سی‌دی-رام ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | asusmag

مورد بیشتر به لنز یا سرعت گردش دیسک مربوط است و برای چک کردن آن ابتدا کافیست یک گوش پاک کن تهیه کرده و با نفس خود روی لنز را کمی مرطوب کنید سپس با گوش پاک کن به آرامی روی لنز را تمیز کنید. دیجیکو جهت خرید و سفارش آنلاین انواع نوت بوک و تبلت، فروشگاه بفی کالا را به شما معرفی می نماید. به علت نوسانات شدید ارز ، قبل از هرگونه ثبت سفارش جهت استعلام قیمت نهایی با کارشناسان ما به صورت تلفنی یا واتساپ در ارتباط باشید. در ماشین ها نیز با Car Play و دیگر امکانات نیاز به دیسک نوری کمتر شده است. گاهی وقت‌ها با این که از یک DVD بسیار سالم نیز استفاده می‌کنیم ولی دستگاه DVD PLAYER قادر نیست که آن را پخش کند.

مشکل باز نشدن درب دی وی دی رایتر

نزدیک به 10 سال قبل اغلب لپ تاپ ها و کامپیوترها دارای درایوی جهت نوشتن یا خواندن دی وی دی یا سی دی بودند. تعویض دی وی دی رام زمانی انجام می شود که راهی برای تعمیر آن وجود نداشته و این دستگاه عملکرد خود را از دست داده باشد. خرابی موتور، لنز و یا سوختن دی وی دی رام می تواند از مهمترین دلایل تعویض دی وی دی رام کامپیوتر لنوو باشد. فراوان ترین و پرفروش ترین دی وی دی رایترها در بازار متعلق به برند ایسوس می باشد.

دی وی دی رایتر اینترنال ایسوس

دو تا دلیل می‌تواند باعث این مشکل شود که ما ابتدا دلیل دوم که بیشتر پیش می‌آید را توضیح می دهیم. تا کنون به ارائه خدمات در خصوص معرفی منابع اصلی فروش محصولات آی تی و …

http://738sms.irهمواره آسودگی خاطر در خریدی آسان با بهترین قیمت و گارانتی معتبر یک محصول اصلی ، سرلوحه پورومیکس بوده و خواهد بود. شرکت ایسوس یکی از پیشگامان تولید درایوهای اینترنال و اکسترنال است و محصولات مرغوب و با کیفیتی را در این زمینه به مرحله‌ی تولید و عرضه رسانده است.به عنوان مثال این شرکت یک درایو نوری اکسترنال، تحت عنوان “SDRW-08D2S-U مجله خبری محصولات ایسوس Lite” معرفی کرده است. این محصول از طریق درگاه USB به کامپیوتر متصل شده و قابلیت خواندن و نوشتن رویسی دی و دی وی دی را دارا می‌باشد. این مدل از درایو اکسترنال برند ایسوسقادر است دیسک‌هایسی دیرا با سرعت 24X بخواند یا بنویسد. این دستگاه به‌خاطر ابعاد مناسبیکه دارد،به راحتی در کیف لپ‌تاپ جای گرفته و حمل می‌شود.

دی وی دی رایتر اینترنال

برای استفاده از درایو DVD اکسترنال تنها کافی است آن را از طریق درگاه USB به رایانه متصل کنید و بدون نیاز به اتصال آداپتور از وجود آن بهره ببرید. این محصول جدید شرکت ونتو با تمامی نسخه‌های سیستم‌عامل محبوب ویندوز سازگار است. ابعاد و وزن بسیار کم DVD-RW باعث شده که بتوانید همواره آن‌را با خود به همراه داشته باشید و هرکجا که به خواندن یا نوشتن روی لوح‌های فشرده DVD و CD نیاز داشتید، از آن استفاده کنید. ایسوس یک شرکت تایوانی است که محصولات الکترونیکی متنوعی نظیر کامپیوتر، لپ تاپ، مادربورد، مانیتور، کارت گرافیک، رایانه جیبی، درایو نوری اینترنال (داخلی) و اکسترنال، گوشی موبایل و قطعات شبکه را تولید می‌کند. گستردگی محصولات ایسوس، این شرکت را به یکی از قدرتمندترین شرکت‌های الکرونیکی دنیا تبدیل کرده است.

  • این‌گونه است که رسانه‌هایی مانند CD ، DVD و BD وارد درایو، و از آن خارج می‌شوند.
  • اما در وضعیتی که کیس دارای درایو یا دی وی دی رایتر داخلی نباشد، دی وی دی رایتر اکسترنال معمولی یا بلوری، از گزینه های اصلی برای خوانش و رایت کردن انواع دی وی دی و سی دی است .
  • شما می توانید محصولات خود را به صورت آنلاین مشاهده و خرید کنید وهمچنین خیلی سریع تحویل بگیرید.
  • می گویند که به اتصالات داخلی لپ تاپ و کامپیوتر وصل می شوند و فقط با خود دستگاه می توانند حمل شوند.