رپورتاژ آگهی چیست و چه تاثیری در سئو سایتتان دارد؟ تسمینو-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک

رپورتاژ آگهی چیست و چه تاثیری در سئو سایتتان دارد؟ تسمینو-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک

احتمالا می‌دانید که سئو سایت شامل دو بخش سئو داخلی و سئو خارجی است. سئو داخلی شامل استفاده از کیوورد اصلی در متن، تیترها، متن جایگزین تصاویر، عنوان سئو و توضیحات سئو است و 100% آن به عملکرد خود ما ارتباط دارد؛ اما بخش مهمی از سئو خارجی گرفتن بک لینک از سایت‌های دیگر است. و هر چقدر این سایت‌ها معتبرتر باشند، اعتبار و رتبه سایت شما بهتر می‌شود. هدف شما از نوشتن رپورتاژ آگهی، پر کردن صفحه و صرفا نوشتن 1000 – 1500 کلمه نیست! پس از این فرصت به خوبی استفاده کنید و مخاطبین را خوشحال سایت خرید رپورتاژ و راضی کنید.

البته توجه داشته باشید که انتخاب نوین، فقط به منزله دریافت تخفیف بیشتر نیست. بلکه به معنی صرفه‌جویی در زمان، دریافت مشاوره و همینطور خدمات مختلف در هنگام انتشار رپورتاژ آگهی نیست هست. به زبان ساده، رپورتاژ یک مقاله از طرف شماست که در وب‌سایت‌‌های دیگر منتشر می‌شود.

انزل وب

حتی اگر زمانی متوجه این موضوع شود سایت شما را جریمه کرده و درخواست می‌دهد تا بک لینک ایجاد شده را از بین ببرید. پس زمانی که با پاک کردن بک لینک موردنظر مشکل حل می‌شود، نیازی نیست تا آن‌چنان نگران این موضوع باشید. پاسخ این است که گوگل به راحتی نمی‌تواند طبیعی یا مصنوعی ایجاد شدن لینک را تشخیص دهد؛ یعنی متوجه نمی‌شود که شما یک رپورتاژ منتشر کرده‌اید یا مقاله به صورت طبیعی توسط خود وب‌سایت منتشر شده است. یکی از ویژگی‌های مهم رپورتاژ این است که در بین محتواهای اصلی وب‌سایت هدف قرار گرفته و باعث شود مخاطب به چشم یک تبلیغ به آن نگاه نکنند.

هم چنین مشاوره گرفتن از یک کانون معتبر و با تجربه باعث میشود تا سایتهایی به شما معرفی شوند که ضمن داشتن کیفیت و تعداد صفحات بالا، قیمت مناسبی نیز داشته باشند. ارزیابی نیازها یک گام حیاتی در مراحل آغاز پروژه طراحی وب سایت است. در صورتی که می‌خواهید طی یک جلسه حضوری در زمینۀ کسب و کار شما صحبت کنیم، کافی است درخواست خود را برای ما ثبت کنید. کلمات کلیدی اصلی را برای هدفگیری بهتر رپورتاژهای خبری مشخص می‌کنیم. تصاویر و فایل‌های چندرسانه‌ای استفاده شده در محتوای آگهی باید از کیفیت مطلوب و حجم پایین برخوردار باشند.

رپورتاژ آگهی با دریافت بک لینک منجر به بهبود سئوی سایت و در نهایت ارتقای رتبه گوگل شما می‌شود. بدین ترتیب که با انتشار یک رپورتاژ در وب‌سایت‌های معتبر و پربازدید، علاوه بر معرفی برند خود، از این سایت‌ها لینک دریافت می‌کنید. این دریافت لینک بدان معنی است که گوگل شما را به عنوان یک وب‌سایت معتبر و مطرح شناسایی کرده و به تدریج شاهد بهبود وضعیت سایت خود در نتایج گوگل خواهید بود. انتخاب بین انتشار رپورتاژ آگهی و خرید بک لینک در مسیر سئو خارجی سایت، ایده خوبی نیست!

مزایای رپورتاژ آگهی

مسلما سایت‌هایی که میزبان مقاله و لینک صفحات شما هستند، این کار را رایگان انجام نمی‌دهند. البته سایت‌های رایگان هم وجود دارند، ولی کیفیت سایت‌های پولی بیشتر است. هزینه رپورتاژ آگهی در سایت‌های مختلف و برای زمینه‌های کاری مختلف متفاوت است.

همانطور که مشاهده میکنید تمام زندگی و اطلاعات ما در بستر اینترنت میگذرد. بنابر این تبلیغات و بازاریابی نیز با توجه تغییر سبک زندگی ها تغییر پیدا کرده اند و شرکت ها تمایل بیشتری برای ارائه تبلیغات خود در وبسایت ها به صورت آنلاین دارند. بنابر این ایجاد بستری برای تبلیغات و گرفتن بازخورد های مناسب مخاطبان از این تبلیغات میتواند درآمد زا و بسیار جالب توجه باشد. با توجه به انتشار مداوم محتوا و قدرتمندتر بودن دامنه وبسایت های آگهی گیرنده، سرعت ایندکس صفحات نیز بالا است. بدین ترتیب محتوای تبلیغاتی شما به سرعت توسط موتورهای جستجو بررسی خواهد شد. هر چقدر سایت بیشتر در معرض چشم کاربران قرار گیرد، به همان اندازه فروش افزایش پیدا می‌کند.

  • هر چقدر تعداد رپورتاژها بیشتر باشد، به همان اندازه ترافیک سایت بیشتر می‌شود و این امر به موفقیت کسب‌وکارهای اینترنتی کمک می‌کند.
  • برای این کار باید ۶ مرحله زیر را در نظر داشته باشید که این ۶ مرحله را جداگانه بررسی خواهیم کرد.
  • البته فراموش نکنید که رپورتاژ آگهی دائمی است و لینک‌های شما برای همیشه در یک سایت دیگر وجود خواهد داشت.
  • پس فکر نکنید اگر لینک‌های زیادی را در رپورتاژ آگهی خود قرار دهید کار درستی کرده‌اید.
  • کلمات کلیدی اصلی را برای هدفگیری بهتر رپورتاژهای خبری مشخص می‌کنیم.
در این حالت، با توجه به هزینه‌های بسیار مناسبی که برای رپورتاژ باید پرداخت کرد، می‌توان به یک نرخ بازگشت سرمایه بالا هم رسید. فرقی نمی‌کند که از کمپین‌های تبلیغاتی گوگل استفاده کرده باشید یا این‌که به کمک لینک‌های مورد استفاده در رپورتاژ اگهی خود بخواهید ترافیک سایت را بررسی کنید. در هر صورت، اطلاعاتی در اختیار خواهید داشت که رصد عملکرد کمپین تبلیغاتی را برای شما ساده‌تر می‌کنند.

در واقع، کارشناسان سئو به این نتیجه رسیده‌اند برای اینکه به روشی اصولی بتوانند ترافیک سایت خود را افزایش دهند، می‌توانند از رپورتاژ آگهی استفاده نمایند. هر چقدر رپورتاژها بیشتر باشند، به همان اندزه بک‌لینک قوی‌تری برای سایت ایجاد می‌شود و همین امر به موفقیت سایت و افزایش رتبه سایت کمک می‌کند. این کار نرخ ایجاد سرنخ را افزایش می دهد و با توجه به اینکه افراد با مطالعه این مطلب و مقاله اطلاعاتی مناسب در خصوص یک محصول یا خدمات بدست می آورند خیلی سریعتر به مشتری شما تبدیل می گردد. پس رپورتاژ آگهی نه تنها نرخ ایجاد سرنخ بالایی دارد، همچنین توانایی تبدیل یک خواننده را به یک مشتری را دارد . راه کار درست این می باشد که در خصوص موضوع رپورتاژ آگهی ابتدا تحقیق نموده و مقاله‌ای با نگارش مناسب تهیه کنید تا پس از انتشار، و در صورت موفقیت بودن پس از نشر مجدد توسط دیگر رسانه‌ها بتوانید از آن استفاده نمایید.