راه اندازی ROG Phone 5 برای 10 مارس ~ اخبار وبلاگ Asus Zenfone، نکات، آموزش، دانلود و رام


در ابتدای فوریه منابعی مبنی بر عرضه گوشی ROG 5 ایسوس در ماه مارس/آوریل گزارش دادیم. درست قبل از آخر هفته، ایسوس تردیدها (در مورد نامگذاری و تاریخ عرضه) را کنار گذاشت و صفحه رسمی شمارش معکوس را برای این تلفن بازی پریمیوم فاش کرد. . بنابراین، بله، این گوشی Asus ROG Phone 5 خواهد بود که به دلایل فرهنگی/خرافاتی از نسخه 4 صرف نظر می کند (آیا اپل نگران آیفون 13 خواهد بود؟). این کمی زودتر از آن چیزی است که بیشتر انتظار می رفت، حتی افشاگران. برای ایسوس معمول تر است که نسل جدید ROG Phone را در تابستان عرضه کند.

راه اندازی ROG Phone 5 برای 10 مارس ~ اخبار وبلاگ Asus Zenfone، نکات، آموزش، دانلود و رام

شما می توانید صفحه رسمی شمارش معکوس ROG Phone 5 را در اینجا ببینید، و وجود دارد تیزر توییتر همچنین، با یک ویدیو، اما به سختی ارزش بررسی کردن را دارد، زیرا فقط یک انیمیشن ویدیویی کوتاه اطلاعات بیشتری در مورد ماده ارائه نمی دهد. با این وجود، ویدیوی زیر را برای راحتی شما قرار داده ام.

(جاسازی)https://www.youtube.com/watch?v=SN7IbumVn7U(/embed)

مراسم رونمایی/رونمایی در ساعت 7 بعد از ظهر به وقت تایوان، ساعت 11 صبح به وقت گرینویچ، چهارشنبه 10 مارس برگزار می شود. این یک رویداد آنلاین خواهد بود و می توانید آن را از طریق صفحه شمارش معکوس در زمان اعلام شده تماشا کنید. همچنین احتمالاً برای تماشا از طریق کانال های رسانه های اجتماعی در دسترس خواهد بود.

راه اندازی ROG Phone 5 برای 10 مارس ~ اخبار وبلاگ Asus Zenfone، نکات، آموزش، دانلود و رام

انتظار می رود دو نسخه از ROG Phone 5 ایسوس وجود داشته باشد، یک نسخه پریمیوم که برای اولین بار تقریباً 1000 دلار آمریکا هزینه دارد و یک گزینه کمتر پیچیده و ارزان تر برای ارائه تجربه اصلی در دسترس است. در غیر این صورت، مشخصاتی که می‌توانید منتظر آن باشید عبارتند از: کوالکام اسنپدراگون 888 8 تا 16 گیگابایت رم صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED دوربین‌های سه‌گانه پشتی 5G از باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ 65 وات پشتیبانی می‌کنند ایسوس وعده داده است که اطلاعات بیشتری را در مورد 5 ROG Phone منتشر می‌کند. و راه اندازی شود.


ارسال نظر:





منبع: http://www.asus-zenfone.com/2021/02/rog-phone-5-launch-for-10th-march.html