طبق گزارش‌ها، XDefiant سریع‌ترین بازی یوبی‌سافت است که به ۱ میلیون بازیکن می‌رسد

طبق گزارش‌ها، XDefiant سریع‌ترین بازی یوبی‌سافت است که به ۱ میلیون بازیکن می‌رسد

طبق گزارش‌ها، بازی تیراندازی اول شخص رایگان XDefiant در حال حاضر موفقیت‌های زیادی کسب کرده است. به گفته تام هندرسون، این بازی به سریع ترین بازی ساخته شده توسط یوبی سافت تبدیل شده است که از یک میلیون بازیکن منحصر به فرد فراتر رفته است. در واقع، در حال حاضر موفق شده است از سه میلیون بازیکن منحصر به فرد نقطه عطف عبور کند.

ناگفته نماند که XDefiant در حال حاضر حتی از بزرگ‌ترین انتظارات یوبی‌سافت نیز بهتر عمل می‌کند. با این حال، سوال بزرگ در مورد یک بازی سرویس زنده مانند این این است که آیا می تواند علاقه بازیکنان را در طول زمان حفظ کند یا خیر. در حالی که Call of Duty Modern Warfare III مطمئناً تحت تأثیر قرار نگرفته است، این ممکن است برای عنوان 2024 که به تازگی تایید شده Black Ops 6 باشد، صادق نباشد.

Ubisoft قبلاً نقشه راه سال 1 بازی را به اشتراک گذاشته است که شاهد معرفی حالت های رتبه بندی شده و مسابقات خصوصی، حالت های عرصه جدید و پیشرفت، لیست خوش آمدگویی برای مبتدیان، مناطق تمرین و بهبودهای مداوم ضد تقلب خواهد بود. همچنین چهار فصل وجود خواهد داشت که هر فصل با سه سلاح جدید، سه نقشه جدید، 90 طبقه از Battle Pass و یک گروه جدید همراه خواهد بود. چهار گروهی که در سال اول اضافه می شوند با نام های رمزی Ruby، Buzz، Orchard و Horde هستند.

در حال حاضر، بازی شامل محتوای زیر است:

  • 14 نقشه با الهام از دیگر عناوین یوبی سافت
  • پنج گروه الهام گرفته از فرنچایز یوبی سافت (یک گروه باید به دست بیاورید یا خریداری کنید): Cleaners از The Division، Libertad از Far Cry، Echelon از Splinter Cell، Phantoms از Ghost Recon و Dedsec از Watch Dogs
  • 24 اسلحه
  • 44 پیوست
  • پنج دستگاه
  • دو حالت بازی: Arena و Linear
  • Arena شامل Domination است، جایی که تیم ها برای کنترل سه منطقه ثابت مبارزه می کنند. اشغال، که در آن تیم ها برای کنترل یک منطقه که به طور دوره ای در اطراف نقشه حرکت می کند، مبارزه می کنند. و HotShot، جایی که بازیکنان برای به دست آوردن بیشترین KO می جنگند.
  • Linear شامل کنترل منطقه است، جایی که تیم مهاجم برای ایمن کردن پنج منطقه در یک پیشروی در سراسر نقشه کار می کند، در حالی که مدافعان باید برای متوقف کردن آنها بجنگند، و اسکورت، که در آن تیم مهاجم باید بسته ای را به مقصد نهایی خود در نقشه بیاورد در حالی که مدافعان تلاش می کنند. تا جلوی پیشرفت آنها را بگیرد و حتی بسته را به عقب براند.

XDefiant همچنین با برخی از مشکلات معمول عنوان راه اندازی مانند مشکلات سرور مواجه شد، اگرچه به نظر می رسد توسعه دهندگان در بالای آن هستند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

فیس بوک

توییتر

منبع: https://wccftech.com/xdefiant-is-reportedly-the-fastest-ubisoft-game-to-reach-1-million-players/