قیمت خرید کیبورد کامپیوتر خرید کیبورد گیمینگ keyboard پورومیکس | asusmag

انداره کوچک داره که باعث میشه سبک باشه و به راحتی بتونید جابه‌جا کنید. میتونی به ۳ دستگاه متصلش کنید و برای جابه جایی بین دستگاه‌ها از کلید های زرد رنگ روی کیبورد استفاده کنید. شاید در اولین برخورد فکر کنید که کارکردن باهاش راحت نیست اما به از چند دقیقه استفاده کردن کاملا شیفته‌اش می‌شید.

  • کیبورد های مدرن کامپیوتر بعد ها مدل شدند و هنوز هم بسیار شبیه به ماشین تحریر کلاسیک هستند.تعدادی از Keyboard Layout ها در سطح جهان استفاده میشوند، نظیر Dvorak و JCUKEN .
  • در گذشته که کامپیوتری نبود از ماشین تحریر برای نوشتن مطالب مورد نیاز استفاده میشد.
  • به طور کلی میتوان گفت کیبورد کامپیوتر یا صفحه کلید کامپیوتر مجموعه ای از دکمه هایی است که به وسیله اهرم های مکانیکی میتوانید متن دلخواهتان را تایپ کنید.
  • برند کیبورد کامپیوتر در انتخاب یک کیبورد باکیفیت بسیار اهمیت دارد و بهتر است همواره کیبوردهایی از برندهای معتبر خریداری کنید.
  • البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که موس از جمله ابزار های کاربردی در کامپیوتر است که اگر نباشد شما به سختی میتوانید کار هایتان را پیش ببرد.

کیبورد زیبا و پر کاربردی هست و با توجه به این قیمت پیشنهاد میکنم حتما تهیه کنید . محصول بسیار با کیفیتیه و در این محدوده ششصد تومن ارزش خرید داره…فقط روی کیبورد که برای من ارسال شد بالای دکما کپس لاک فشردگی مجله خبری محصولات ایسوس و غری وجود داشت(در عکس مشخصه)اما دیگه مرجوعش نکردم. بررسی اجمالی نظرات ثبت شده کاربران در خصوص این مجموعه 2 عددی نشان می دهد که اغلب از خرید این محصول رضایت داشته و آن را به دیگران پیشنهاد داده اند.

فیلتر بر اساس دسته بندی:

به همین دلیل، تنها نباید به ظاهر یک صفحه کلید دقت داشته باشید، بلکه باید کیفیت ساخت آن را به خوبی بررسی کنید تا بتوانید به شایستگی بر روی آن حساب باز کنید. لازم به ذکر است برندهایی که از آن‌ ها نام برده شد تنها برندهای برجسته و موفق در این حیطه نیستند. برندهایی خوب دیگری نظیر تراست، کوگر، گرین، فورتک، ایسوس، سادیتا و… وجود دارد که پرداختن به نقاط قوت ضعف تک تک آن‌ها در این مقال نمی‌گنجد. به‌ طور کلی توصیه می‌شود هنگام انتخاب و خرید کیبورد عادی یا کیبورد گیمینگ، علاوه بر در نظر گرفتن قیمت، مشخصات فنی محصولات برندهای مختلف را از همه لحاظ باهم مقایسه کنید. کیبوردهای گیمینگ مدل‌های متنوعی دارند که هر کدام برای بازی‌های خاصی تولید و وارد بازار شده‌اند.

موس و کیبورد بی سیم Hatron HKCW135

کیبورد قابل حمل نیز نوع دیگری از انواع پرطرفدار کیبورد است. در صورتی که نیاز به همراه داشتن و حمل کیبورد دارید، بهتر است یک کیبورد بی سیم کوچک تهیه کنید تا به سادگی بتوانید آن را همراه با خود جا به جا کنید. اگر از خواندن این مقاله لذت بردید پیشنهاد میکنیم مقاله نصب موس بی سیم را مطالعه کنید و با راه های اتصال موس حتی بدون دانگل به کامپیوتر آشنا شوید. همان طور که در انواع کیبورد به آن اشاره شد تعدادی از کیبورد ها بی سیم و وایرلس هستند و از طریق امواج میتوانندارتباط بین کیبورد و کامپیوتر را برقرار کنند. گیمر ها برای آن که بتوانند به سرعت کنترل بازی را برعهده بگیرند و از هیچ مرحله ای عقب نیفتند از بهترین ابزار های مخصوص گیم در بازار تکنولوژی استفاده میکنند.

اصلی ترین کاربرد کیبورد کامپیوتر ایفای نقش به عنوان واسط انسان و کامپیوتر برای نوشتن حروف ، اعداد ، سمبل ها به نرم افزار های پرداشگر متن و برنامه هایی شبیه به برنامه های پرداشگر متن است. در این مقاله درباره انواع کیبورد کامپیوتر و ویژگی ها و کاربردشان به طور کامل برای شما توضیح داده ایم. در ادامه مقاله با ما همراه باشید و اگر سوالی درباره عناوین این مقاله دارید خوشحال میشویم در قسمت دیدگاه با ما در میان بگذارید. مدل دیگری از کیبوردهای لپ تاپی در بازار عرضه شده است که همانند کیبوردی می باشد که در برخی از نوت بوک ها استفاده می شود. همین موضوع باعث شده است تا کیبوردهای لپ تاپی ، ابعاد کوچکتری نسبت به کیبوردهای معمولی داشته باشند.

http://738sms.ir