قیمت دی وی دی رایتر اکسترنال و اینترنال 18 بهمن | asusmag

این بخش برای خواندن اطلاعات از روی دیسک، بر روی دی وی دی در حال چرخش حرکت می‌کند. در ادامه به معرفی و بررسی ویژگی‌ها و تفاوت‌های درایوهای نوری اکسترنال برندهای مختلف می‌پردازیم. پارسیان کامپیوتر مرکز فروش محصولات آی تی و اعلام قیمت کالای دیجیتال به مصرف کنندگان با بیشتر از 20 سال سابقه در این حوزه می باشد.

  • متاسفانه به علت کمبود وقت ، دوبله کردن ، زیرنویس و ویرایش کردن برخی کلیپهای آموزشی زمان و انرژی زیادی مصرف میکند که در آینده نزدیک این مشکلات رفع خواهد شد .
  • درایو نوری از قسمت پشتی خود و تا انتها وارد مکان تعبیه شده روی کیس می‌شود.
  • برای درک آسان و سریع مفهوم ” درایو نوری اکسترنال ” نیاز است که ابتدا دو مفهوم ” درایو نوری ” و ” درایو اکسترنال ” را به صورت جداگانه توضیح دهیم.
  • نیاز به منبع تغذیه جداگانه ندارد و از طریق کابل USB که به لپتاپ وصل می شود، کار می کند.
  • دی وی دی رایتر هم مانند دیگر دستگاه های رایانه، از اجزای مختلف تشکیل شده است.

راه کار آخر نیز مربوط به بایوس لپ تاپ می شود و بایستی شما وارد تنظیمات بایوس لپ تاپ شوید و در لیست دستگاه های متصل دی وی دی رایتر را پیدا کنید و ببینید که دی وی دی رایتر لیست شده و شناسایی شده است یا نه . اینفناوری از روش‌های بهینه‌ی رایت و مصرف انرژی استفاده می‌کند و اطلاعات را با بالاترین کیفیت روی دیسک‌ کپی می‌کند. اگر شما هم بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود دی وی دی رایتر دارید حتماً تا به حال با مشکلات آن روبرو شده اید.

http://738sms.ir

دی وی دی رایتر ایسوس، دی وی دی رایتر لایت آن،و دی وی دی رایتر پایونیر. همانطور که گفته شد، درایو نوری داده‌های دیسک‌های نوری را از طریق فناوری پرتوی لیزر می‌خواند و رایت می‌کند. یک بار دی وی دی میخونه سی دی نمیخونه یا درش باز نمیشه یا باز میشه ولی به سرعت بسته میشه و یه سری مشکلات دیگه . درایو CD و DVD داخلی SOGEAR قادر به خواندن و نوشتن داده ها بر روی فرمت های DVD±R/±RW، DVDRAM است. این یک درایو صرفه جویی در مصرف انرژی است و به شما امکان می دهد تا داده های موجود در دیسک های قابل نوشتن مجدد را به طور دائم حذف کنید.

درایو DVD اکسترنال ام اس آی مدل ECD-819

این نوع درایوها یا به اصطلاح دی وی دی رایتر به کاربر اجازه می‌ دهد تا محتوای دیسک‌های نوری مانند CD ، DVD و دیسک‌هایBlu-ray را بازیابی ، ویرایش و حذف کند. یک مشکل دیگه ای که برای درب دی وی دی رایتر پیش می‌آید قفل کردن آن است که با یک سوزن می توانید در را موقتی باز کنید. DVD Writer مجله خبری محصولات ایسوس اکسترنال به وسیله کابل USB به هر نوع لپ تاپ یا کامپیوتر متصل می شود و برای تمامی سیستم عامل ها قابل شناسایی است. درایو اکسترنال یا درایو خارجی، یک درایو مستقل خارج از محفظه سیستم کامپیوتر است که منبع تغذیه و فن مخصوص خود را دارد و توسط یک کابل به کامپیوتر متصل می شود.

هارددیسک اینترنال سیگیت سری Surveillance مدل ST1000VX001 ظرفیت 1 ترابایت

اگر نمی دانید کدی چیست می تواند به مطلب چگونه دو هارد در لپ تاپ داشته باشیم مراجعه کنید . در این بخش مین برد وظیفه کنترل دور موتور و تنظیم حرکت اپتیک بر روی دیسک را دارد. همچنین، لازم به ذکر است که انتقال اطلاعات در این بخش توسط کابل‌های ساتا صورت می گیرد. درایوهای نوری از رایج‌ترین اجزای رایانه هستند که در طرفین خود دارای سوراخ‌هایی برای نصب آسان در محفظه محرک 5.25 اینچی در قاب کامپیوتر هستند. درایو نوری از قسمت پشتی خود و تا انتها وارد مکان تعبیه شده روی کیس می‌شود.

هدست گیمینگ سیم دار KingStar KWH195G