فن خنک کننده و طراحی ROG Phone 6 ایسوس یک هفته قبل از عرضه رسمی معرفی شد



فن خنک کننده و طراحی ROG Phone 6 ایسوس یک هفته قبل از عرضه رسمی معرفی شد

دنیای نشت یک مکان بسیار سرگرم کننده است (تقریبا هر روز مقداری چای هیجان انگیز می نوشیم) و اکنون معتبر است. افشاگر Evan Blass (@evleaks) و 91Mobiles گوشی گیمر فانتزی، Asus ROG Phone 6 را کشف کرده اند. شایعات و اطلاعات درز در مورد این تلفن پیش از عرضه اعلام رسمی آن در 5 ژوئیه چند هفته است که منتشر شده است و اکنون باید ببینیم که واقعاً چگونه به نظر می رسد. این فاش همچنین نشان می‌دهد که فن گوشی از آن برای حفظ خنکی خود در زمانی که در منطقه بازی هستید استفاده می‌کند.

رندرهای فاش شده ایسوس ROG Phone 6 ظاهر و فن خنک کننده آن را نشان می دهد

با الهام از فضا (حداقل آن چیزی که به نظر می رسد این بار موضوع ایسوس باشد صفحه تیزر گوشی)، این گوشی به‌طور مشخصی با کهکشانی‌ها و آیفون‌های موجود متفاوت به نظر می‌رسد. ایسوس برای سری گوشی های ROG خود به دنبال این نوع ظاهر جذاب گیمر بوده است، و در واقع داشتن گوشی متفاوت از ساندویچ شیشه ای معمولی شما بسیار هیجان انگیز است (علی رغم این واقعیت که ROG Phone 6 یک جایگاه زیبا است. دستگاه، ظاهر فانتزی را نباید دست کم گرفت). در اینجا نحوه ظاهر تلفن به شرح زیر است:

ما از افشای اطلاعات قبلی می دانیم که این طراحی بسیار هیجان انگیز تنها چیزی نیست که ROG Phone 6 برای آن در نظر گرفته است. افشای اطلاعات قبلی نشان می دهد که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED با نرخ رفرش صفحه نمایش فوق العاده سریع 165 هرتز خواهد بود. و بله، آخرین تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 را اجرا خواهد کرد.

همچنین می دانیم که نسخه ای با 18 گیگابایت رم سخاوتمندانه خواهد داشت (بر اساس گزارش ها، نسخه های 12 و 16 گیگابایت رم نیز در دسترس خواهند بود)، در حالی که یک باتری عظیم 5850 میلی آمپر ساعتی جلسات بازی شما را بیشتر بهبود می بخشد. و زمانی که نیاز به شارژ این گوشی دارید، می توانید این کار را خیلی سریع انجام دهید زیرا گفته می شود گوشی از شارژ سیمی 65 واتی پشتیبانی می کند.

در مورد دوربین‌ها، انتظار می‌رود ROG Phone 6 دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی باشد و علاوه بر آن گفته می‌شود که این گوشی قادر به زوم اپتیکال 5 برابری خواهد بود.

همانطور که می بینید، همه چیز در حال شکل گیری یک بسته بسیار هیجان انگیز است.

علاوه بر این، تصاویر بالا لوازم جانبی خنک‌کننده گوشی را نیز نشان می‌دهند که گفته می‌شود AeroActive Cooler 6، یک فن snap-on توسط ایسوس است. و، درز همچنین قاب Devilcase Guardian Lite Plus را برای گوشی نشان می دهد.

تاکنون قیمت ROG Phone 6 یا لوازم جانبی آن هنوز مشخص نشده است. مدل قبلی آن، ROG Phone 5، 999.99 دلار قیمت دارد، بنابراین با توجه به مشخصات درجه یک و ظاهر فانتزی، انتظار نداریم که این پسر بد با قیمتی ارزان تر از آن در دسترس باشد. رونمایی رسمی برای 5 جولای برنامه ریزی شده است (و می توانید آن را به صورت آنلاین از اینجا تماشا کنید)، بنابراین ما به زودی در مورد قیمت بیشتر خواهیم دانست. گوش به زنگ باشید!





منبع: https://www.phonearena.com/news/Asus-ROG-Phone-6-design-and-cooling-fan-revealed-a-week-ahead-of-official-launch_id141015