فروش تجهیزات آسانسور قیمت مشخصات فنی

مراحل نصب آسانسورهای هیدرولیک و مدت زمان انجام هر بخش شامل موارد زیر است. اما در سیستم تک سرعته و یا با اضافه شدن سیستم درایو حرکت و ایستادن آسانسور به صورت نرم تر و نامحسوس تر خواهد بود علاوه بر کاهش مصرف برق باعث بالا رفتن عمر قطعات مفید نیز خواهد بود. عدم رعایت موارد فوق باعث افزایش احتمال سقوط آسانسور کارگاهی شده و جان افراد داخل مجموعه را به خطر می اندازد. جهت انتقال آسانسور کارگاهی به پروژه دیگر از تکنسین های مجرب جهت انتقال و نصب دستگاه استفاده نمایید.

اسانسور پیچی کارکرد بسیار ساده ای دارند و نصب آنها هم نیاز به تخصص خاصی دارد. در این مدل از اسانسور ها، قطعات و تجهیزات آسانسور با پیچ و مهره به هم متصل می شوند. لطفا با تیم کارشناسان فروش شرکت آسانسور سخاوت تماس برقرار نمایید.

تیم تولید

فروش تجهیزات آسانسور قیمت مشخصات فنی

این موتورها بوسیله دو سیم پیچی که داشتند قادر بودند با دو سرعت حرکت تند و کند کنند. آسانسور با سرعت تند حرکت می‌کرد و برای ایستادن در سطح طبقات و کاهش تکان زمان ایستادن با تغییر به سرعت کند و طی مسیر کوتاهی با این سرعت می‌ایستاد. از آسانسورهای صنعتی در مکانهای صنعتی همچون کارخانه ها، معادن، کارگاهها، ساخت و سازها و… استفاده میشود که میتوانند وزن بالایی از کالاها و افراد را تحمل کنند. امروزه از این نوع بالابرها بیشتر استفاده میکنند وبه نسبت رایج تر هستند. در آسانسورهای کابلی( طنابی یا کششی) کابین به وسیله ی یک سری کابل فولادی ( که به دور چرخ قرقرهای حلقه شده) به وزنه ی تعادل متصل شده و چرخ قرقره نیز به یک موتورالکتریکی متصل است.

آسانسور‌های تخت بر معمولا برای حمل بیمارانی است که قادر به جابه جایی و یا برخواستن نیستند. این آسانسور‌ها در زمان قطع برق هم می‌توانند به کار خود ادامه دهند. دارای صدای کم و حرکت نرم و آهسته برای جا به جایی بین طبقات هستند.

بهترین مارک دیکتاتور آسانسور چیست ؟ معرفی انواع دیکتاتور درب آسانسور

جداره خارجي کابين براي افزودن مقاومت وعمر مفيد وکاهش انعکاس صدا به داخل کابين قير پاشي مي گردد. بی شک هزینه های مربوط به استفاده از این مدل بالابرها بسیار بالاتر از دیگر انواع بالابرها است. آسانسورها با بالابرها تفاوت هایی دارد که در این قسمت به بیان آن ها پرداخته ایم. آسانسور باید سیستم زنگ هشدار داشته باشد تا در موقع قفل شدن درب ها عمل این سایت را مرور کنید کند. طراحی آسانسور باید به نحوی باشد که افراد درون آن احساس آرامش و راحتی کنند. تمامی دوره ها برای افراد تحت پوشش کمیته امداد، کودکان کار و نیازمندان رایگان می باشد.

بهترین شرکتهای ارائه دهنده تجهیزات آسانسور خارجی

رفته رفته با گذشت زمان و پیشرفت علم در سال 1743 اولین آسانسور مسافربر اختراع شد. بعد از پیشرفت تکنولوژی افراد و شرکت های مختلف صنعتی به مرور شروع به بهبود عملکرد و تکمیل سیستم آسانسور نمودند. اختراع آسانسور جزو اولین ابداعات بشر در زمینه رفاه و آسایش بشریت می باشد. آسانسورها در گذشته نه چندان دور بوسیله تابلوهای رله‌ای فرماندهی می‌شدند.

  • با پیشرفت الکترونیک صنعتی و ارزان‌تر شدن اینورترها استفاده از آن‌ها در تابلوهای فرمان آسانسور رایج شده‌است و کم‌کم جایگزین سیستم‌های کنتاکتوری می‌شوند.
  • آسانسورها و بالابرهای کارگاهی به دو دسته کلی نوار دنده‌ای و وینچی تقسیم می‌شوند.
  • با ارسال فرمان از گیربکس آسانسور، سیم بکسل کابین را به حرکت در می آورد.
  • زمانی که سرعت حرکت آسانسور از استاندارد تعیین شده بیشتر می شود، ترمز ایمنی آسانسور فعال می گردد و مانع از سقوط و ایجاد مشکل برای آسانسور می گردد.
  • نصب آسانسور شامل موارد طراحی و جانمایی قطعات و نصب درب و ریل و سپس تولید کابین بر اساس ابعاد ریل کار شده می باشد .