قیمت خرید کیبورد کامپیوتر خرید کیبورد گیمینگ keyboard پورومیکس | asusmag

صفحه کلید کامپیوتر یکی از پر استفاده‌ترین سخت افزار هاست که در سال های اخیر بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. این محصول حال در مدل های کیبورد گیمینگ و ساده طراحی شده است و حتی در بین این موارد مدل های ارگونومیک اختصاصی نیز توسط شرکت های بزرگ تولید شده است. بسیاری از شرکت ها در حال کار بر روی محصولات جدیدی هستند که فضای کمی را بر روی میز اشغال کند و از طرفی نیز کاربردی و موثر باشند. کیبوردهای تاشو، بیشتر از جنس پلاستیک های قابل انعطاف می باشند که می توان به آسانی، آنها را رول کرده و هرجایی که نیاز دارید همراه خود ببرید. یکی از موارد استفاده این نوع صفحه کلیدها، در گوشیهای هوشمند و لپ تاپ هاست و این مدل در سری های بی سیم و باسیم عرضه شده است.

  • از جمله کیبوردهای وایرلسی موجود در بازار با قمیت مناسب می‌توان به کیبورد گرین اشاره کرد.
  • بدیش اینه ک ارتفاع کلید ها زیاده و بک لایتش موقع خاموشی سیستم همچنان روشن میمونه ک مشخص نیست این کار باعث بشه چقد چراغ هاش عمر کنه.
  • اندازه کلید ها خوبه، برای منی که انگشتان متوسطی دارم تایپ 10 انگشتی امکان پذیر و راحته.
  • صفحه کلیدها از استفاده از گرافیت و پلاستیک استفاده می‌کنند که به مرور زمان فرسوده می‌شوند.

مسلما هر چه یک صفحه کلید از قابلیت‌های بیشتری برخوردار باشد، قیمت بالاتری هم نیز دارد. اما در زمان خرید کیبورد کامپیوتر، بهتر است اولویت اول شما قیمت آن نباشد و بیشتر از قیمت، به کیفیت آن دقت داشته باشید. البته برای کاربردهای روزمره و نه چندان طولانی، حتما نیازی نیست که به سراغ صفحه کلیدهای حرفه‌ای بروید، بلکه یک کیبورد ارزان نیز می‌تواند در این شرایط، به خوبی نیازهای شما را برطرف کند. برند ریزر نیز از برندهای معروف و پرطرفدار لوازم جانبی مخصوص گیمینگ است. یکی از معروف‌ترین کیبوردهای شرکت ریزر مدل Blackwidow است. این کیبورد فوق‌العاده دارای کلیدهای مکانیکی، ظاهری زیبا و جذاب، قابلیت نوردهیRGB، کلیدهای کنترل چند رسانه‌ای، محل استراحت دست با قابلیت جدا شوندگی و بافتی نرم می‌باشد که از خسته شدن زود هنگام دست جلوگیری می‌کند.

کیبورد با سیم ردراگون مدل Mitra K551

همانطور که بیان شد، امروزه کیبوردها در انواع مختلفی تولید می‎شوند که هر کدام از آن‌ها برای یک کاربرد خاص تولید شده‌اند. همانطور که از نامش پیداست اصلی‌ترین ویژگی این کیبوردها ارتباط بدون سیم با کامپیوتر است. درواقع این کیبورد‌ها با فرکانس‌های رادیویییا بلوتوث به کامپیوتر متصل می‌شوند و بخاطر عدم وجود سیم، کاربر می‌تواند با مجله خبری محصولات ایسوس فاصله بیشتری از کامپیوتر کار کند. همچنین برخی از کیبوردهای وایرلس مانند کیبورد لاجیتکK480 این امکان را به کاربر می‌دهد که کیبورد را به طور همزمان به ۳ دستگاه مختلف وصل کند. صفحه کلیدهای کامپیوتر، انواع مختلفی دارند که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم. بر روی کیبورد کلیدهایی درج شده اند که مختص برخی کارهای مختلف هستند.

کیبورد گیمینگ یا صفحه کلید بازی

کیبورد با سیم رپو مدل NK1800 rapoo یکی از تولیدکنندگان تجهیزات کامپیوتری می باشد. کیبورد rapoo مدل NK1800 یک کیبورد با سیم و با کیفیت از این شرکت است. کیبورد هترون مدل HK280 برند هترون از تولیدکنندگان در زمینه تجهیزات و لوازم جانبی با قیمت مناسب است. از مشخصه های این کیبورد می توان به برچسب فارسی و کلیک بی صدا اشاره کرد. کیبورد هترون مدل HK260 برند هترون از تولیدکنندگان در زمینه تجهیزات و لوازم جانبی با قیمت مناسب است.

موس و کیبورد Armo AK6322

امروزه بسیاری از کاربران علاقه به استفاده از کیبورد های سیمی ندارند و دوست دارند فضای کاری راحت تری را داشته باشند، به همین منظور به دنبال استفاده از این نوع کیبوردها هستند. این نوع صفحه کلیدها بیشتر با فناوری بلوتوث کار می کنند و در بسیاری از مدل ها، به همراه خود یک دانگل اتصال بی سیم را نیز همراه خود دارند. به عنوان یکی از ابزارهای کاربردی روزمره است که اکنون شرکت های بزرگ در حال تولید انواع مختلفی از آن هستند. مدل های بی سیم، باسیم، گیمینگ، ارگونومیک تنها بخشی از مدل های موجود در بازار است که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند. کیبورد های مدرن کامپیوتر بعد ها مدل شدند و هنوز هم بسیار شبیه به ماشین تحریر کلاسیک هستند.تعدادی از Keyboard Layout ها در سطح جهان استفاده میشوند، نظیر Dvorak و JCUKEN . شرکت Microsoft و Logitech از محبوب ترین سازندگان دستگاه های Keyboard در جهان میباشند.

http://738sms.ir