شایعه شده است که Asus Zenfone 8 Mini با باتری بزرگ و رم زیادی عرضه خواهد شد



شایعه شده است که Asus Zenfone 8 Mini با باتری بزرگ و رم زیادی عرضه خواهد شد

ایسوس آ اعلام تلفن برای 12 می، زمانی که احتمالاً سری Zenfone 8 را معرفی خواهد کرد. این محدوده احتمالاً از سه گوشی هوشمند تشکیل شده است: Zenfone 8 Mini، Zenfone 8 و Zenfone 8 Pro. Dealntech مقداری از مدل Mini را دریافت کرده است.

ذنفون 8 مینی در پنج نوع حافظه عرضه خواهد شد: 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، 8 گیگابایت و 128 گیگابایت، 8 گیگابایت و 256 گیگابایت، 12 گیگابایت و 256 گیگابایت، و 16 گیگابایت و 256 گیگابایت. این پریز همچنین ادعا می کند که دستگاه دارای باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی می کند.

ایسوس پیش از این اشاره کرده بود که گوشی های جدید توسط این گوشی عرضه خواهند شد Qualcomm Snapdragon 888. طبق گزارش های قبلی، Mini دارای صفحه نمایش 5.92 اینچی OLED با رزولوشن 2400×1080 و نرخ رفرش 120 هرتز انتظار می رود حداقل دو دوربین در پشت داشته باشد، از جمله یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی.

ایسوس تائید کرده است که این گوشی هوشمند دارای جک هدفون 3.5 میلی‌متری خواهد بود که به طور فزاینده‌ای در گوشی‌های هوشمند میان‌رده و بالاتر به یک امر نادر تبدیل می‌شود.

به سختی می توان گوشی های جمع و جور پیدا کرد و عدم محبوبیت ادعایی اپل آیفون 12 مینی نشان می دهد که واقعاً اشتهایی برای گوشی های کوچک وجود ندارد. البته این بدان معنا نیست که هیچ کس آنها را نمی خواهد، و اپل اخیرا نیز یک را معرفی کرده است گزینه رنگی جدید برای کوچکترین دستگاه دارای 5G آن.

به نظر می رسد Zenfone 8 Mini چیزهای زیادی برای آن در نظر گرفته شود و اندازه کوچک آن ممکن است برای مصرف کنندگان اندرویدی که کمتر از آنها استفاده می کنند جذاب باشد. باید دید که آیا اشتیاق ظاهری برای گوشی به فروش بزرگ تبدیل می شود و آن را به یکی از بهترین ها تبدیل می کند. گوشی های اندرویدی سال.

ظاهراً مدل معمولی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی و آرایه دوربین چهارگانه خواهد بود. نوع Pro تا حد زیادی یک رمز و راز است.





منبع