشخص می کند که آیا می خواهد از طریق درایو های نوری ، دی وی دی را بخواند و یا اینکه، آن را رایت کند . در دی وی دی رایتر اکسترنال بلوری، امکان خوانش و رایت با کیفیت بسیار بالا نیز وجود دارد که این موضوع بستگی به نوع درایوی دارد که بر روی سیستم نصب شده است. از بارزترین ویژگی های دی وی دی رایترهای اکسترنال ، امکان جا به جایی آنها می باشد.با نبود دی وی دی رایترهای اکسترنال وزن لپ تاپ تا چند صد گرم کم می شود و موجب سبکی آن شده و در صورت نیاز به استفاده از سی دی یا دی وی دی از رایتر اکسترنال استفاده شود.

محصول مورد نظر استوک ( دست دوم) بوده و توسط کارشناسان ایرانیان کاملا تست شده و سالم می باشد. سامسونگ ، اچ پی ، پایونیر ، سونی و ترنسند از جمله شرکت هایی هستند که محصولات خود را در بازار عرضه کرده اند. در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. و شما نیازی به نصب به صورت دستی ندارید البته مشکل رایت نکردن از برنامه ای که برای رایت نیز استفاده می کنید نیز می تواند باشد.

  • CD وDVD دو لوح ذخيره سازی اطلاعات می باشند که در ظرفیت ذخیره سازی با یکدیگر تفاوت دارند.
  • در نمایندگی تعمیر کامپیوتر لنوو جهت کاهش هزینه های مشتریان در ابتدا تلاش می شود با تعمیر دستگاه، مشکل را برطرف کرد تا نیازی به تعویض کامل DVD رام نباشد.
  • در ادامه مطلب برخی از مهمترین ایرادات دی وی دی رام و شیوه های رفع آنها را بررسی می کنیم.
  • این دستگاه به‌خاطر ابعاد مناسبیکه دارد،به راحتی در کیف لپ‌تاپ جای گرفته و حمل می‌شود.
  • این درایوها، از طریق اپتیک یا نور، داده های روی سی دی یا دی وی دی اصلی را خوانده و حفظ می نمایند ، و به واسطه ی یک نرم افزار واسطه، دیتاها را از طریق دی وی دی رایتر اکسترنال بر روی دی وی دی دیگری ، کپی می نمایند .

خواندن و استفاده از این داده ها در کامپیوتر لنوو با استفاده از دی وی دی رام صورت می گیرد. البته برخی از دی وی دی رام ها نیز قابلیت کپی و رایت دارند و به آنها دی وی دی رایتر گفته می شود. تفاوت این دو با یکدیگر این است که DVD RW هم قادر به خواندن دیسک ها می باشد و هم می تواند برروی دیسک خام، فایل ها را کپی کند. اما DVD ROM تنها می تواند فایل ها را Load کرده و به کامپیوتر انتقال دهد. با این حال این قطعه گاهی با مشکل مواجه شده و نیاز به تعمیر خواهد داشت.

دی وی دی رایتر لپ تاپ پاناسونیک 9 میلی متر Panasonic Sata Superslim DVDRW _9mm