قیمت دی وی دی رایتر اکسترنال و اینترنال 18 بهمن | asusmag

دلیل این مشکل ، هم می تواند سخت افزاری باشد و هم نرم افزاری مشکل سخت افزاری آن مربوط به دور چرخش دیسک است زیرا در زمان رایت سی دی یا دی وی دی ، دیسک باید در سرعت مشخصی چرخش داشته باشد که راه حل آن در بخش قبلی توضیح داده شده است . دی وی دی رایتر های کامپیوتر ها از نظر اندازه تفاوتی با یکدیگر ندارند اما در لپ تاپ ها سه مدل دی وی دی رایتر وجود دارد . به بیان ساده تر، درایو مجله خبری محصولات ایسوس دی وی دی رایتر دستگاهی برای خواندن و یا نوشتن اطلاعات بر روی دیسک‌های دی وی دی است. به کمک این دستگاه ها نیز می توانید اطلاعات موجود بر روی دی وی دی‌های خود را پاک کرده و یا مجدداً بر روی آن‌ها اطلاعات جدید را قرار دهید. با تمیز کردن موتور خیلی ایرادات مانند وقتی که سی دی اجرا می شود ولی دی وی دی نه یا رایت نکردن دی وی دی رایتر که اگر نرم افزاری نباشد حل می شود.

درایو DVD RW اکسترنال ایسوس مدل U-LITE USB3.0

در داخل این محفظه برای تمیز کردن از دو نوع مایع می توانید استفاده کنید پیشنهاد ما این است که از اسپری کنتاکت شور استفاده کنید اما به جای آن می توانید از الکل نیز برای پاک سازی کمک بگیرد و مشکلی پیش نخواهد آمد . استفاده از مطالب فروشگاه نیاز انفورماتیک فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. درایو اینترنال دارای مزایا و معایبی است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم. یعنی، می‌توانند اطلاعات ضبط شده روی این دیسک‌ها را پاک کرده و مجدداً روی آن بنویسند. می توانند روی نوع خاصی از دیسک (CD-RW، DVD-RW و DVD-RAM)، به دفعات اطلاعات ضبط کنند.

به مرکز تخصصی خدمات کامپیوتر و تعمیرات کامپیوتر در کرج خوش آمدید

در دی وی دی رایترهای ایسوس از تکنولوژی AVRS استفاده می شود که برای جلوگیری از لرزش دی وی دی رایتر در هنگام استفاده است. دی وی دی رایتر پک دار ایسوس که در فروشگاه اینترنتی تکنوسان نیز موجود است، دارای حافظه ی ابری شرکت ASUS می باشد که به صورت رایگان 5 گیگابایت حافظه در اختیار شما قرار می دهد. قیمت مناسب تری نسبت به دی وی دی رایتر اکسترنال دارد و طول عمر آن بیشتر است. لنز و موتور به کار رفته در دی وی دی رایتر اینترنال قدرتمند تر از نمونه های دیگر می باشد.

  • نمونه‌ی دیگری از درایوهای نوری اکسترنال برند ایسوس، مدل KYE-168 می‌باشد.
  • نه تنها DVD ROM کامپیوتر لنوو ممکن است دچار مشکل شود بلکه در دیگر برندهای کامپیوتر نیز خرابی این قطعه امری شایع محسوب می شود.
  • خوشبختانه در بسیاری از مواقع امکان تعمیر دی وی دی رام کامپیوتر وجود دارد.

سخت افزار رایانه است که به اندازه یک کتاب ضخیم قطر دارد و به دو صورت درایو نوری اینترنال و درایو نوری اکسترنال وجود دارد. این قطعه در قسمت جلویی داراییک دکمه Open / Close کوچک است که درب محفظه محرک را به بیرون می‌کشد و داخل می‌برد. این‌گونه است که رسانه‌هایی مانند CD ، DVD و BD وارد درایو، و از آن خارج می‌شوند.

دی وی دی رام اکسترنال USB 2.0

دی وی دی رایتر اکسترنال به طور معمول یک قطعه ی کاملا مستقل از دیگر قطعات کامپیوتر یا لپ تاپ است. این نوع رایتر ها در یک محفظه خاص قرار می گیرند و مانند سی دی پلیر با فشردن دکمه ی اپن، درب آنها باز می شود و آماده ی خوانش یا رایت انواع دی وی دی می شوند. این نوع دی وی دی رایترها در تناسب با انواع اکسترنال، بیشتر بر روی کامپیوتر و لپ تاپ ها نصب می شود . این نوع درایوها در عین اینکه از انواع دی وی دی رایتر اکسترنال ، قدرت بیشتری دارند و از سرعت بالاتری نیز بهره می برند، اما به صرفه تر و ارزان تر از دی وی دی رایتر اکسترنال هستند. نه تنها DVD ROM کامپیوتر لنوو ممکن است دچار مشکل شود بلکه در دیگر برندهای کامپیوتر نیز خرابی این قطعه امری شایع محسوب می شود. مشکلات متعددی برای دی وی دی رام و دی وی دی رایتر کامپیوتر ممکن است به وجود آید و عملکرد آن را مختل کند.

http://738sms.ir