قیمت دریچه هوا

نصب این دریچه ها توسط تولید کنندگان آموزش داده می شود و معمولا دارای سوراخ هایی بر روی دریچه ها هستند که با پیچ به دیوار یا کانال متصل می شوند. اگر در محیطی هستید که نباید صدایی وجود داشته باشد و نیاز به آرامش دارید حتما نوعی از دریچه انتخاب شود که صدایی تولید نکند و طراحی داشته باشد که بتوان آن را علی رغم عبور جریان هوا بدون صدا تنظیم نمود. زمانی که دریچه بر روی سیستم هوا رسانی نصب می گردد ممکن است به شکلی باشد که تولید صدا کند. نوع دیگر کانال کولر بصورت اسپیرال و گرد است که دریچه های گرد برای این نوع کانال ها تولید میشود که ابعاد کوچک و بزرگ دارد. این دریچه دارای استوانه هایی است در حول مرکز دایره دریچه قرار گرفته اند. شکل این دریچه موجب افزایش سرعت جریان هوا می شود و ذرات با شدت پرتاب می گردند رای مکان هایی که ارتفاع سقف بالای 4 متر دارند بسیار پر کاربرد است.

1) تا آن جا كه به تعويض هواي آشپزخانه، ساخت و نصب كانا لهاي هوا و سيستم تخلية هواي آن )الزامات مندرج درمراعات شود. الف) سيستم تخلية هوا و هودهاي تجهيزات پخت و پز آشپزخانة تجاري بايد طبق الزامات مندرج در اين قسمت از مقررات، طراحي، ساخته و نصب شود. 9) سيستم تخليه هواي مشترك آشپزخانه ها بايد مستقل از ساير سيستم هاي تخليه هواي )ساختمان باشد. 3)سيستم تخليه هواي آشپزخانه هاي خانگي بايد مستقل از ساير سيستمهاي تخليه هواي ) ساختمان باشد. ب) در فضاهايي مانند چوب بري و نجاري، اگر احتمال گيركردن ذرات معلق در هوا در ميان پره هاي هواكش وجود داشته باشد، هواكش بايد از نوع “پره – شعاعي” يا “لوله محوري “انتخاب شود. الف) هواكش و موتور آن بايد براي جريان تخلية هواي مورد نياز مناسب باشد.

  • كيلوكالري در ساعت (يك فوت مكعب در دقيقه براي هر 2400 بي تي يو در ساعت ) انرژي معادل سوخت ورودي به دستگاه ها، باشد.
  • این بدان معناست که اگر شما بخواهید این دریچه‌ ها را برای کولر‌های آبی استفاده کنید، بلامانع است و رطوبت بر روی آن اثر منفی ندارد.
  • 1) اگر در اين فضا دستگاه ديگري نصب مي شود، سيستم تأمين هوا بايد طوري طراحي شود كه مكش هوا براي آن دستگاه موجب جريان معكوس يا كمبود هواي مورد نياز دستگاه با سوخت مايع يا گاز نشود.
  • نصب این دریچه ها توسط تولید کنندگان آموزش داده می شود و معمولا دارای سوراخ هایی بر روی دریچه ها هستند که با پیچ به دیوار یا کانال متصل می شوند.
  • در ابتدای پاییز برای جمع‌آوری لوازم سرمایشی از قبیل کولر‌های آبی و گازی، دانستن برخی نکات ضروری است که در این مطلب به آن‌ها خواهیم پرداخت.
  • بیشترین استفاده از این محصول در مکان هایی است که از دستگاه های داکت اسپیلت و یا فن کوئل جهت تامین دمای مطلوب محیط استفاده می کنند.

پانل های کانال های از پیش عایق شده پس از ساخت، ظاهری بسیار زیبا تهویه آسیا و شکیل دارند. به همین دلیل می توان آنها را بدون هیچ گونه هزینه اضافی و به صورت اکسپوز (به صورت نمایان) اجرا نمود و همچنین استفاده از آنها در ساختمان های بدون سقف کاذب مانند سوله ها و … علاوه بر این به دلیل دارا بودن لایه خارجی با قابلیت رنگ پذیری، امکان رنگ آمیزی دلخواه آنها وجود دارد. استفاده از روش کاهش سرعت برای محاسبه ابعاد کانال، تنها توسط مهندسین و کارشناسان مجرب که اطلاعات و تجربیات خوبی در طراحی و اجرای کانال های عبوری هوا دارند مجاز می باشد. همچنین باید توجه داشت که این روش صرفاً در مواردی که سیستم ساده است و آن هم با در نظر گرفتن ضربه گیرهای قابل تنظیم جهت ایجاد توازن افت فشارها در سیستم کانال های عبور هوا قابل استفاده می باشد.

بعد از اندازه گیری طول و عرض حفره، شروع به برش پروفیل آلومینیوم جهت ساخت فریم دریچه هوا می نماییم. لذا استفاده از توری در پشت دریچه هوا ی آلومینیومی مشبک لازم و ضروری به نظر می رسد. طول هر ردیف شیاری که روی دریچه هوا ی تازه ایجاد می شود در دو سایز ۹ و ۱۸ سانت قابل انجام می شود .

دریچه هوای پلاستیکی:

دریچه باید به گونه ای طراحی و نصب و تنظیم گردد که جریان هوایی که به اتاق وارد می شود به شیوه ای باشد که موجب سلب آسایش افراد نشود. برای مثال می توان برای دریچه ورود هوا به دریچه کولر اشاره کرد و برای دریچه خروجی به دریچه خروجی هوای هود و دریچه هواکش اشاره نمود. با توجه به نوسانات قیمت در جامعه، امکان اعلام مبلغ دقیق وجود مدارد لذا جهت کسب اطلاع بیشتر از مشخصات و قیمت دریچه هوا با شماره های ره سام تماس حاصل فرمایید. دریچه های دیواری مانند دریچه های چهار گوش دارای یک شبکه دمپر در لایه ی پشتی می باشد.

دریچه هوا ساختمان ممکن است به شکل دریچه یکطرفه هوا باشد و مثلا برای خروج هوای تهویه نشده داخل ساختمان طراحی شده باشد. دریچه هوا خطی به سه صورت دریچه هوا ی خطی کله قندی، طرح اسلوت و زاویه دار تقسیم می شود. دریچه هوا یا به اصطلاح کانال هوا آخرین تجهیز از حلقه سیستم تهویه مطبوع و سیستم توزیع و انتقال هوا می باشد. هر چند در ظاهر، انتخاب دریچه امری ساده می نماید اما با کمی دقت به این مهم پی می بریم که انتخاب صحیح یک دریچه، کامل کننده حلقه پر پیچ و خم طراحی سیستم تهویه مطبوع است.

در این مطلب به بررسی انواع دریچه‌های هوا از نظر کاربرد، جنس و شکل می‌پردازیم، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. به صورت کلی در نظر داشته باشید که هر زمان کانال های انتقال هوای شما به صورت گرد باشند، نیاز است تا از دریچه های گرد نیز به طبع استفاده نمایید. برای اینکه فشار خروجی هوا را بتوانید روی هر کدام از این دریچه ها به خوبی کنترل نمایید، می توانید از دمپرهای پروانه ای استفاده کنید. اگر در محیطی قرار است کانال کشی هوایی انجام دهید که فضا بزرگ است و ارتفاع سقف نیز زیاد است، دریچه های گرد می توانند بهترین انتخاب برای شما باشند.

انواع دریچه های هوا بر اساس متریال

قیمت دریچه هوا

انتخاب نوع دریچه هوا از میان انواع مختلف آن بر اساس کاربرد سیستم تهویه ای است که در ساختمان وجود دارد. برخی از دریچه ها، خروجی و برخی دیگر برای جریان ورودی بکار می روند و برخی دیگر هم برای جریان رفت و هم برگشت مورد استفاده هستند. دریچه خطی نمونه دیگری است و با توجه به نوع و شکل خطوط قرار گرفته بر روی دریچه می توان آن را نامگذاری نمود.

نقد و بررسی دریچه هوا پلاستیکی سایز 30 × 30 سانتی متر