شایعه جدید حاکی از آن است که Asus ROG Phone 7 در اواخر سال جاری عرضه خواهد شد

همچنین بخوانید:





منبع: https://www.phonearena.com/news/asus-rog-phone-7-rumored-q3-2023_id145475علاوه بر این، گفته می شود که این گوشی ها بر روی اندروید 13 اجرا می شوند و از پنل AMOLED استفاده می کنند. هیچ صحبتی در مورد چیپست ROG Phone 7D وجود ندارد، اما حدس زده می شود که این تراشه جدید MediaTek مانند ROG Phone 6D سال گذشته باشد.

یک شایعه وجود دارد که این موضوع را فرا می گیرد طبق گزارشی که از سوی ایسوس منتشر شده است، ایسوس قصد دارد تا پایان سال 2023 ROG Phone 7 را عرضه کند. چشم انداز فناوری. این شایعه حاکی از آن است که ROG Phone 7 در سه ماهه سوم 2023 عرضه می شود، که می تواند به این معنی باشد که تقریباً همزمان با ROG Phone 6 سال گذشته (که در 5 جولای منتشر شد) وارد بازار می شود. با این حال، شایعه تاریخ خاصی را مشخص نمی کند، فقط «در Q3» این موضوع خیلی تعجب آور نخواهد بود، زیرا ایسوس در چند سال گذشته هر سال یک دستگاه ROG Phone جدید منتشر کرده است، و چه کسی این کار را نمی کند. از دیدن یک تلفن ROG جدید خوشحال باشید، درست است؟ این شایعه همچنین اشاره می‌کند که ایسوس سه نسخه از ROG Phone 7 را عرضه خواهد کرد: ROG Phone 7، ROG Phone 7 Ultimate و ROG Phone 7D.

ظاهرا ROG Phone 7 و 7 Ultimate نسخه های جهانی خواهند بود، در حالی که 7D فقط در چین عرضه می شود که باز هم مطابق با نسخه های فعلی برند تایوانی است. ما خوشحال خواهیم شد که نسخه های محدودی مانند بتمن و نسخه‌های Diablo ROG Phone 6 مربوط به سال گذشته است. در مورد مشخصات، شایعات نشان می‌دهند که ROG Phone 7 و 7 Ultimate هر دو دارای چیپست Snapdragon 8 Gen 2 هستند (همانطور که برای پرچمدار ایسوس معمول است. گوشی های بازی) و با 16 گیگابایت رم عرضه می شوند. این گوشی ها همچنین دارای حافظه داخلی 256 گیگابایتی (ROG Phone 7) یا 512 گیگابایتی (ROG Phone 7 Ultimate) خواهند بود.