سایان الکتریک طرح خانه هوشمند Smart Home

مشتریان محترم شهرستان ها در صورت ثبت و پرداخت خرید خود قبل از ساعت 12 ارسال در همان روز و پس از ساعت 12 فردای آن رو توسط پست هوایی انجام می شود که در بازه زمانی 24 تا 48 ساعته به مقصد خواهد رسید. COSS پروتکل RF خصوصی و توسعه یافته شده توسط کمپانی LifeSmart است که ارتباطات RF را بهینه می کند و روند توسعه محصول را ساده می… نمایشگاه صنعت ساختمان همزمان با افتتاح محل جدید دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان در سال 1399 برگزار شد.

پریز هوشمند SP3 برادلینک

برای سفارش خانه هوشمند خود کافی است با ما تماس بگیرید یا فرم پیش سفارش هوشمندسازی موجود در پایین صفحه را تکمیل کنید. محصولات فروشگاه خانه هوشمند AsterSmart جدیدترین و به روز ترین تجهیزات هوشمند سازی است . شما با مجهز کردن خانه ی خود به گجت های هوشمند می توانید بدون نیاز به سیستم مرکزی توسط گوشی موبایل خود از هر کجای دنیا وسایل هوشمند خود را کنترل کنید.

در روش هایی که بدون استفاده از سیم دستگاه ها و تجهیزات با یکدیگر ارتباط دارند، از پروتکل هایی مانند ENocean ،Zway ،Zigbee و … استفاده می شود. در هنگام وقوع آتش سوزی در یک طبقه از ساختمان، سیستم اعلان حریق عمل کرده و از توقف آسانسور در آن طبقه جلوگیری می شود. با خروج کارمندان از اتاق، چراغ ها پس از مدت معینی خاموش شده و با ورود آن ها مجدداً روشن می شوند. مسافر کارت خود را جلوی درب آسانسور گرفته و پس از وارد شدن، نیازی به زدن هیچ دکمه ای نیست. آسانسور به صورت خودکار اطلاعات مربوط به طبقه اتاق را از روی کارت او خوانده و در طبقه مربوط توقف می کند. میکروفن با آن می توان صدای محیط را ضبط کرده و به سیستم مرکزی یا دستگاه ضبط کننده ارسال کرد.

کیت خانه هوشمند میجیا شیائومی مدل ZHTZ02LM

سنسور باز بست در محل هایی همچون در و یا پنجره نصب می گردند و در صورت باز شدن و یا بسته شدن هشدار شرکت آکو میدهند. وجود سیستم اعلام حریق در زندگی‌های امروزی با وجود اینکه که در اکثر مواقع بلا استفاده باقی می‌مانند، به‌نوعی ضرورت محسوب می‌شود.و این سنسور به تشخیص دود و حرارت در محیط میپردازد. كليه سيسمتهاي هوشمند اجرايي درساختمان قابليت زمانبندي براساس نياز و درخواست كارفرما را دارا ميباشند.

از مزایای مهم استفاده از سیستم‌های خانه هوشمند bms، افزایش راحتی و رضایت افراد در جهت رفع نیازهای آن‌ها در خانه است. کسب رضایت شما و خانواده‌تان و برقراری آرامش و امنیت برای آن‌ها، اولویت اول ماست. آیریک با به کارگیری متدهای روز دنیا و روش‌های نوین، خدمات خانه هوشمند بی سیم (اسمارت هوم) منحصر به فرد خود را ارائه می‌دهد. با هوشمند کردن محیط زندگی و کار، آسایش را برای خود و دیگران تضمین خواهید کرد.

راهنمای کامل راه اندازی و استفاده از وسایل خانه هوشمند آسانه در قسمت آموزش سایت در دسترس است. وسایل هوشمند علاوه بر ذخیره برنامه های تنظیم شده بصورت داخلی ، قابلیت اجرای برنامه ها و سناریو های ذخیره شده بر روی سامانه اینترنتی را دارند. کنترل اتوماتیک سیستم گرمایش و سرمایش از طریق یونیت های کنترل دما بدون نیاز به تنظیم دستی شیرها، رادیاتورها و … . هر کسی انتظار دارد که در منزل یا محیط کار خود آسایش و راحتی داشته باشد.

سنسور حرکتی میجیا مدل RTCGQ01LM

سایان الکتریک طرح خانه هوشمند Smart Home

وقتی از خانه هوشمند حرف می زنیم منظورمان ابزار یا ربات های کاملا جدید و فوق پیشرفته نیست.(البته اگر شما بخواهید اینطور هم می شود). به این طریق که داده های مصرف مشتری بین لوازم منزل به اشتراک گذاشته شده و کارها به دلخواه مشتری بصورت خودکار درمی آیند. البته سارقان تنها تهدیدی نیستند که برای آن نیاز به زنگ هشدار هوشمند دارید؛ شما می‌توانید دتکتور دودی و دتکتور گاز مونوکسیدکربن تهیه و نصب کنید و کمتر نگران خسارت جانی و مالی باشید. در ادامه بخش قبل سعی می کنیم با اپلیکیشن و قابلیت های آن و همچنین محصولات Life Smartبیشتر آشنا شویم. تو این مقاله میخوایم در مورد آیفون تصویری های هوشمند سری R29 صحبت کنیم و با قابلیت هاش آشنا بشیم ، کمپانی آکووکس این مدل… می‌توانید برای هر رویداد یک سناریو طراحی کنید تا فقط با لمس یک کلید یا آیکن تمام خانه به یکباره آماده شود.

  • البته در تمام لوازم خانه هوشمند آسانه امکان کنترل وسایل بصورت محلی و مستقیم از طریق اتصال گوشی به وسیله تعبیه شده است.
  • برند Akuvox (آکووکس) کشور چین تولید کننده اینترکام هوشمند، مانیتور داخلی هوشمند، تلفن های هوشمند بر بستر IP و …
  • انجام خودکار کلرزنی و یا تصفیه توسط اوزن و همچنین کنترل میزان رطوبت محیط استخر، کنترل زمان روشن شدن سونا و میزان دمای آن نیز به سادگی توسط سیستم هوشمند ام اند اچ انجام می گیرد.
  • برند MCOHome (ام سی اُ هوم) کشور چین تولید کننده محصولات خانه هوشمند با کیفیت جهانی می باشد.

تجهیزات برقی مدرن باید در عین عملکرد مناسب، راحتی و آسایش را در محیط های کاری و مسکونی به ارمغان آورند. در کمال آرامش از سیستم خانه هوشمند خود استفاده کنید چرا که پس از تمامی مراحل انجام شده ما همچنان در کنارتان خواهیم بود و با پشتیبانی های خود شما را تنها نخواهیم گذاشت. این عملگرها به عنوان کلید در خانه هوشمند عمل می کنند و باعث روشن ، خاموش شدن چراغ ها ، فن کویل ، موتورها و … سنسورهای PIR یا Passive Infra-Red برای تشخیص حرکت بر مبنای نور مادون قرمز ناشی از گرمای موجود در محیط کاربرد دارند.

زمانی که فرد منزل خود را ترک می کند، با فشردن یک دکمه (یا ارسال یک سیگنال فرمان به هر طریق دیگری) وضعیت خروج از خانه را اعلام می کند. در این مرحله با توجه به توافقات انجام شده و نیز نیازهای شما آنالیز روی پروژه انجام شده و سیستم طراحی می شود. شايد اين سوال پيش آيد كه با استفاده از ترموستاتهاي سنتي نيز مي توان به همين هدف دست يافت! ، اما بايد گفت سيستم هوشمند مي تواند زمانيكه درب يا پنجره اي در فضا باز است سريعا تشخيص داده و سيستم گرمايش /سرمايش آن فضا را بصورت خودكار خاموش نموده و مانع از هدر رفتن انرژي شد.