قیمت و خرید انواع دی وی دی رایتر درایو نوری اکسترنال با کیفیت عالی و قیمت مناسب بروزکالا | asusmag

با اینوسیله می‌توانید با استفاده از دیسک‌های از قبل ضبط شده، موسیقی پخش کنید یا فیلم تماشا کنید. نرم افزار رایانه‌ای نیز اغلب روی یکی از این دیسک‌ها قرار می‌گیرد، بنابراین برای نصب نرم افزار هم، به درایو نوری نیاز دارید. اکثر درایوهای مدرن به شما این امکان را می‌دهند تا بر روی یک دیسک خالی، داده‌های دلخواه خود را ثبت‌ کنید که به این عمل “رایت کردن” می‌گویند. بنابراین می توانید CD های موسیقی مورد علاقه خود را بسازید و یا یک نسخه پشتیبان از اطلاعات مهم ایجاد کنید. در این ویدئو آموزشی یکی از مشکلات رایج دی وی دی رایتر ، یعنی باز نشدن درب ، مورد بررسی قرار گرفته و راههای تعمیر آن به شما نمایش داده خواهد شد .

هارددیسک اینترنال وسترن دیجیتال مدل Red WD100EFAX ظرفیت 10 ترابایت

با استفاده از کابل تبدیل دی وی دی رام به یو اس بی شما می توانید به راحتی دی وی دی رایتر لپ تاپ خود را بدون استفاده از باکس تبدیل کننده به دی وی رایتر اکسترنال تبدیل کنید. تا چندی پیش، اصلی‌ترین درایو نوری در کامپیوتر سی دی رام بود اما با تولید DVD رام ها، امروزه کمتر کسی از سی دی رام در کامپیوتر استفاده می‌کند. دیسک گردان های DVD-ROM امروزی از نسل سوم هستند و می توان آنها را بدون هیچ مشکلی در یک سیستم تحت ویندوز نصب کرد. CD وDVD دو لوح ذخيره سازی اطلاعات می باشند که در ظرفیت ذخیره سازی با یکدیگر تفاوت دارند. دی وی دی می تواند حجم بسیار بالاتری از اطلاعات مانند فایل های صوتی، تصویری، فیلم، اسناد و اپلیکیشن ها را در خود ذخیره کند.

DVD RW OEM ASUS

فروشگاه اینترنتی پورومیکس وابسته به شرکت آداک آرمان پردیس در بازار کامپیوتر می باشد . شما می توانید به راحتی با زدن چند کلیک کالای خود را ثبت کرده و در سریعترین زمان ممکن محصول را درب منزل خود دریافت کنید. با مراجعه به بلاگ خبری پورومیکس می توانید به جدیدترین اخبار روز تکنولوژی و آموزش های مختلف در زمینه کامپیوتر دسترسی پیدا کنید .

http://738sms.irیکی از ویژگی‌های مهم این درایو نوری اکسترنال،بهره‌مندی ازفناوری لینک تو تی‌ویمی‌باشد. مشکل دیگر ، نشناختن دی وی دی رایتر اکسترنال در کامپیوتر یا لپ تاپ هست. انواع اینترنال یا درونی این درایوها ، به وسیله اتصالات پیچی درون کیس قرار می گیرند . اما در وضعیتی که کیس دارای درایو یا دی وی دی رایتر داخلی نباشد، مجله خبری محصولات ایسوس دی وی دی رایتر اکسترنال معمولی یا بلوری، از گزینه های اصلی برای خوانش و رایت کردن انواع دی وی دی و سی دی است . درایو های نوری عضوی کوچک است که به نسبت اندازه خود دارای ضخامت زیادی است . دی وی دی ها یا سی دی ها، برای خوانده شدن و یا رایت محتوای درون خود، می بایست ، درون این درایوهای نوری قرار بگیرند .

Liteon DS-8AESH01B Slim SATA Laptop DVD Writer Drive

برای تمیز کردن موتور استفاده از اسپری های الکل یا اسپری های خشک گزینه مناسبی هستند . در غیر از ساعات کاری و ایام تعطیل از طریق پشتیبانی سایت با ما در ارتباط باشید. ایمیل خود را وارد کنید و از به روز رسانی های جدید، تخفیف ها و پیشنهادات ویژه ما مطلع شوید.

  • اطلاعات مورد نیاز زیر را وارد نمایید تا در اسرع وقت با شما جهت مشاوره رایگان تماس گرفته شود.
  • ویکی‌پدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکی‌مدیا است.
  • همانطور که می‌دانید این وسیله یک درایو خارجی است که با استفاده از فناوری پرتوی لیزر، داده‌های دیسک‌های نوری را خوانده و اجرا می‌کند.
  • دی وی دی رایترها یک وسیله خوبی برای تهیه نسخه های پشتیبان از فایل های مختلف می باشد.دی وی دی ها سبک و نازک هستند که جا به جایی آنها راحت می باشد.