دی وی دی رایتر اینترنال کامپیوتر کیس استوک کامپیوتر استوک لپ تاپ استوک | asusmag

برخی از سی‌دی-رام‌ها که سی‌دی پیشرفته نام دارند، می‌توانند به شکل هم‌زمان هم داده‌های رایانه‌ای را بر روی خود ذخیره کنند و هم حاوی صدا و صوت باشند. بخش مربوط به داده تنها بر روی رایانه قابل استفاده است و بخشی هم که حاوی صداها است توسط یک پخش‌کننده سی‌دی قابل استفاده است. دی وی دی رایتر هم مانند دیگر دستگاه های رایانه، از اجزای مختلف تشکیل شده است. تمامی این اجزا، در مدل های مختلف این دستگاه وجود داشته و کارایی یکسانی دارند. قسمت پشتی درایو نوری اینترنال شامل درگاهی برای کابل است که به مادربرد متصل می‌شود. نوع کابل استفاده شده به نوع درایو بستگی دارد اما تقریباً همیشه هنگام خرید درایو نوری کابل آن هم همراهش است.

http://738sms.ir

External dvd writer ، احتیاجی به هیچ گونه منبع تغذیه ای به جز ، برق خود لپ تاپ نمی باشد. این درایوها برای متصل شدن به سیستم ، 2 کانکتور ارتباطی یو اس بی طراحی شده است که از طریق آن دی وی دی پلیر به سیستم وصل می شود و شروع به کار می کند. موجود می باشند که استفاده از آنها راحت می باشد و فقط کافیست از اطلاعاتی که ، در مورد قابلیت هایی که به شما عرضه می کنند مطلع باشید. دو مدل درایو نوری داریم ، یک مدل اکسترنال و یک مدل اینترنال موجود می باشند.مدل اینترنال که در بیشتر لپ تاپ ها و کامپیوترها موجود می باشند که دارای قدرت و سرعت بیشتر می باشند.و از لحاظ قیمت به صرفه می باشند.

دی وی دی رایتر لپ تاپ DELL مدل Inspiron 7566

نمونه‌ی دیگری از درایوهای نوری اکسترنال برند ایسوس، مدل KYE-168 می‌باشد. این دی وی دی رایتر هم با کابل USB به کامپیوتر یا لپ‌تاپ وصل می‌شود و با سیستم‌عامل‌هایWindows 10, Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Mac OS X سازگار می‌باشد. مشکل دیگری که کاربران زیاد به آن برخورد می کنند و از ما درخواست کردند که راجع به آن توضیح دهیم نشناختن دی وی دی رایتر اکسترنال در کامپیوتر یا لپ تاپ هست. برای رفع مشکلات مربوط به دی وی دی رایتر لپ تاپ کارشناسان الکتروتاپ روش های زیر را پیشنهاد می کنند . همانگونه که بیان شد درایوهای اپتیکال یا نوری به صورت اینترنال و اکسترنال( موجود هستند ) . یک دی‌وی‌دی پلیرو دی‌وی‌دی رایتر اکسترنال با کیفیتشرکتمعروف لایت آن،مدل eBAU108 این برند است.

خرید بهترین دی وی دی رایتر

یکی از مشکلات استفاده از اس اس دی به همراه کدی در جای دی وی دی رایتر ، حذف دی وی دی رایتر از سیستم شما است,کابل تبدیل دی وی دی رام به usb کار را برای شما راحت کرده است! یا بلوری رایترDVR-XD11Tبرند پایونیراین توانایی را دارد که تمامی دیسک‌های رایج موجود در بازار را بخواند و برروی مجله خبری محصولات ایسوس آن‌ها رایت کند. ایندرایو نوری اکسترنال داده‌ها را از طریق رابط پرسرعت USB 3.0 و بدون تاخیر بین درایو و سیستممنتقل می‌کند. همچنین این محصول توانایی پشتیبانی از نسخه قدیمی‌ترUSB 2.0 را هم دارد، ولی در صورت اتصال از طریق رابط USB 2.0 سرعت انتقال داده‌ها، مقداری کندتر می‌شود.

HP SATA Internal DVD Burner 1265i

تمامی تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر به صورت کاملاً تخصصی در مرکز تعمیرات کامپیوتر لنوو انجام می پذیرد. علاوه بر تعمیر و تعویض دی وی دی رام و DVD رایتر، تعمیر و تعویض کارت گرافیک، تعمیر مادربرد، تعمیر هارد، تعویض و یا ارتقای رم، تعویض پاور تغذیه، رفع مشکلات بایوس دستگاه و خدماتی از این قبیل در نمایندگی کامپیوتر لنوو انجام می شود. شایان ذکر است که تمامی تکنسین های فنی این مجموعه از زبده ترین و ماهرترین مهندسین کشور بوده و تعمیر کامپیوتر شما را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت انجام می دهند.

  • DVD Writer اینترنال به دلیل اتصال مستقیم به مادربرد از سرعت بالاتری برای خواندن یا رایت DVD برخوردار است.
  • دیسک گردان های DVD-ROM امروزی از نسل سوم هستند و می توان آنها را بدون هیچ مشکلی در یک سیستم تحت ویندوز نصب کرد.
  • کارشناسان فنی نمایندگی لنوو در صورتی که تشخیص دهند تنها راه رفع مشکل کامپیوتر، تعویض دی وی دی رام است آن را با یک دی وی دی رام اصلی و فابریک تعویض می کنند.
  • یا بلوری رایترDVR-XD11Tبرند پایونیراین توانایی را دارد که تمامی دیسک‌های رایج موجود در بازار را بخواند و برروی آن‌ها رایت کند.
  • برای مثال اگر مشکل، باز و بسته نشدن درب باشد، با استفاده از برخی تکنیک های فنی می توان مشکل را برطرف کرد.
  • استفاده از مطالب فروشگاه نیاز انفورماتیک فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.