قیمت لوله فلکسیبل برق تولید کننده جدید خرطومی فلزی خرید روز تیک صنعت برق تهران

روکش های لوله های فلکسیبل علاوه بر نسوز بودن به خوبی می توانند از نفوذ سیالات به داخل لوله جلوگیری کنند. اگر به هر طریقی مجبور شدید که این لوله ها را در فضای باز نصب کنید می توانید این اطمینان را داشته باشید که سیم های برق در برابر تابش مستقیم نور خورشید محافظت خواهند شد. مهم تر از آن عوامل محیطی از قبیل گرد و غبار و باران نیز نمیتواند منجر به صدمه به سیم های برق شود.

لوله فلکسیبل الاستومری

از جمله ویژگی ها و مزایای مهمِ لوله فلکسیبل صداگیر نسبت کانالهای قدیمی و سنتی، وزن سبک ،مقاومت، نصب آسانِ لوله فلکسیبل صداگیر می باشد. همانطور که اشاره گردید لوله فلکسیبل صداگیر به خاطرِ وزن سبک و انعطاف پذیریِ بالا این امکان را به نصاب می دهد تا در کمترین زمان و با کیفیت بالا و بصورت کاملا هوابند، نسبت به نصب و اجرای لوله فلکسیبل صداگیر اقدام نماید ،که این موضوع خود بعنوانِ مهمترین دلیل برای کاهش هزینه ها و مقرون به صرفه بودنِ استفاده از این محصول مطرح می باشد. فرمِ خرطومیِ لوله فلکسیبل صداگیر باعث گردیده تا لوله فلکسیبل صداگیر در عینِ ثبات در ساختارِ مدورِ و منسجمِ خود، به هر طرف که نصاب نیاز دارد به آنجا هوارسانی کند متمایل گشته و با انعطافِ کامل عملیات نصب و هوارسانی یا مکندگی را بر عهده بگیرد. ساختار لوله فلکسیبل صداگیر باعایق پلی استر از سه لایه درونی،میانی و بیرونی تشکیل یافته است.

از دیگر مواردِ پُرکاربردِ مصرفِ لوله فلکسیبل صداگیر ی برزنتی در تهویه ابنیه ی مسکونی،تجاری،ورزشی،اداری و… می باشد. این نوع لوله فلکسیبل صداگیر نیز از جمله لوله های عایقدار محسوب می شود که ساختارِ آن از سه لایه دورنی،میانی و بیرونی تشکیل یافته است. لایه دورنی در واقع همان لوله فلکسیبل صداگیر با فویل آلومینیوم می باشد که در ساختارِ خود فنرفولادی را جای داده است.

لوله فلکسی دارای ابعاد، اندازه و مدل‌‌های مختلفی بوده و در ادامه مقاله با هر کدام از آن‌‌ها بیشتر آشنا خواهید شد. به عنوان یک محافظ اصلی از هادی های جریان برق در سیم کشی درون دیوار کاربرد فراوان دارد. ۴- ساختارِ خرطومی شکلِ این محصول باعث می شود به لحاظِ فشردگی، قابلیتِ فشردگی خوبی در زمانِ بسته بندی و یا نصبِ آن بوجود آید. ۱-مقاومت در برابرِ پارگی و عدم انفصالِ اجزای بدنه هنگامِ استفاده به علتِ ساختارِ تقویت شده ی فنرِ پی وی سی. ۱-کاربرد در سیستم های تهویه مطبوعِ ساختمانهای مسکونی،تجاری،اداری، درمانی ،بهداشتی و بیمارستانی.

مقاومت بسیار بالایی از خود به نمایش می‎‌گذارند.

قیمت لوله فلکسیبل برق تولید کننده جدید خرطومی فلزی خرید روز تیک صنعت برق تهران

تولید در سه لایه متفاوت بر اساس استاندارد جهانی EN موجب افزایش اعتماد مشتریان جهت استفاده از لوله خرطومی آلومینیومی ساده برای سیستم تهویه هوا، هود و فن شده است. لایه داخلی از پلی استر بوده و سیم فنری از جنس فولاد پرکربن با حضور خود در لایه میانی به افزایش خاصیت انعطاف و مقاومت این فلکسیبل کمک کرده است. در نهایت آلیاژ فلزی آلومینیوم پوشش خارجی این لوله فلکسی را بر عهده گرفته تا علاوه بر افزایش راندمان کاری، مقاومت در برابر فرسایش را بالا ببرد.

لوله فلکسیبل PG11

لوله فلکسیبل صداگیر ی کومبی در شاخه های ده متری تولید،بسته بندی و عرضه می لوله فلکسی گردد. محدوده و دامنه مقاومت دماییِ لوله فلکسیبل صداگیر ی کومبی بین ۲۰- تا ۱۰۰+ درجه سانتیگراد می باشد. لوله فلکسیبل صداگیر ی کومبی در محیط های اسیدی و بازی به خوبی کیفیت و میزانِ راندمانِ مفیدِ خود را حفظ می کند. قابلیتِ فشردگیِ بالای لوله فلکسیبل صداگیر ی کومبی و وزن سبکِ این محصول باعث شده این محصول به خوبی در شاخه های ده متری قابل فروش گردد. به لحاظ خاصیتِ عایق بودن، به راحتی می توان گفت لوله فلکسیبل صداگیر ی کومبی بصورتِ عایقِ نسبیِ نسبت به عواملی چون رطوبت و حرارت از خود کارایی نشان می دهد.

  • این دسته از لوله‌های روکشدار در نصب دوربین‌های مدار بسته مورد استفاده قرار میگیرد و برای محافظت از سیم و کابل‌ها در محیط مرطوب و سر باز استفاده می‌شود.
  • منعطف بودن لوله فلکسی برق باعث می شود تا کلیه تغییر جهت های ضروری را در مسیر سیم کشی برق ایجاد کنید.
  • در صورتی که فشار وارده به فلکسی زیاد باشد؛ بهتر از لوله‌‌های فلکسیبل فلزی استفاده شود.
  • در صورت علاقه‌مندی به کسب اطلاعات لازم جهت خرید لوله خرطومی در سایزهای مختلف تا انتهای این مقاله با سایت تهویه سان همراه باشید.
شرکت sti بزرگترین تولیدکننده عایق های صوتی، کانال فلکسیبل، عایق الاستومری و لوله فلکسی است. اصالت و کیفیت محصولات ساختمانی تعیین‌‌کننده ارزش واقعی آن واحد خواهد بود. لوله‌‌های فلکسی به عنوان یک ابزار خاص در جهت کمک به حفاظت از کابل‌‌های برق بوده و همچنین برای ایجاد عایق صوتی و حرارتی نیز کاربرد دارد.

لوله‌های فلکسی مدل روکشدار انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن‎ها به صورتی ساخته می‌شوند که مشخصات فنی و ساختاری متفاوت دارند؛ باتوجه به این ویژگی‌های متفاوت، قطعاً قیمت نهایی لوله‌های فلکسی روکشدار با هم یکی نخواهد بود. اساساً شرکت‎های زیادی در زمینه تولید لوله فلکسی روکش دار فعالیت می‌کنند، که هر کدام برای محصولات خود درجه کیفیتی در نظر گرفته‌اند؛ بنابراین برندهای متفاوت قیمت‌های متفاوتی دارند. یک نمونه دیگر از انواع لوله‎‌های فلکسی، لوله‎‌های خرطومی نسوز هستند که در برابر عواملی همچون کشش، فشار، رطوبت و حرارت و… مقاومت بسیار بالایی از خود به نمایش می‎‌گذارند. این مدل لوله فلکسی روکش دار بسیار منعطف است به همین دلیل برای سیم کشی اطراف کوره مورد استفاده قرار می‎گیرد. شرکت رهاورد ایران جز تولید کننده‌های انواع لوله‌های فلکسیبل بدون روکش و با روکش پی وی سی می‌باشد. که می‌توان از این محصولات برای تاسیسات الکتریکی، سیستم‌های روشنایی فیبر نوری، و ابزار دقیق، پروژه فرا ساحل و.