قیمت دی وی دی رایتر اکسترنال و اینترنال 18 بهمن | asusmag

این برای شما انعطاف‌پذیری و کارایی را از نظر ذخیره‌سازی و اشتراک‌گذاری داده‌های چندرسانه‌ای فراهم می‌کند. بنابراین بعضی از دی وی دی رایترها امکان یک بار نوشتن را مجله خبری محصولات ایسوس دارند ولی بعضی دیگر امکان چندین دفعه نوشتن را دارند. به دلیل استفاده از کابل USB برای اتصال به سیستم، سرعت کمتری نسبت به نوع اینترنال برای خواندن اطلاعات دارد.

عملکرد دی وی دی رایتر اکسترنال

فروشگاه اینترنتی پورومیکس وابسته به شرکت آداک آرمان پردیس در بازار کامپیوتر می باشد . شما می توانید به راحتی با زدن چند کلیک کالای خود را ثبت کرده و در سریعترین زمان ممکن محصول را درب منزل خود دریافت کنید. با مراجعه به بلاگ خبری پورومیکس می توانید به جدیدترین اخبار روز تکنولوژی و آموزش های مختلف در زمینه کامپیوتر دسترسی پیدا کنید .

  • در مورد مشکل دوم ، به مرور زمان گرد و غبار باعث کند شدن موتور میشود که اگر به موقع رسیدگی کنید می توانید موتور را دوباره به کار بیاندازید.
  • اگر نمی دانید کدی چیست می تواند به مطلب چگونه دو هارد در لپ تاپ داشته باشیم مراجعه کنید .
  • اکثر درایوهای مدرن به شما این امکان را می‌دهند تا بر روی یک دیسک خالی، داده‌های دلخواه خود را ثبت‌ کنید که به این عمل “رایت کردن” می‌گویند.
  • می توانند روی نوع خاصی از دیسک (CD-RW، DVD-RW و DVD-RAM)، به دفعات اطلاعات ضبط کنند.
در ادامه مطلب برخی از مهمترین ایرادات دی وی دی رام و شیوه های رفع آنها را بررسی می کنیم. برای ایراد دوم که عنوان شد ابتدا توضیحی را نسبت به وظیفه موتور چرخنده بیان می‌کنیم تا با مکانیزم آن آشنا شوید. عمل اسپری کردن را چند بار با فاصله انجام دهید تا میله گردان موتور به خوبی تمیز شود. خب بحث را با بررسی خود دی وی دی رایتر لپ تاپ شروع می کنیم داخل دی وی دی رایتر از سه بخش کلی تشکیل شده که هر کدام از آنها وظیفه مخصوص به خود را دارند که هر کدام را به صورت جدا گانه توضیح خواهیم داد . در دهه‌های اخیر، به دلیل رایج شدن استفاده از دی وی دی، دی وی دی رایتر خواهان بسیار زیادی پیدا کرده است. افراد برای اینکه بتوانند اطلاعات خود را بر روی دیسک‌ها ذخیره کنند و یا آن‌ها را از روی دیسک‌ها بخوانند، به دستگاهی به نام دی وی دی رایتر نیاز دارند.

رایتر اکسترنال ایسوس DVD RW KYE-168 ا DVD RW ASUS KYE-168 External

برای تمیز کردن موتور استفاده از اسپری های الکل یا اسپری های خشک گزینه مناسبی هستند . در غیر از ساعات کاری و ایام تعطیل از طریق پشتیبانی سایت با ما در ارتباط باشید. ایمیل خود را وارد کنید و از به روز رسانی های جدید، تخفیف ها و پیشنهادات ویژه ما مطلع شوید.

مشکل نخواندن سی دی یا دی وی دی توسط DVD Writer

انواع دی وی دی رایتر اکسترنال، نیاز به هیچ گونه منبع تغذیه ای جز، خود لپ تاپ یا کامپیوتر ندارند . در این درایوها، به طور معمول برای اتصال به کامپیوتر، 2 کانکشن ارتباطی یو اس بی طراحی گردیده است که دی وی دی پلیر از این طریق به سیستم متصل شده و انرژی مورد نیاز خود را از خود کامپیوتر دریافت می کند و شروع به کار می کند. برای اتصال دی وی دی رایتر اکسترنال به سیستم نیاز به هیچ ، آداپتور یا ترانس دیگری وجود ندارد .

http://738sms.ir