دی وی دی رایتر اکسترنال کابل تبدیل مبدل و اتصالات و لوازم جانبی digiko org | asusmag

اگرمشکل نرم افزاری با رایت کردن دی وی دی داشتید می توانید باتعویض ویندوز مشکل تان را حل کنید. بعضی از لپ تاپ های امروزی دی وی رایتر ندارند و فقط شامل پورت های مجله خبری محصولات ایسوس مختلف هستند.و لپ تاپ ها سبک وزن می شوند . بنابراین برای کاهش وزن لپ تاپ ها ، دیگر با دی وی دی رایتر تولید نمی شوند.طرز کار مدل اکسترنال خیلی راحت می باشد.

دی وی دی رایتر لپ تاپ H.L IDE slim _12.7mm

برای همین نیز باید قبل از خرید مدل دقیق دی وی دی رایتر لپ تاپ خود را بدانید و یا از فروشنده برای خرید درایو نوری یا دی وی دی رایتر مشاوره بگیرید. این مدل از درایو نوری اکسترنال پایونربا وزنی بسیار سبک و طراحی باریک ، مناسب برای حمل و نقل آسان طراحی و تولید شده است. این محصول انرژی مورد نیاز خود را از طریق کابلUSB تامینمی‌کند و نیازی به کابل برق اضافه برای تغذیه ندارد. به این معنی که بعد از متصل کردن کابلUSB، لپ‌تاپ یا کامپیوتربه‌طور اتوماتیکآن را شناساییمی‌کند و برای استفاده از آننیازی به نصب درایور و یا نرم افزاری خاص نخواهید داشت. این محصول از جنس پلاستیک و با ضخامتیبسیار کم و به اصطلاح به‌صورت اسلیم ساخته شده است که علاوه بر ظاهر زیبا، وزنیبسیار پایین و سبک (220 گرم) رابه آن داده است. اگر لپ تاپ باریک و سبکی انتخاب کرده اید که درایو داخلی ندارد، بهترین راه حل خرید درایو اکسترنال است.

دی ویدی رایتر، هاب یو ای بی و رم ریدر اوریکو Orico XD008 External DVD-RW Drive

و برای ممانعت از استهلاک دی وی دی رایتراکسترنال ، تا جایی که امکان دارد محتوای سی دی و دی وی دی خود را در داخل سیستم خود کپی کنید تا از رایتر اکسترنال خود کمتر استفاده کنید. خوشبختانه در بسیاری از مواقع امکان تعمیر دی وی دی رام کامپیوتر وجود دارد. برای مثال اگر مشکل، باز و بسته نشدن درب باشد، با استفاده از برخی تکنیک های فنی می توان مشکل را برطرف کرد. همچنین گاهی اوقات ضعف دی وی دی رام در خواندن دیسک ها، با تمیز کردن و یا تعویض لنز حل می شود. دیویدی رایتر لپ تاپ باریک ، یا دیویدی رایتر لپ تاپ Super Slim قابل استفاده در لپ تاپ های DELL , SONY , LENOVO , ASUS , … این فناوری به درایو نوری امکان اجرای انواع فایل‌های چندرسانه‌ای مانند صدا، عکس و ویدیو را می‌دهد.

دی وی دی رایتر ایسوس بدون پک

در قسمت کناری این درایو‌ اکسترنال،یک شیاربرای خروج دیسک بدون نیاز به انرژی الکترونیکی تعیبه شده که بسیار کاربردیمی‌باشد. یکی از قطعات مهم و کارآمد هر نوعلپ تاپ یا کامپیوتری، دی وی دی رایتر است . اما اگر کامپیوتر به دی وی دی رایتر ، مجهز نبود و نیاز به رایت یا تهیه یک کپی از دی وی دی وجود داشته باشد، دی وی دی رایتر اکسترنال بهترین گزینه برای انجام این کار، است . این نوع دی وی دی رایتر اکسترنال که به نوعی ، نمونه ی است که از خارج به کامپیوتر متصل می گردد ، و به درایو نوری نیز، شهرت دارد . این درایوها، از طریق اپتیک یا نور، داده های روی سی دی یا دی وی دی اصلی را خوانده و حفظ می نمایند ، و به واسطه ی یک نرم افزار واسطه، دیتاها را از طریق دی وی دی رایتر اکسترنال بر روی دی وی دی دیگری ، کپی می نمایند . یکی از مشکلاتی که کاربران لب‌تاپ‌ها معمولا با آن مواجه هستند،‌ عدم پشتیبانی برخی از مدل‌ها از درایو DVD است.

http://738sms.ir

است.محصولات شرکت پایونیر از کيفيت بسيار بالايی برخوردار بوده و در بيش از 100 کشور دنيا عرضه می‌شود و بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده و توانسته رضایت حداکثری کاربران را جلب کند. برای درک آسان و سریع مفهوم ” درایو نوری اکسترنال ” نیاز است که ابتدا دو مفهوم ” درایو نوری ” و ” درایو اکسترنال ” را به صورت جداگانه توضیح دهیم. ، دارای سرعت بالایی در رایت انواع سی دی می باشند اما در رایت دی وی دی ها سرعت کمتری دارا می باشند. زمانی که به درستی از دی وی دی رایتراکسترنال محافظت کنید و آن را داخل محفظه ای پلاستیکی یا درون جعبه ای و .. نگهداری کنید تا گرد و غبار موقع حمل ، داخل آن نفوذ نکند، با این شرایط می توانید تا مدت زمان طولانی ازآن استفاده کنید.

  • در داخل این محفظه برای تمیز کردن از دو نوع مایع می توانید استفاده کنید پیشنهاد ما این است که از اسپری کنتاکت شور استفاده کنید اما به جای آن می توانید از الکل نیز برای پاک سازی کمک بگیرد و مشکلی پیش نخواهد آمد .
  • این نوع رایتر ها در یک محفظه خاص قرار می گیرند و مانند سی دی پلیر با فشردن دکمه ی اپن، درب آنها باز می شود و آماده ی خوانش یا رایت انواع دی وی دی می شوند.
  • تا کنون به ارائه خدمات در خصوص معرفی منابع اصلی فروش محصولات آی تی و …
  • همانطور که گفته شد، درایو نوری داده‌های دیسک‌های نوری را از طریق فناوری پرتوی لیزر می‌خواند و رایت می‌کند.