دی وی دی رایتر اینترنال کامپیوتر کیس استوک کامپیوتر استوک لپ تاپ استوک | asusmag

با استفاده از کابل تبدیل دی وی دی رام به یو اس بی شما می توانید به راحتی دی وی دی رایتر لپ تاپ خود را بدون استفاده از باکس تبدیل کننده به دی وی رایتر اکسترنال تبدیل کنید. تا چندی پیش، اصلی‌ترین درایو نوری در کامپیوتر سی دی رام بود اما با تولید DVD رام ها، امروزه کمتر کسی از سی دی رام در کامپیوتر استفاده می‌کند. دیسک گردان های DVD-ROM امروزی از نسل سوم هستند و می توان آنها را بدون هیچ مشکلی در یک سیستم تحت ویندوز نصب کرد. CD وDVD دو لوح ذخيره سازی اطلاعات می باشند که در ظرفیت ذخیره سازی با یکدیگر تفاوت دارند. دی وی دی می تواند حجم بسیار بالاتری از اطلاعات مانند فایل های صوتی، تصویری، فیلم، اسناد و اپلیکیشن ها را در خود ذخیره کند.

  • برای انجام این کارتنها کافی است کابل USB آن را به تلویزیونوصل کند، و بعد دکمه‌یEject رایتر را به مدت 5 ثانیه نگه داشته و دیسک موردنظر را در آن قرار دهد.
  • این فناوری به درایو نوری امکان اجرای انواع فایل‌های چندرسانه‌ای مانند صدا، عکس و ویدیو را می‌دهد.
  • این قطعه در قسمت جلویی داراییک دکمه Open / Close کوچک است که درب محفظه محرک را به بیرون می‌کشد و داخل می‌برد.
  • در غیر از ساعات کاری و ایام تعطیل از طریق پشتیبانی سایت با ما در ارتباط باشید.
  • خرابی موتور، لنز و یا سوختن دی وی دی رام می تواند از مهمترین دلایل تعویض دی وی دی رام کامپیوتر لنوو باشد.

یکی از ویژگی‌های مهم این درایو نوری اکسترنال،بهره‌مندی ازفناوری لینک تو تی‌ویمی‌باشد. مشکل دیگر ، نشناختن دی وی دی رایتر اکسترنال در کامپیوتر یا لپ تاپ هست. انواع اینترنال یا درونی این درایوها ، به وسیله اتصالات پیچی درون کیس قرار می گیرند . اما در وضعیتی که کیس دارای درایو یا دی وی دی رایتر داخلی نباشد، دی وی دی رایتر اکسترنال معمولی یا بلوری، از گزینه های اصلی برای خوانش و رایت کردن انواع دی وی دی و سی دی است . درایو های نوری عضوی کوچک است که به نسبت اندازه خود دارای ضخامت زیادی است . دی وی دی ها یا سی دی ها، برای خوانده شدن و یا رایت محتوای درون خود، می بایست ، درون این درایوهای نوری قرار بگیرند .

عملکرد دی وی دی رایتر اکسترنال

برای تمیز کردن موتور استفاده از اسپری های الکل یا اسپری های خشک گزینه مناسبی هستند . در غیر از ساعات کاری و ایام تعطیل از طریق پشتیبانی سایت با ما در ارتباط باشید. ایمیل خود را وارد کنید و از به روز رسانی های جدید، تخفیف ها و پیشنهادات ویژه ما مطلع شوید.

دی وی دی رایتر لپ تاپ sata slim DVD-RW _12.7mm

که از آن برای خواندن و نوشتن یا پاک کردن اطلاعات ازدیسک‌های نوری استفاده می‌شود. تمامي حقوق مربوط به وب سایت ایرانیان لپ تاپ می باشد و کپی برداری از محتوا با ذکر منبع مجاز است. لپتاپ من اینترنال نداره.میشه اینترنال کامپیوتر رو به لپتاپ وصل کنم؟یعنی مثل اکسترنال ازش استفاده کنم. می گویند که به اتصالات داخلی لپ تاپ و کامپیوتر وصل می شوند و فقط با خود دستگاه می توانند حمل شوند. اما نوع نرم افزاری آن بیشتر مربوط به ویندوز و درایور ها است که با آپدیت مشکل بیشتر اوقات رفع یمی شود برای آپدیت می توانیداز بخش تنظیمات به قسمت آپدیت ها و امنیت (Update & Security) و سپس به Check for Update بروید .

با اینوسیله می‌توانید با استفاده از دیسک‌های از قبل ضبط شده، موسیقی پخش کنید یا فیلم تماشا کنید. نرم افزار رایانه‌ای نیز اغلب روی یکی از این دیسک‌ها قرار می‌گیرد، بنابراین برای نصب نرم افزار هم، به درایو نوری نیاز دارید. اکثر درایوهای مدرن به شما این امکان را می‌دهند تا بر روی یک دیسک خالی، داده‌های دلخواه مجله خبری محصولات ایسوس خود را ثبت‌ کنید که به این عمل “رایت کردن” می‌گویند. بنابراین می توانید CD های موسیقی مورد علاقه خود را بسازید و یا یک نسخه پشتیبان از اطلاعات مهم ایجاد کنید. در این ویدئو آموزشی یکی از مشکلات رایج دی وی دی رایتر ، یعنی باز نشدن درب ، مورد بررسی قرار گرفته و راههای تعمیر آن به شما نمایش داده خواهد شد .

http://738sms.ir