صرافی کوکوین برای ایرانیان شرایط ثبت نام درصرافی kucoin

سرعت انجام معاملات به حدی بالاست که در کمتر از یک ثانیه، ده‌ها و گاها صدها معامله انجام میشود. کوکوین فرآیند کاربران ایرانی را تحریم نکرده و … تمامی این دلایل باعث شده تا این صرافی دیجیتال، بهترین جایگزین بایننس برای ایرانیان باشد. در این مورد، هکرهای کوکوین از پلتفرم‌هایی مانند یونی سواپ و Kyber استفاده کردند که هر دو نمونه‌هایی از نوع خاصی از dApp هستند که به نام صرافی غیرمتمرکز شناخته می‌شوند. DEX ها به کاربران اجازه می دهند تا توکن‌های مختلف ساخته شده بر روی یک بلاکچین خاص را مستقیماً بین کیف پول‌های یکدیگر برای حفظ حریم خصوصی و امنیت بیشتر، بخرند، بفروشند و مبادله کنند.

نتیجه این هک شدن از دست رفتن بیش از 275 میلیون دلار ارز kucoin ثبت نام دیجیتال بود. خسارت کاربرانی که در این حادثه ضرر دیده بودند توسط صندوق بیمه صرافی KuCoinبه‌ آن‌ها پرداخت شد. در قسمت Fee Schedule در قسمت Withdrawal and Despot fees می‌توانید کارمزد برداشت کوین‌های متفاوت را مشاهده کنید. پس از ورود به منوی کارمزدها، می‌توانید در قسمت اولیه خلاصه‌ای کارمزدهای خود را مشاهده کنید. هزینه سازنده و گیرنده برای معاملات نقدی و اهرم‌دار مشخص شده‌است.

صرافی کوکوین برای ایرانیان شرایط ثبت نام درصرافی kucoin

پس از آن اگر تمایل به احراز به سطح بالاتر دارید، بر روی گزینه “Continue to Get more Benefits” مطابق تصویر زیر کلیک کنید. اما اگر می‌خواهید اطمینان بیشتر داشته باشید یک حساب جدید باز کنید و با آن حساب از همان ابتدا با آی پی ثابت خارجی اقدام کنید. بله معمولا صرافی ها و بروکرها در صورتی که بخواهند فعالیتشان را با کشوری قطع کنند قبل از هرچیز اعلام میکنند و فرصت خارج کردن دارایی ها را فراهم می‌کنند. این مشکل ممکن است به دلیل اختلال اینترنت در منطقه شما باشد. Dynamic Code در همان صفحه ای که باید مدارکتان را ارسال کنید به شما نمایش داده میشود. بله، شما می‌توانید از طریق ایمیل خود رمز عبور فراموش شده خود را تغییر دهید.

در صفحه ای که برایتان باز می شود باید در قسمت سرچ (قسمتی که در تصویر زیر مشخص شده) نماد رمز ارزی که می خواهید را تایپ نمایید. بطور مثال اگر میخواهید تتر واریز کنید usdt را سرچ کنید. به سراغ اصل ماجرا و نحوه ثبت نام در صرافی کوکوین میرویم . کلیک نمایید و روند مربوط به خرید و فروش ترید ها را از طریق این بخش انجام دهید. کوکوین جهت ترویج صرافی خود میان کاربران، برنامه Affiliate KuCoin را راه اندازی کرده است. هرکاربری که روی Sign Up کلیک کند و ثبت نام را تکمیل نماید، می تواند یک لینک ارجاع منحصر به فرد ایجاد کند.

کارمزد واریز و برداشت‌ در کوکوین

روی گزینه Download Google Authenticator کلیک کنید تا این اپلیکیشن دانلود شود و سپس آن را نصب کنید. اگر این نرم‌افزار را نصب کرده‌اید، روی گزینه Already installed, continue بزنید. آن را کپی کرده و در نرم‌افزار Google Authenticator ثبت کنید. این کلید خصوصی را حتما برای خودتان نیز در جایی ذخیره کنید. اما در حال حاضر احراز هویت را برای تمامی کاربران اجباری نکرده. بدون احراز هویت، در حالت Unverify می توان تا سقف یک بیت کوین را در روز برداشت کرد.

به کمک این کد های تخفیف میتوانید کارمزد معاملات خود را تا 10 درصد کاهش دهید. این امر میتواند در دراز مدت به کاهش مبلغ قابل توجهی از کارمزد معاملات شما بیانجامد. بپردازیم، ابتدا باید برخی نکات مهم برای این امر را توضیح دهیم. دقت داشته باشید به دلیل تحریم کوکوین علیه ایرانی ها، شما نمی توانید با آی پی کشور ایران به این صرافی وارد شوید و حتما باید از برنامه های تغییر آی پی استفاده کنید.

واریز و برداشت در کوکوین

این توکن هم اکنون در رتبه 52 رده بندی سایت معتبر کوین مارکت کپ قرار دارد و در تاریخ تالیف این مقاله (2 شهریور 1401) قیمت این توکن 9.58 دلار است. در تصویر زیر می‌توانید پاسخ صرافی به شایعات را مشاهده نمایید. سپس به روی تریدینگ اکانت (اکانت ترید) Trading Account کلیک میکنم.

آن را کپی کرده و در نرم‌افزار Google Authenticator ثبت کنید.

قبل از شروع لازم است مواردی چک شود تا ثبت نام شما بدون نقص و با بالاترین ضریب امنیتی صورت گیرد. در ادامه مهمترین نکان پیش از شروع ثبت نام بررسی میشود. برای انجام خرید و فروش در کوکوین باید ارز رو به بخشی که می‌خواهید منتقل کنید. برای اینکه از این موجودی در بخش فیوچرز یا اسپات کار کنید این موجودی را باید انتقال دهید. نیز اجازه فعالیت افراد ایرانی را نمی دهد، این صرافی در گذشته هیچ محدودیتی برای کاربران ایرانی نگذاشته بود. اما پس از افزایش سخت گیری های صرافی بایننس، کوکوین نیز ارائه خدمات به کشور ایران را متوقف کرد.

مفهوم معاملات مارجین چیست؟

در منوی اصلی صرافی KuCoin در قسمت Buy Crypto یا خرید ارز دیجیتال، با چند گزینه مختلف برای واریز وجه فیات مواجه می‌شوید. براساس آمار موجود در وب‌سایت کوین‌مارکت‌کپ، حجم معاملات مشتقه در صرافی کوکوین در 24 ساعت گذشته (در فوریه ۲۰۲۲) در حدود 3 میلیارد دلار است. این صرافی از لحاظ حجم معاملات مشتقه در جایگاه سیزدهم قرار دارد.

مدارک و مراحل مورد نیاز برای وریفای حساب در صرافی کوکوین را تکمیل نمایید. ابتدا باید نام کشور را انتخاب کرده و سپس نام و نام خانوادگی، نوع مدرک شناسایی و شماره شناسایی را وارد نمایید. در حال حاضر صرافی کوکوین محدودیتی برای فعالیت ایرانیان نداره و میشه با آی پی ایران هم در اون فعالیت کرد. ایرانی ها در کوکوین نمیتونن احراز هویت کنن و باید بدون احراز هویت فعالیت کنید. برای ورود به سایت اصلی کوکوین کلیک کنید.با توجه به تعدد سایت‌های جعلی و بعضا کلاهبرداری، مطمئن شوید که در سایت اصلی این صرافی دیجیتال، حساب بازکرده اید.