ظاهراً تلفن بازی ایسوس با نام تجاری اسنپدراگون به صورت آنلاین ظاهر می شود



ظاهراً تلفن بازی ایسوس با نام تجاری اسنپدراگون به صورت آنلاین ظاهر می شود

در سه ماهه آخر سال 2020، ما نگاهی اجمالی به آنچه که به نظر می رسید مشارکت بالقوه بین کوالکام و ایسوس با این امکان که روزی گوشی گیمینگ با برند اسنپدراگون را ببیند. اکنون به نظر می رسد که با قضاوت در مورد آنچه که در فضای مجازی منتشر شده است، این ممکن است به یک نتیجه واقعی تر تبدیل شود.

یعنی، این تصاویر اخیراً توسط نهاد نظارتی TENAA چین (از طریق XDA-Developers) چیزی که شبیه گوشی ایسوس با آرم اسنپدراگون به نظر می رسد، با لوگوی ایسوس که در پایین آن حضور کم رنگی دارد، به نقطه مرگ دستگاه برخورد کرده است.

در میان لوگوهای ظاهری در پشت، ما همچنین می‌توانیم چیزی شبیه حسگر اثرانگشت را ببینیم که چند سوال را ایجاد می‌کند، زیرا در پرونده به یک حسگر زیر نمایشگر اشاره شده است. اگر نگاهی به سیستم دوربین بیندازیم، همچنین متوجه مجموعه‌ای از دوربین‌های سه‌گانه می‌شویم که مطابق بایگانی نظارتی دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی هستند.

ریزدانه

سایر مشخصات ذکر شده برای دستگاه عبارتند از: دوربین جلوی 12 مگاپیکسلی، 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی ثابت، 16 گیگابایت رم، باتری نسبتاً کوچک 3840 میلی آمپر ساعتی، صفحه نمایش 6.78 اینچی OLED و آخرین اما نه کم اهمیت 2.84 گیگاهرتز. پردازنده هشت هسته ای که به نظر می رسد اسنپدراگون 888 باشد. برای نوستالژیک های موجود، جک 3.5 میلی متری نیز ذکر شده است.

همانطور که توسط Android Authority که با Asus و Qualcomm تماس گرفت، اولی بدون هیچ نظری در مورد لیست پاسخ داد در حالی که دومی هنوز پاسخی نداده است.

با توجه به این نکته، باید در نظر داشته باشیم که به دلیل ماهیت مبهم این گزارش ممکن است چیزی بیش از یک نمونه اولیه یا یک پلتفرم توسعه همانطور که کوالکام در سال گذشته ذکر کرد، نباشد.

هر چه که این همکاری بین دو شرکت ممکن است منجر شود، دیدن علاقه و توسعه روزافزون در صنعت تلفن های بازی و دستگاه های چشمگیر ممکن است هیجان انگیز باشد.





منبع