فروشگاه تامین کننده قطعات و لوازم یدکی خودروی اچ سی کراس چین یدک

فروشگاه تامین کننده قطعات و لوازم یدکی خودروی اچ سی کراس خبرگزاری ایلنا

همچنین این شرکت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان قطعات خودرو در چین لوازم و قطعات یدکی اچ سی کراس به شمار میرود. می‌توانید مطمئن باشید که حتی پنج فرد بلند قد، به راحتی در آن جای ‌می‌گیرند. فاصله بین پشتی صندلی جلو با صندلی عقب، مناسب برای فردی با قدی حدود ۱۸۵ سانتی متر است. قبل از ورود خودروهای سواری شرکت دانگ فنگ ، خودروهای سنگین این شرکت بزرگ چینی مونتاژ و در بازار ایران عرضه شده بود . نخستین خودروی سواری دانگ فنگ ، عرضه پیکاپ ریچ می‌باشد، خودرویی که چند سالی است جانشین خودروی نیسان پیکاپ در خط تولید پارس‌خودرو شد . خودروی اچ سی کراس به موتوری ۱٫۶ لیتری نام آشنا TU5 مجهز می باشد .

سایت ایران تجارت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد. قفل شدن چرخ ها، لغزش و عدم حرکت استاندارد آن ها یا در خطرناک ترین حالت، جدا شدن یا به اصطلاح در رفتن چرخ ها، برخی از پیامدهای خرابی بلبرینگ چرخ است که می تواند خسارات سنگین مالی یا جبران ناپذیر جانی داشته باشد. بنابراین هرگونه اشکال در بلبرینگ چرخ خودرو نه تنها خودرو بلکه سرنشینان را دچار مشکل می کند. دارای باربند روی سقف و فلاپ¬های اطراف خودرو که حس یک خودرو کراس را انتقال می دهد. جعبه دنده قدیمی 4 سرعته ایسن ژاپن که با توجه به فاصله زیاد ضرایب نمی‌توان روند افزایش سرعت را هم خیلی منطقی فرض کرد. لازم است تا هر از گاهی بعضی از قطعات تعویض شوند، پس این کار را به تعویق نیندازید.

قیمت لوازم یدکی اچ سی کراس عواملی مانند قیمت لوازم جانبی اچ سی کراس و نیازهای مصرف‌کننده بر روی تنوع لوازم یدکی تأثیر می‌گذارد و همچنین پخش و فروش تخصصی قطعات یدکی اچ سی کراس به دو روش تکی و عمده قابل انجام می‌گیرد. اغلب صاحبان ماشین اچ سی کراس، نگران نبود لوازم یدکی اچ سی کراس هستند و بازرگانی اچ سی استور این نگرانی را مدنظر قرار داده است و با فروش تخصصی قطعات یدکی اچ سی کراس نگرانی صاحبان این خودرو را به‌شدت کاهش داده است. دانگ فنگ اچ سی کراس یک هاچ بک کامپکت چینی تولید شده در شرکت دانگ فنگ است که در سال 2010 در نمایشگاه خودرو چین به نمایش گذاشته شد . افرادی که علاقه زیادی به زیبایی و طرح ظاهری مدرن خودرو اچ سی کراس دارند، شور و اشتیاق زیادی نسبت به لوازم اسپرت خودرو نشان می دهند و همین باعث می شود که هر لحظه به دنبال جنس اصل و با کیفیت لوازمی مانند چراغ های جلو و عقب طرح دار، آنتن اسپرت، آرم های برجسته و …

در اواخر سال 1394 شرکت ایران خودرو شروع به پیش فروش دانگ فنگ اچ سی کراس کرد. اما فروشگاه لوازم یدکی کارما یدک سعی کرده تمامی قطعات خودرو اچ سی کراس را با کم ترین حاشیه سود به مشتریان خود ارائه دهد. به راحتی می توانید تمامی لوازم اچ سی کراس را از طریق وبسایت کارما یدک فراهم کنید که در سریع ترین زمان ممکن به دست شما عزیزان خواهد رسید. همواره تحویل به موقع پایه نگهدارنده مخزن هیدرولیک دانگ فنگ اچ سی کراس H30 CROSS جزو اهداف اصلی فروشگاه می باشد . متقاضیان می توانند با قیمتی بسیار اقتصادی از سایت ما خرید پایه نگهدارنده مخزن هیدرولیک دانگ فنگ اچ سی کراس H30 CROSS را انجام دهند .

تامین کننده و وارد کننده قطعات لوازم یدکی و لوازم موتوری انواع لیفتراک های کوماتسو،کلارک،تویوتا،سپاهان،و… اصلی و شرکتی ) قطعات اصلی با کیفیت و قیمت مناسب را از ما بخواهید ارسال به کلیه نقاط کشور در اسرع… هر جای ایران که باشید ما لوازم خودروی شما را در کمترین زمان ممکن برایتان ارسال می کنیم.

خودرو H30 Crossتوانسته از مجموعه محصولات روز دنیا با رعایت استانداردهایی همچون طراحی، ایمنی و تجهیزات رفاهی مناسب، گزینه‌ای مناسب برای جوانان و خانواده ها باشد و می توان طرح زیبا و خصوصیات اسپرتی را در این خودرو مشاهده کرد. و ازرقبای اچ سی کراسدر بازار ایران می توان رنو ساندرو و برلیانس H330 را نام برد. رابوکو از سال 1383 فعالیت خود را در زمینه لوازم یدکی خودرهای سبک و از سال 1390 فعالیت خود را در زمینه قطعات خودروهای چینی شروع کرد که در این مدت با توزیع بهترین قطعات با قیمت مناسب جایگاه خوبی بین رقبای خود داشته باشد. خودروی H30 Cross از مجموعه محصولات روز دنيا می باشد كه با رعايت استانداردهای مختلف طراحی، ايمنی و تجهيزات رفاهی مناسب، گزينه‌ای قابل توجه و مناسب براي انتخاب جوانان و خانواده ايراني مي باشد . اين خودرو از موتور شناخته شده TU5 و گيربكس اتوماتيك كمپاني AISIN بهره می برد.

  • عمده ترین محصولات این شرکت خودرو های سواری ، کامیون و همچنین خودرو های تجاری میباشد.
  • در نهایت در سال ۱۳۹۵ قراردادی میان ایران خودرو و شرکت دانگ فنگ ایجاد شد و در دو مدل ، خودرو هاچبک دانگ فنگH30وS30وارد بازار ایران شد .
  • حجم این پیشرانه برابر با ۱.۶ لیتر و توان خروجی آن برابر با ۱۰۵ اسب بخار در دور موتور ۵۷۵۰ دور در دقیقه با حداکثر گشتاور ۱۴۰ نیوتن متری در دور موتور ۴۰۰۰ دور در دقیقه میباشد.
  • پخش لوازم یدکی توسط شرکت هایی انجام می شود که رابط بین تولید کننده و مصرف کننده هستند.

دانگ فنگ اچ سی کراس دارای ارگونومی عالی و فضای آزاد کافی است که برای مسافران تقریباً با هر قد و وزنی مناسب است. قطعات یدکی اصل و با کیفیت زمانی اهمیت پیدا می کنند که خودروی اچ سی کراس آسیب دیده نیاز به تعمیر داشته باشد. در واقع، زمانی که نقص قسمتی از خودرو باعث آزار شما می شود، به دنبال یک مرکز فروش لوازم یدکی معتبر می گردید که استفاده از محصولات آن شرکت باعث حفظ کیفیت و عملکرد درست خودروی شما شود. چنانچه نیاز می بینید تا اطلاعات بیشتری کسب نمائید و سوالاتی درباره قطعات عرضه شده دارید می توانید از طریق شماره تلفن های زیر با بخش فروش فروشگاه چین یدک توس (نمایندگی فروش قطعات دانگ فنگ اچ سی کراس) در ارتباط باشید.

اما غیر از این موارد برخی دیگر از قطعات جانبی h30 کراس نسبتاً گران و کمیاب می باشد. دیگر مثل سابق مجبور نیستید برای خرید قطعات خودرو کل شهر را بگردید. فروشگاه آنلاین ما اماده است تا هر قطعه‌ای را که لازم دارید، در اختیارتان قرار دهد. برای خرید تنها کافیست با شماره‌های ذکر شده در وب سایت ما تماس گرفته و سفارشتان را به ثبت برسانید. شتاب اولیه اچ سی کراس (۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت) حدود ۱۲.۵ تا ۱۳ ثانیه است که چندان هیجان انگیز نیست. هنگامی که صندلی های عقب خودرو تا می‌شوند، می‌توانید ۱۱۳۷ لیتر بار به داخل آن بریزید.