سنیور سئو سئو داخلی چیست؟

حال اگر یک سایتی توسط سایتهای زیادی معرفی شوند و از سایتهای زیادی به آن سایت لینک داده شود یعنی این سایت یک سایت معتبر و مهمی است، چرا که سایتهای زیادی آن را معرفی میکنند. این کار تنها در صورتی منطقی هست که در محتوای شما زمان اهمیت خاصی داشته باشد. عبارت کلیدی دائم در Hها تکرار نشوند ولی یکی یس دوبار در یکی از Hها آورده شود. در این قسمت از آموزش سئو به موضوع مهم بک لینک می پردازیم. هدف این تبلیغ این است که افراد در صفحه نتایج جستجو بر روی وبسایت شما کلیک کنند. اگر مطمئن نیستید که چگونه تصاویر شما بر سرعت صفحه شما تأثیر میگذارد ، توصیه میکنم از ابزار PageSpeed Insights Google استفاده کنید. کافیست در باکس URL آدرس سایت خود و از باکس Test from نیز سرور استکهلم سوئد را انتخاب کنید و سپس بر روی START TEST کلیک کنید. سئو خارجی متشکل از تمام کارهایی است که بیرون از سایت انجام میگیرد مثل: فعالیت در شبکه های اجتماعی، لینکسازی یا همان ساخت بک لینک طبیعی، تدوین استراتژی انجام رپورتاژ و… محتوای یک وب سایت مهمترین عنصر یک استراتژی موثر برای بهینه سازی موتور جستجوگر سایت است. موتور جستجوی گوگل و موتور جستجوی بینگ مایکروسافت از معروفترین موتورهای جستجو هستند.

در صورتیکه در سایتهای بالا امتیاز خوبی داشته باشید یعنی سایت شما مشکل سرعت ندارد. روی دکمه “Update” در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید. هرچه در صفحات نتایج رتبه بالاتری داشته باشید، کلیک و ترافیک بیشتری در سایت شما ایجاد می شود. این به طور مستقیم با افزایش فروش محصولات ارتباط دارد زیرا هرچه افراد مرتبط تری سایت شما را ببینند، احتمال فروش بالاتر میرود. هرچه نمره SEO شما بهتر باشد، در موتورهای جستجو مانند گوگل بالاتر خواهید بود. اگر امتیاز شما قرمز رنگ بود یعنی شرایط سرعت سایت شما بد بوده و حتما باید سعی در افزایش سرعت سایت نمایید. همچنین در پایین آن نیز یک تحلیل کامل از تمام درخواستهای سایت شما همراه با حجم و مدت زمان لود آن نشان میدهد که در صورت کند بودن سایتتان از این طریق نیز به راحتی میتوانید متوجه شوید که مشکل کجاست.

این تکنیک گاهی آنقدر بازخورد دارد که بعضی از وبمستران اقدام به ساخت اکانتهای مختلف در شبکههای اجتماعی و حتی تولید محتوا در آن کرده تا صرفاً بتوانند از این طریق سئو وب سایتشان را بهبود بدهند. از دیگر مزایای سئو در مقایسه با ایمیل مارکتینگ و شبکههای اجتماعی این است که امکان ایجاد ترافیک مستمر در سایر روشهای دیجیتال مارکتینگ نظیر ایمیل مارکتینگ و بازاریابی شبکههای اجتماعی وجود ندارد. با استفاده از این روش تپه هایی را که اولویت بیشتری دارند و برای شما مهمتر هستند،نسبت به صفحه های کم ارزش لینک بیشتری را دریافت می کنند. به همین خاطر نتیجه ای که از سئو یا بهینه سازی سایت دریافت می شود، غیر قابل مقایسه با سایر روش های بازاریابی میباشد. سایت هایی که در صفحات تبلت و گوشی های همراه به خوبی نمایش داده نمیشوند به تدریج از نتایج جستجو حذف خواهند شد. در این مقاله ضمن توصیه هایی برای انتخاب بهترین افزونه، دو افزونه سئو نیز معرفی شده است.

در این روش ما دقیقا طبق قوانین و دستوراتی که موتورهای جستجویی مثل گوگل تعیین کرده اند، رفتار میکنیم. افزونه سئو رنک مث می تواند تعیین کند که صفحات در نتایج جستجو چطور به نمایش گذاشته شوند. اگر شما هم لیست یکسری از رقبای خود را بررسی کرده باشید کامل متوجه خواهید شد که از افزونه های متنوعی برای سئوی سایت خود استفاده میکنند که معمولا میتوان دو افزونه All in One Seo Pack و افزونه Yoast را مشاهده کرد. در این مقاله قصد داریم تا به طور کامل تجزیه تحلیل کنیم که SEO چیست؟ بنابراین یا باید به دنبال راهکارهای تقلب نروید و یا نسبت به اجرای روشها اطمینان کامل داشته باشید.

برای انجام این کار دقت داشته باشید که کلمه کلیدی در انکر تکست وجو داشته باشد. در این صورت میتوانید جایگاه سایت خود در نتایج موتور جستجو را بهبود دهید و این امکان را ایجاد نمایید که اخبار شما نیز بهتر دیده شوند. سئو ترافیک موتور جستجوی شما و به نوبه خود تعداد بازدیدکنندگانی را که صفحه شما را هر روز میبینند افزایش میدهد. الگوریتم های گوگل شبانه روز در حال فعالیت بوده تا بتوانند جلوی فعالیت های غیر مجاز یا سئو کلاه سیاه را بگیرند. همانطور که بیان کردیم سئو راهی است که گوگل از آن برای رتبه بندی سایت ها در پاسخ به هر نوع سوالی که در آن جستجو میشود استفاده میکند.

بهترین راه برای پیشرفت و رسیدن به رقبا و حتی سبقت از آنها، سئو یا بهینه سازی سایت است. یک دیدگاه سنتی در مورد سئو این است که سئو یعنی افزایش رتبه در موتور جستجو، ولی در واقع سئو یعنی پیشی گرفتن بر رقبا و شکست دادن آنها، چرا که اگر در یک کلمه کلیدی هیچ رقیبی نداشته باشید حتی بدون رعایت قوانین سئو نیز شما همیشه رتبه 1 گوگل خواهید بود. این موضوع به خاطر اهمیت بسیار زیادی است که حضور یک کسب و کار در صفحه نخست موتورهای جستجو علی الخصوص گوگل دارد. در هر حوزه ای که قصد فعالیت داشته باشید، قطعا سایت های بسیار زیادی را خواهید یافت که چندین سال است در همان حوزه به صورت اینترنتی فعالیت داشته اند. با دسته بندی کردن اخبار سایت، نرخ پرش یا Bounce rate (سرعت ترک کردن سایت توسط کاربران) کاهش می یابد و در نتیجه رتبه سایت خبری شما افزایش پیدا می کند.

اخیرا در یک تحقیق از 1200 نفر بازاریاب فعال اینترنتی 43 درصد آنها بر این باورند که سئوی داخلی بیشترین تاثیر را در سئو و بهبود رتبه سایت در گوگل دارد. به همین دلیل گوگل اعلام کرد که همه وبسایتها در گام اول باید با تلفن همراه سازگار باشند و به شکل صحیح نمایش یابند در غیر اینصورت رتبه خوبی نخواهند داشت. برای مثال اگر صفحه دانلود برنامه، بازی یا هر چیز دیگری در سایت وجود داشته باشد اما لینک دانلود قرار داده نشود، بازدیدکنندگان سایت بیشتر می شود و به سئو سایت کمک می کند، اما عملا کاربران از سایت رضایت نخواهند داشت. دسته بندی ها به صفحات آرشیو و landing page لینک میشوند که اینکار علاوه بر بالا بردن امتیاز صفحه لندینگ ، کار کاربر را نیز راحتتر میکند و میتواند به راحتی اخبار مربوط به دسته مورد نظر خود را دنبال کند. CTR هرچقدر بالا باشد برای سئو بهتر است. و بعضی ها CTR من رو به معنای واقعی کلمه 3 برابر کردند.

معمولا تا اعتماد فردی جلب نشود، خرید آنلاین انجام نمی دهد. چرا مهم است و چگونه میتوان بهترین روش ها را پیاده سازی کرد تا برند یا سایت شما بیش از هر زمان دیگری به صورت آنلاین در صفحه اول گوگل دیده شود؟ اگر شما هم در دنیای دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنید یا قصد دارید کسب و کار خود را به صورت آنلاین توسعه دهید، عبارت سئو یکی از مهمترین عواملی است که در دیده شدن سایت یا فروشگاه اینترنتی شما در صفحه اول گوگل نقش دارد. فکر میکنید اگر بخواهید بصورت کامل موضوع مورد نظر خود را توضیح دهید و به تمام سوالات ممکن در آن زمینه پاسخ دهید 500 کلمه کافیست؟ استفاده از ویدئو نیز میتواند در باکیفیت کردن محتوا کمک شایانی بکند و اگر فکر میکنید با ایجاد یک ویدئو میتوانید موضوع مورد نظرتان را بصورت کاملتری به بازدیدکننده ارائه دهید، حتما در نوشته خود از ویدئو استفاده نمایید. از کلمات کلیدی در عباراتی استفاده کنید که توسط کاربر جستجو شده اند. پس از افزودن وب سایت خود به وبمستر تولز گوگل ، حال نوبت آن است که نقشه سایت وردپرس sitemap را در آن ثبت کنید. در این روش علاوه بر اینکه از تکنیکهای اصولی و کلاه سفید استفاده میشود از برخی تکنیکهای که شاید کمی با اصول گوگل همخوانی نداشته باشد نیز استفاده میگردد.

این امر باعث می­شود که وب سایت شما به سرعت بارگیری شود. در صورتی که تصویری در SERP ها نمایش داده شود(نه در صفحه مربوط به تصاویر Images)، کلیک ها، تاثیر و موقعیت آن بصورت جداگانه در نتایج عادی وب به نمایش در می ایند. روشهای مختلفی برای نشانه گذاری صفحات وب وجود دارد که با یادگیری سئو سایت میتوانید باتوجه به نوع صفحه( محصول، مقاله، رستوران، معرفی افراد و شخصیت ها، فیلم و …) از آنها استفاده کنید. اگر سایت شما با سیستم مدیریت محتوای وردپرس نوشته شده است و از افزونه یواست Yoast برای بهبود وضعیت SEO سایت خود استفاده میکنید، میتوانید به سادگی از قسمتی که در شکل زیر مشخص شده است برای هر صفحه آدرس کنونیکال را تعریف کنید. این زمانی اتفاق میافتد که صفحات HTTP ایمن داشته باشید که دارای نسخه غیرایمن HTTP به عنوان کنونیکال باشند. امکانات دیگری هم در این افزونه وجود دارد که میتوانید با استفاده از آنها روی سئو تکنیکال و فنی سایت خود کار کنید .

به همین خاطر حتی یک رتبه در صفحه اول بالا رفتن نیز اهمیت دارد، یعنی از بین دو سایت که در صفحه نخست گوگل قرار دارند، سایت هایی که رتبه بالاتری دارند، از نظر اعتماد سازی بهتر از سایت های پایین صفحه عمل می کنند. ولی با این حال ارزش و اهمیت سئوی خارجی و بویژه بک لینک کم نشده است و برای رسیدن به رتبه های بالای گوگل حتما باید به این بخش نیز نگاه ویژه ای داشت. به این صورت که خزنده های این الگوریتم مدام به دنبال مطالب و محتوای دسته اول است و دیگر سایت ها را که مطالب را کپی میکنند را شناسایی و از لیست جستجو حذف می کند. سرعت سایت را از کجا میتوان سنجید؟

سئو یعنی جنگ با رقبا و هر کسی که قویتر بوده و دانش بیشتری داشته باشد پیروز این جنگ خواهد بود. فریلنسر ( FreeLancer ) نیز به کسی اطلاق می شود که به صورت پروژه ای و برای خود کار می کند. سئو محلی هر چه بیشتر افراد از دستگاه های تلفن همراه برای جستجو استفاده می کنند ، اهمیت فزاینده ای پیدا می کند. هنگامی که مرورگر به ساخت DOM با استفاده از HTML دریافتی می پردازد، اغلب منابع مورد نیاز را همانگونه که در HTML آدرس داده شده است، بارگذاری می کند. گوگل بات به پیوندهایی نیاز دارد که بتواند آنها را دنبال کند تا بتواند سایتهای بیشتری را پیدا کند. در عوض، آنها باید برای چیزی که برای خریداران مفید هستند صحبت کنند. بارها اشاره شده است که گوگل سعی در ارائه بهترین سایتها برای جستجو کننده هایش سئو در اصفهان است. معمولا صاحبان کسب و کارها و مدیران سایتها دوست دارند بدانند کجا قرار گرفتهاند، چگونه به اینجا رسیدهاند و با در پیش گرفتن چه رویکردی به جایگاه بهتری دست پیدا خواهند کرد؛ اما هیچ راهی جز تجربه و کمک گرفتن از مشاوران وجود ندارد. هم اکنون بک لینکهایی برای سایت اهمیت دارند که از سایتهای قوی و اصطلاحا سایتهایی با اتوریتی بالا باشند، و اگر بک لینکهای شما همگی از سایتهای بدون اتوریتی و ضعیف صورت پذیرند تاثیری در رتبه سایت شما نخواهند گذاشت.

در واقع سئو شامل بخش های سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال است که در ادامه هر یک را به طور کامل بررسی خواهیم کرد. به طوری که سایت هایی که برای هر جستجو ظاهر میشوند به واقع در جایگاهی که لیاقت آن ها است قرار دارند. بدین ترتیب افراد یا شرکت هایی باید برای طراحی سایت انتخاب شوند که به مباحث سئو تکنیکال اشراف کامل داشته باشند. لازمه موفقیت فرآیند تحقیق کلمات کلیدی درک کامل از کسب و کار و حوزه کاری است. جواب این سوال را میتوانیم در همان جملهی گوگل که چند خط بالاتر با هم خواندیم، پیدا کنیم؛ تأثیر بک لینکها و سیگنالهای خارج از سایت در رتبه بندی سایت ما.

SEO داخل صفحه (On page SEO) به تمام تکنیک هایی گفته میشود که میتواند در وب سایت شما برای بهبود رتبه بندی در صفحات نتایج موتور جستجو به کار گرفته شوند. نکته آموزش سئو : آیا گوگل تمام سایت را پنالتی خواهد کرد و یا فقط یک صفحه را؟ در صورتی که از متا تگ robots یا هدر HTTP X-Robots-Tag در صفحه وب سایت شما از استفاده شود، موتورهای جستجو نمی توانند محتوای سایت شما را بررسی و در صفحات نتایج جستجو نمایش دهند. مثلا نباید سرعت صفحه ای با حجم بالا و با تصاویر زیاد یا درخواستهای زیاد را با سرعت صفحه ای که حجم بسیار پایینی دارد مقایسه کرد، ولی بهترین حالت را میتوان زیر 2 ثانیه در نظر گرفت. یک راهکار در ویدئوی بالا ذکر شد و این بود که شما میتوانید در روزنامه ها و مجلات مقاله بنویسید و این مسئله باعث میشود مردم نام شما را در گوگل جستجو کنند. در واقع برندینگ چیزی است که بر روی افراد صورت میگیرد و شناخته شدن در بین مردم باعث ایجاد برند میشود ولی سئو کاریست که برای موتور جستجو انجام میشوند. تولید محتوای سئو شده را اگر شرکت هایی مانند رایا مارکتینگ انجام دهند، قطعا تاثیر زیادی بر روی سئو سایت می گذارد.

بدین ترتیب اگر بخواهیم سئو کلاه سفید را انجام دهیم، باید همه قوانین سئو رعایت شوند تا بتوان سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کرد. عناصر اصلی و انواع بهینه سازی موتور جستجو کدام است؟ بک لینکها میتوانند انواع مختلفی داشته و به روشهای مختلفی ایجاد شوند. ✅ مثلاً اگر یک سایت مربوط به آشپزی باشد، دستهبندیهای آن میتوانند آموزش آشپزی، نقد و بررسی غذای ملل مختلف، دستور تهیه انواع دسر، دستور تهیه انواع سوپ و … اما گوگل به هر محتوایی اهمیت نمیدهد و بایستی محتوای شما ویژگیهای خاصی داشته باشد. در صورتیکه گوگل متوجه شود سایت شما در زمینه خاصی بصورت تخصصی فعالیت میکند کم کم در آن مورد خاص به سایت شما اهمیت بیشتری میدهد.

سئو و بهینه سازی یکی از زیر شاخههای موضوع بازاریابی موتور جستجو است. از اقداماتی است که در فرایند تولید محتوا میتواند مفید واقع شود. چرا که در دنیای وب هم صدها سایت آموزشی وجود دارد و شما باید با توجه به رقبایتان سعی کنید جایگاه بهتری را در لیست نتایج گوگل بهدست آورید تا توسط کاربران دیده شوید. پادکستها روش بسیار خوبی برای انجام همزمان چند کار با هم هستند. این سوال مهمی است که بسیار از ما پرسیده میشود. این ویژگی برای یک کسب و کار حکم بازاریابی دارد. زمانی که با یک کامپیوتر شخصی مشغول به کار هستیم ، صفحه ای عریض مقابل دیدگانمان قرار دارد که در آنِ واحد بسیاری از ویژگی های سایت را به ما نشان می دهد . Anchor text در لینک های خارجی اهمیت بالایی دارد و باید به نحوی انتخاب شوند که به صفحه لینک مرتبط باشند و همچنین، کاربر نیز با خواندن Anchor text متوجه شود که اگر روی لینک کلیک کند، به کجا هدایت می شود. مثلا اگر در جستجوی یک عبارت 100 بار کلیک شده باشد و 5 بار از این 100 کلیک بر روی سایت شما صورت گرفته باشد CTR شما 5% محاسبه میشود. در سئو مارکتینگ باید یاد بگیرید که همه نکات گفته شده در این مقاله را برای سئو عکس های سایت در وردپرس استفاده کنید تا بتوانید با هوشمندانه کار کردن به رتبه های برتر برسید.

به خاطر داشته باشید که هرچه محتوا طولانی تر باشد بهتر است، اما سعی کنید ضمن پرهیز از تکرار، محتوای سایت را برای مشتریان جالب و مرتبط نگه دارید. سئو به شما کمک میکند تا در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشید و از طریق سرچ آنلاین بیشتر دیده شوید. اما باید بگوییم که افزایش رتبه سایت و جذب کاربران به این راحتی نیست و برای پیشرفت باید کار را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم. البته این به این معنی نیست که حتما باید تمام بک لینکهای ما فالو باشند، چرا که اگر تمام بک لینکهای شما فالو باشند نشان دهنده غیر طبیعی بودن بک لینک سازی شماست و در پروسه بک لینک سازی حتما باید بک لینک نوفالو نیز داشته باشید.

به مجموعه کارهایی که باید بر روی سایت انجام دهیم تا رتبه بهتری در گوگل دریافت کیم، سئو داخلی یا On Page می گویند. پس از پاراگراف فوق میتوان دریافت که محتوای باکیفیت یعنی محتوایی که در آن زمینه خاص بتواند به تمام سوالات جستجو کننده پاسخ دهد و جستجو کننده پس از مطالعه آن به پاسخ کامل در تمام ابعاد عبارت جستجو کرده برسد. حال دوباره برگردید و در پاراگراف بالا تعریف محتوای باکیفیت را مجددا بخوانید! فاکتور بعدی پتانسیل سایت از نظر سرعت و قدرت است، مثلا سرعت هاست سایت اگر بالا باشد برای سئوکار مزیت محسوب می شود. بهتر است بدانید این مورد از سئوی تکنیکال سایت یکی از فاکتور های خیلی مهم برای آمدن به صفحه اول گوگل به شمار میرود. البته امروز در کنار این فاکتور، گوگل به سایر فاکتورها نیز اهمیت میدهد و میتوان گفت گوگل برای رتبه بندی سایتها 200 فاکتور دارد. این کار به کاربران در درک صفحه شما در نتایج جستجو کمک می­کند. استفاده از یک تگ H1 بهینه شده به موتورهای جستجو برای ایندکس کردن صفحه کمک می کند. در کل ما با استفاده از روش SEO سعی میکنیم تا بدون پرداخت هیچ هزینهای سایت خود را در نتایج بهتر موتورهای جستجو نمایش دهیم.

بصورت کلی میتوان گفت اگر در حال انجام یک کار متقلبانه برای افزایش رتبه سایت هستید ممکن است باعث پنالتی گردد. اما چیزی که این نوع سئو را متمایز کرده، استفاده از تکنیک های ظریف و حرفه ای برای ارتقای رتبه سایت است به طوری که الگوریتم های گوگل متوجه خطای شما در اجرای قوانین نشوند. این طبیعی ترین و بهترین نوع بک لینک است که گوگل انتظار دارد. این داده ها از نوع دادههای ساختار یافته یا structured data هستند. در این شکی نیست که رعایت اصول سئو کلید رشد و توسعه برند تجاری شما است. از اینرو سئو مناسب کلید شما برای رسیدن به بازدید بیشتر است.

نحوه رتبه دهی گوگل هنوز هم کاملا مشخص نمی باشد. سئو فنی (Technical SEO) مربوط به بهینه سازی وب سایت از نظر فنی میشود و مرحله ای حیاتی برای رتبه بندی یک سایت است. بله گوگل به تعداد کلمات متن اهمیت میدهد و این موضوع را میتوان از نتایج گوگل متوجه شد. با این حال، حذف اسپم در سئو می تواند یک فرآیند طاقت فرسا باشد. الگوریتم پنگوئن وظیفه شناسایی لینکهای اسپم و سایت هایی که تعداد زیادی لینک بی کیفیت داشته باشند را دارد. چون به خزندههای موتور جستجو کمک میکند تا وظیفه خودش رو انجام بدن و به اونها این امکان رو میده که سایت شما رو به درستی آنالیز کنن. و این یعنی بین چیزی که گوگل از آن تحت عنوان محتوای باکیفیت یاد میکند با آنچه که در نتایج جستجو نمایش داده میشود، ارتباط واضحی وجود دارد. چرا SEO از اهمیت بالایی برخوردار است؟

یک مطالعه جدید درمورد سئو تصاویر که به تفصیل از 1 میلیون نتایج جستجوی Google تجزیه و تحلیل کرده است، نتیجه گرفته است که صفحات وب با حداقل یک تصویر رتبه بندی بهتری نسبت به محتوای بدون عکس دارند. را بزنید تا یک پنجره جدید باز شود. به نظر شما یک سایتی که کند باشد و هنگام باز شدن باید چندین ثانیه منتظر ماند تا تمام المانهای سایت لود شوند میتواند در بین بهترین سایتها قرار بگیرد؟ البته باز هم در وصف ارزش سئو حرف برای گفتن دارم. سئو جاوا اسکریپت هم می تواند اثر مثبت داشته باشد هم منفی. به همین خاطر مجموعه کارهایی که زیر مجموعه سئو خاکستری قرار می گیرند نیز امتیاز منفی تعلق می گیرد و ممکن است جریمه های سنگینی هم برای سایت هایی که این کارها را انجام داده اند، در نظر گرفته شود. گوگل پیج اینسایتز: این گزینه ابزار ارائه شده توسط خود گوگل برای تست سرعت سایت است.

میزان درصد کلیکهایی که در صفحه نتایج بر روی سایت شما میشود به میزان کل کلیکهای صفحه را نرخ کلیک میگویند. سئو در واقع بهینه کردن وبسایت و یا افزایش رتبه صفحه یا سایت شما در مرورگرتان است. سئو تکنیکال یکی از انواع سئو میباشد که شما باید ساختاری را در سایت تان ایجاد کنید تا ربات های گوگل بهتر بتوانند با ساختار سایت شما آشنا شوند و به صفحات آن رتبه بدهند. برای شروع بهتر است که با معنی سئو و انواع سئو آشنا شوید. رباتهای خزنده برای کشف صفحات باید از جایی شروع کنند. گوگل جایی است که هر فردی به دنبال هر چیزی که باشد، به آن مراجعه می کند.

گوگل سرعت سایت شما را آنالیز کرده و از 0 تا 100 به آن امتیاز میدهد. DA: Domain Authority شاخص سنجش قدرت دامنه بر اساس سیستم امتیاز دهی سایت Moz میباشد که عددی از 1 تا 100 می باشد و هر چقدر این عدد بالاتر باشد نشان دهنده قدرت بیشتر آن دامنه است. این مسئله هم از طرفی باعث میشود تمرکز شما در تولید محتوا و به روز رسانی های سایت بیشتر باشد و از طرف دیگر گوگل عاشق سایتهای تخصصی است. همانطور که در تصویر بالا هم پیداست، میخواهم برای مقالاتم یک برچسب بسازم. حال این بالا بودن در رتبه بندی نه تنها باعث افزایش بازدید و جذب مشتری میشود، بلکه اعتماد مشتریان به شما را نیز افزایش میدهد. همه افراد گذرشان به شاهراه می رسد، به همین خاطر اگر کسی بتواند خود را در این شاهراه قرار دهد، در حقیقت خود را در معرض دید همگان قرار داده است.

وقتی کسی موضوع یا اصطلاحی را مرتبط با کسب و کار و صنعت شما سرچ میکند، رتبه بندی بالاتر در گوگل موجب میشود تا تعداد بازدید از سایت و صفحه فرود یا لندینگ پیج شما افزایش یابد. پیج اتوریتی را میتوان توسط این ابزار در سایت موز بررسی کرد. این افزایش بازدید می تواند به افزایش فروش یک کسب و کار اینترنتی منجر شود. وب سایتی که به خوبی بهینه سازی شده باشد به احتمال زیاد مشتری بیشتری به دست میآورد و فروش بیشتری دارد. راهکاری که کارشناسان گوگل در آن زمان ارائه دادند این بود که اگر سایتی به سایت دیگری لینک بدهد یعنی به نوعی سایت دوم را معرفی میکند. البته چون دوستان درخواست داشتن که در این دوره نیز گفته بشه، احتمالا به این دوره هم اضافه بشه. البته توانایی این خزنده ها در دیدن سایت ها، آنقدر هم بالا نیست. این موفقیت قابل ملاحظه تنها از طریق چند شیوه و ترفند خاص حاصل شده است. همه این URL ها از نظر انسان، نمایانگر یک صفحه واحد می باشند. خود گوگل نیز در این صفحه راهکارهایی را برای افزایش سرعت در صورت وجود مشکل ارائه میدهد. در حالت کلی هرچه کلمه کلیدی به شروع عنوان صفحه نزدیکتر باشد، احتمال اینکه آن صفحه رتبه بالاتری کسب کند، بیشتر است.

همچنین از این که این صفحه توسط موتور جستجو کاملاً نادیده گرفته شود نیز جلوگیری می­کند و شانس گرفتن رتبه بهتر برای صفحه مورد نظر را هم بیشتر می­کند. White Hat SEO: سئوی کلاه سفید در واقع اصولی ترین نوع سئو است که در آن از هیچ روش غیر قانونی از نظر گوگل برای افزایش رتبه استفاده نمی شود و سایت کاملا طبیعی به رتبه می رسد. این رو بدونید که برای دوستی با الگوریتم پاندا باید محتوای با کیفیت داشته باشید و از کپی کردن و مطالب تکراری هم دوری کنید. فرض کنید شما عبارت “آموزش سئو وردپرس” را جستجو کرده اید و وارد یک سایت شده اید، این سایت هرچند محتوای یونیکی دارد و مواردی نیز در زمینه سئوی وردپرس توضیح داده است ولی بصورت کامل به این موضوع نپرداخته است و شما مجبور میشوید دوباره برگردید به گوگل و عبارت مورد نظر خود را مجددا جستجو کنید و این بار وارد سایتی میشوید که علاوه بر یونیک بودن محتوا کلیه تکنیکها و آموزشهای لازم را در زمینه سئوی وردپرس توضیح داده است، بطوریکه شما پس از مطالعه این محتوا دیگر نیازی به بازگشت و جستجو مجدد آن عبارت ندارید.

چرا وب سایت من به سئو نیاز دارد؟ به همین خاطر نیاز است تا بتوان خود را برای رقابت با آنها آماده کرد. اما انجام دقیق هر کدام از آنها نیاز به تخصص دارد. SEO مخفف Search Engine Optimization، به معنای بهینهسازی وبسایت شما برای موتورهای جستجوگر است، درواقع سئو یعنی بالا آوردن سایت شما در نتایج گوگل، بهنوعی که بدون نیاز به پرداخت هزینه بتوانید سایت خود را در صفحه اول گوگل نمایش دهید. اگر حجم صفحه تان بالا است در این شرایط بهترین تایم زیر 3 ثانیه است. این مسئله باعث شد تا مواردی مانند لینک بیلدینگ و خرید بک لینک بوجود آید. همواره رباتها و افرادی هستند که از قسمت نظرات وبلاگ شما برای ثبت نظرات بیربط، قراردادن لینک و معرفی محصولات و خدمات خود استفاده خواهند کرد. اگر پس از چند روز پس از انتشار مطالب، محتوای خود را در صفحه اول مشاهده کردید نباید مغرور شوید و بالعکس اگر محتوای شما به صفحات بعدی منتقل شد، امید خود را از دست ندهید و دست از کار نکشید. همان طور که می دانید تعداد کاربران موبایلی هر روز در حال افزایش است، بنابراین نباید فراموش کنیم که این کاربران هم از سایت ما بازدید می کنند و باید بتوانند بدون مشکل محتوای ما را در دستگاههای مختلف ببینند.