صفحه پیدا نشد فروشگاه اینترنتی گلکسی پیکسل | asusmag

به همین خاطر هنگام انتخاب کیبورد گیمینگ باید کیبوردی را انتخاب کنید که متناسب با نیازهایتان باشد. امروزه صنعت گیم به یکی از پول‌ساز‌ترین بیزینس‌های دنیا تبدیل شده است. در همین راستا، شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات جانبی کامپیوتر، برای بیشتر لذت بردن گیمرها از بازی‌های مجله خبری محصولات ایسوس کامپیوتری، به تولید کیبوردهای گیمینگ روی آوردند. این کیبوردها در مدت کوتاهی طرفداران زیادی را به خود جلب کردند. محصولاتی مانند صفحه‌کلید، موس، لوازم جانبی رایانه، وب کم، بلندگوهای بلوتوث، ریموت های جهانی و سایر موارد در تولیدات این شرکت بین‌المللی دیده می‌شود.

  • برای تصویرسازی صفحه کلید به سطحی صاف و بدون بازتاب نیاز است.
  • اصولا کلیدهای میانبر استفاده شده در این کیبوردها شامل دکمه مکث کردن ، توقف کردن ، اجرا کردن ، پرش به ترک قبل و بعد و تنظیم صدا می باشد.
  • کیبورد گیمینگ ام اس آی مدل VIGOR GK20 RGB کیبورد گیمینگ VIGOR GK20 ، از محصولات شرکت ام اس آی می باشد.
  • سازگار با سیستم‌عامل‌های ویندوز، لینوکس، اندروید، ویندوز موبایل و..
  • به علت حساسیت ش خیلی اتفاق می افته که کلید اشتباهی رو بزنید.

گارانتی یکی از مهم ترین ابزارهای لازم برای کیبوردهای گیمینگ و حرفه‌ای است. کافیست برای خرید مطمئن صفحه کلید خود از مشاوران تکتور کمک بگیرید. شرکت تکتور با داشتن واردات محصولات روز دنیا، تلاش کرده است تا بهترین محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

کیبورد سیمی TSCO مدل TK-8030

تفاوت کیبورد ها در ابعاد ، ظاهر و مهمتر از همه کاربردشان است. هر کیبورد در بازار امروز برای کاربرد خاصی و قشر خاصی از مردم ساخت شده است و امروزه هر صنف از مردم باتوجه به کاربردشان از کامپیوتر میتوانند نوع خاصی از کیبورد را خریداری کنند. امروزه موس ها نیر در مدل های متنوع و جذاب راهی بازار شده اند و هر کس میتواند متناسب با شغل و حرفه خود بهترین نوع موس را انتخاب کند.

کیبورد Lotus K-300

البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که موس از جمله ابزار های کاربردی در کامپیوتر است که اگر نباشد شما به سختی میتوانید کار هایتان را پیش ببرد. این دکمه های ترکیبی میتوانند دستورات از پیش تعریف شده ای را به کامپیوتر ارسال کنند. به این ترتیب شما میتوانید در مواقعی که به موس دسترسی ندارید از کیبورد برای انجام عملیات استفاده کنید. برای مثال برای کسانی که زیاد از کیبورد استفاده میکنند و ساعات زیادی را در طول روز به تایپ مشغول هستند کیبورد ارگونومیک تولید شده است. با این کیبورد شما احساس خستگی کمتری میکنید چرا که این کیبورد متناسب با ساختار استاندارد دست ها و بدن انسان ساخته شده است. کیبوردهای مکانیکی دارای طول عمر بسیار بالا و دقت و حساسیت فوق العاده ای هستند.

البته برای اونایی که کار خاصی با موس نمیکنن شاید مهم نباشه خیلی، ولی مطمئن باشید وقتی بگیرید متوجه ضعیف بودن موس میشین … آموزشگاه آریا با عنوان “آریا کویت” در سال ۱۳۸۶ در کشور کویت شروع به کارکرد. در کیبورد های ابتدایی از ps/2 برای ارتباط با کامپیوتر استفاده میشود. اگه هنوز نمیدونی چجوری میشه از کیبورد مجازی کامپیوتر استفاده کنی و این قابلیت را فعال کنی حتما مقاله فعال کردن کیبورد مجازی ویندوز را بخوان. به طور کلی این کیبورد کلید های مورد استفاده برای محاسبات را گرد هم آورده است که شما میتوانید تنها با یک کیبورد خودتان را از ماشین حساب های فیزیکی و مجازی بی نیاز کنید. مهمترین مزیت کیبورد انعطاف پذیر این است به راحتی قابل جمع شدنه و شما میتوانید پس از انجام کارتان آن را لوله کرده و در کشو بگذارید بدون آن که جایی بگیرد.

http://738sms.ir