دی وی دی رایتر اکسترنال کابل تبدیل مبدل و اتصالات و لوازم جانبی digiko org | asusmag

با اینوسیله می‌توانید با استفاده از دیسک‌های از قبل ضبط شده، موسیقی پخش کنید یا فیلم تماشا کنید. نرم افزار رایانه‌ای نیز اغلب روی یکی از این دیسک‌ها قرار می‌گیرد، بنابراین برای نصب نرم افزار هم، به درایو نوری نیاز دارید. اکثر درایوهای مدرن به شما این امکان را می‌دهند تا بر روی یک دیسک خالی، داده‌های دلخواه خود را ثبت‌ کنید که به این عمل “رایت کردن” می‌گویند. بنابراین می توانید CD های موسیقی مورد علاقه خود را بسازید و یا یک نسخه پشتیبان از اطلاعات مهم ایجاد کنید. در این ویدئو آموزشی یکی از مشکلات رایج دی وی دی رایتر ، یعنی باز نشدن درب ، مورد بررسی قرار گرفته و راههای تعمیر آن به شما نمایش داده خواهد شد .

یکی از ویژگی‌های مهم این درایو نوری اکسترنال،بهره‌مندی ازفناوری لینک تو تی‌ویمی‌باشد. مشکل دیگر ، نشناختن دی وی دی رایتر اکسترنال در کامپیوتر یا لپ تاپ هست. انواع اینترنال یا درونی این درایوها ، به وسیله اتصالات پیچی درون کیس قرار می گیرند . اما در وضعیتی که کیس دارای درایو یا دی وی دی رایتر داخلی نباشد، مجله خبری محصولات ایسوس دی وی دی رایتر اکسترنال معمولی یا بلوری، از گزینه های اصلی برای خوانش و رایت کردن انواع دی وی دی و سی دی است . درایو های نوری عضوی کوچک است که به نسبت اندازه خود دارای ضخامت زیادی است . دی وی دی ها یا سی دی ها، برای خوانده شدن و یا رایت محتوای درون خود، می بایست ، درون این درایوهای نوری قرار بگیرند .

دی وی دی رایتر اکسترنال ایسوس ZenDrive U9M – SDRW-08U9M-U

فروشگاه اینترنتی پورومیکس وابسته به شرکت آداک آرمان پردیس در بازار کامپیوتر می باشد . شما می توانید به راحتی با زدن چند کلیک کالای خود را ثبت کرده و در سریعترین زمان ممکن محصول را درب منزل خود دریافت کنید. با مراجعه به بلاگ خبری پورومیکس می توانید به جدیدترین اخبار روز تکنولوژی و آموزش های مختلف در زمینه کامپیوتر دسترسی پیدا کنید .

  • دیسک گردان های DVD-ROM امروزی از نسل سوم هستند و می توان آنها را بدون هیچ مشکلی در یک سیستم تحت ویندوز نصب کرد.
  • استفاده از مطالب فروشگاه نیاز انفورماتیک فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
  • برای مثال اگر مشکل، باز و بسته نشدن درب باشد، با استفاده از برخی تکنیک های فنی می توان مشکل را برطرف کرد.
  • مشکلات متعددی برای دی وی دی رام و دی وی دی رایتر کامپیوتر ممکن است به وجود آید و عملکرد آن را مختل کند.
  • یا بلوری رایترDVR-XD11Tبرند پایونیراین توانایی را دارد که تمامی دیسک‌های رایج موجود در بازار را بخواند و برروی آن‌ها رایت کند.
  • این یک درایو صرفه جویی در مصرف انرژی است و به شما امکان می دهد تا داده های موجود در دیسک های قابل نوشتن مجدد را به طور دائم حذف کنید.
این برای شما انعطاف‌پذیری و کارایی را از نظر ذخیره‌سازی و اشتراک‌گذاری داده‌های چندرسانه‌ای فراهم می‌کند. بنابراین بعضی از دی وی دی رایترها امکان یک بار نوشتن را دارند ولی بعضی دیگر امکان چندین دفعه نوشتن را دارند. به دلیل استفاده از کابل USB برای اتصال به سیستم، سرعت کمتری نسبت به نوع اینترنال برای خواندن اطلاعات دارد.

دی وی دی رایتر سرور اچ پی hp DVD RW Slim SATA 481043-B21

برای تمیز کردن موتور استفاده از اسپری های الکل یا اسپری های خشک گزینه مناسبی هستند . در غیر از ساعات کاری و ایام تعطیل از طریق پشتیبانی سایت با ما در ارتباط باشید. ایمیل خود را وارد کنید و از به روز رسانی های جدید، تخفیف ها و پیشنهادات ویژه ما مطلع شوید.

http://738sms.ir