رزرو آنلاین بلیط اتاق فرار از ترسناکترین اسکیپ روم تهران و کرج انیگما

اگر هم برای سفر خودتان به نقاط مختلف ایران، دنبال یک اقامتگاه مناسب می‌گردید یا به دنبال وب سایت و اپلیکیشن برای اجاره ویلا و بررسی هزینه اجاره ویلا هستید، به وب سایت پینورست بهترین مطلب مراجعه کنید. داستان بازی به این شکل است که شما وارد یک اتاق شده اید و بهتر است بگوییم که در این اتاق گیر افتاده اید. خیر متاسفانه هیچ وسیله ای داخل اتاق برده نمیشه و فقط اشخاص داخل اتاق میرن، اتاق فرار جوری تعبیه شدن که شما نیاز به نور اضافی و یا وسیله دیگه ای نخواهید داشت. پیشنهاد میکنیم قبل از رزرو میزان سختی بازی هارو باهم مقایسه کنید و یا با گیم مستر بازی مشورت کنید.

  • این اتاق فرار کلی سناریوهای مختلف با اتاق‌­های جدا و اختصاصی دارد.
  • تعداد نفرات اسکیپ روم اسکیپ لاین ۳ تا ۷ نفر و مدت‌زمان آن نیز ۷۰ دقیقه است.
  • در خردادماه ۱۳۹۷ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر در شعبه جردن طراحی و اجرا و در بهمن‌ماه ۱۳۹۹ در شعبه حقانی باز-طراحی و مجدد اجرا شده است.
  • حل این معماها ممکن است کار گروهی و هوش زیادی را نیاز داشته باشد؛ پس با هماهنگی و کمک همدیگر آن‌ها را حل کنید.
  • غیر از این ژانرهایی که به آن‌ها اشاره کردیم، همچنان دیگر انواع اتاق فرار وجود دارند که بسیار پرطرفدار هستند؛ اتاق فرارهایی با ژانرهای تاریخی، اکشن، فانتزی، درام و…

مجموعه اتاق فرار اسکیپ می در حال حاضر سه شعبه در مجتمع تجاری کورش، مجتمع مارینا مال چالوس و شهرک توریستی نمک‌آبرود با هفت بازی متفاوت و جذاب دارد. بازی‌های ما ژانرهای مختلفی داره…از ژانر اتاق فرار ترسناک تا پلیسی و جنایی و دلهره‌آور و کلی ژانر هیجان‌انگیز دیگه! تیم ما به عنوان اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران تاکنون بیش‌از ۲۵ اتاق فرار متفاوت در استان‌های مختلف ایران طراحی کرده است.

اتاق فرار رستگاری بیولوژیکی اولین اتاق از مجموعه بوم اسکیپ با سختی ۶۰ درصد است. بازی فرار از تنگنا و اتاق فرار تله مرگ با ژانر ترسناک و بازی ذهن تاریک با ژانر دلهره‌آور، همه دارای سختی متوسط هستند. برای تجربه تله مرگ بهتر است در ابتدا بازی فرار از تنگنا را بازی کرده باشید.

اتاق فرار جوکر

رزرو آنلاین بلیط اتاق فرار از ترسناکترین اسکیپ روم تهران و کرج انیگما

در این بازی، تیم‌ها در قالب گروه‌های چند نفره تشکیل و وارد اتاق فرار می‌شوند. سپس درب پشت سر آن‌ها قفل می‌شود و بازیکنان باید با پیدا کردن سرنخ‌ها و حل کردن معماها در قالب کار گروهی و ظرف مدت زمان مشخص، راه خروج از اتاق را پیدا کنند. برای یک خروج موفق باید مهارت، سرعت عمل، تمرکز، متفاوت دیدن، گشتن جاهای غیر معمول و فکر کردن به سناریو را در خود تقویت کنید و حواستان به نکاتی باشد که اپراتور بازی به شما گفته است. تاریخچه ابداع اسکیپ روم توی ایران هم به سال 1395 مربوط می‌شه که اولین اتاق فرار تهران تاسیس شد.

مجموعه اتاق فرار اسکیپ روم دات‌آی‌آر

اتاق فرار رویا قوانین خاص خود را دارد و برای خارج شدن از آن باید محدودیت‌ها را کنار بگذارید. همچنین، اغلب اتاق‌های فرار فاقد پارکینگ هستند؛ بنابراین، با در نظر گرفتن ترافیک منطقه در ساعات اداری و روزهای غیر‌تعطیل طوری برنامه‌ریزی کنید که حتما ۱۵ دقیقه قبل از شروع بازی قبل از شروع بازی در محل حضور داشته باشید. به احتمال زیاد، مفهوم اتاق فرار برای اولین بار در اساطیر و افسانه‌های یونانی عنوان شده است.

منتها اندکی بعد، اتفاقاتی عجیب‌وغریب روی می‌دهد و مه مرموزی تمام آن منطقه را فرامی‌گیرد. اکنون شما در فروشگاه زندانی شده‌اید و این در حالی است که اطراف شما کم‌کم جهنمی واقع می‌شود. در این شرایط وظیفه شماست که هرچه زودتر از این فروشگاه خارج شوید و از آن شهر فرار کنید. مدت‌زمان اسکیپ روم اپیک اسکیپ ۶۰ دقیقه و تعداد بازیکنان هم از ۴ تا ۸ نفر است. شما در اسکیپ روم اسکیپ روت، گروهی جست‌وجوگر و ماجراجو هستید که وارد مکان اصلی آن‌ها در ایران می‌شوید و اتفاقات دیگری می‌افتد که آن‌ها را خواهید دید.

تمام مراکز اتاق فرار که با تخفیفان همکاری می‌کنند ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا هستند. جذابیت این بازی، دسته جمعی بودن آن و هیجانی است که در یک فضای واقعی تجربه می کنید. اما به دلیل تغییرات اساسی ای که در زندگی تک تک ما به خاطر کوید 19 به وجود آمده است، همه چیز، حتی بازی‌ها نیز به سمت آنلاین شدن رفتند. از این رو متخصصان این صنعت تصمیم گرفتند، تا با طراحی و ساخت اتاق فرار آنلاین، شرایطی فراهم کنند تا این بازی نیز به صورت اینترنتی قابل انجام باشد.

در اینجا باید کلی نقشه و راه خروج را امتحان کنید تا نهایتاً راه خروج واقعی را پیدا کنید. سن مناسب برای بازیکنان بالای ۱۶ سال بوده و مدت‌زمان آن هم ۶۰ دقیقه است. اتاق فرار آرماگدون از جمله خاص‌ترین اتاق‌های فرار تهران به حساب می‌آید.