قیمت و خرید انواع پاور کامپیوتر فروش ویژه جهان بازار | asusmag

برندهای مختلف طراحی‌های متفاوتی دارند و هریک دارای مزایا و معایب مختلفی هستند. انتخاب پاور غیرماژولار برای شما گزینه مناسبی است؛ زیرا تمامی کابل ها در ابتدا نصب شده اند. از خود پاور و همچنین قطعات داخلی دیگر در کامپیوتر در برابر عوامل ناخواسته مانند نوسان برق محفاظت کند. در ادامه به بررسی انواع پاور به عنوان یکی از مهم ترین اجزای یک کامپیوتر می پردازیم. اما قبل از آن باید ببینیم که پاور کامپیوتر چیست و چه وظیفه ای را بر عهده دارد.

  • مشکل دیگر می تواند خرابی فن خنک کننده پاور باشد که به اجزای منبع تغذیه اجازه می دهد بیش از حد گرم شوند.
  • انتخاب مناسب برای سیستم شما باید بیشتر از این موضوع که به دنبال خرید پاور کامیپوتری با بالاترین مقدار وات برای قیمت پاور کامپیوتر ارزان باشد.
  • این صرفاً یک ویژگی زیبایی شناختی است، اما راه دیگری برای افزودن کمی ذوق به یک جزء نادیده گرفته شده مثل منبع تغذیه است.
  • برندهای مختلف طراحی‌های متفاوتی دارند و هریک دارای مزایا و معایب مختلفی هستند.

در پاورهای ارزان قیمت‌ غیرماژولار کابل‌ها از قبل روی پاور نصب شده‌اند و به طور معمول قابلیت جداسازی را دارا نمی باشند. نکته ی قابل توجه این است که اگر کاربر از تعداد درایو نوری و یا فن زیادی استفاده خواهد کرد می بایست پاوری تهیه کرد که از تعداد سوکت های Molex بیشتری برخوردار باشد. علت این موضوع متفاوت بودن پورت برق مادربردها است و برخی از آنها سوکت 20 پین و برخی دیگر سوکت 24 پین لازم دارند. برای ثبت نهایی سفارش بر روی دکمه‌ی مشاهده سبدخرید کلیک کنید و برای افزودن دیگر محصولات به سبدخرید خود، بر روی دکمه‌ی ادامه کلیک کنید. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی تاپ رایان فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

پاور کورسیر مدل RM1000X

مجموعه مقداد آی تی در نظر دارد با استفاده از همفکری هموطنان گرامی در سرتاسر ایران امکانات منحصر به فردی را در سایت راه‌اندازی و اجرا نماید، لذا نظرات، ایده‌ها و ابزارهای مورد نظر خود را به ایمیل ارسال نمایید. حق نشر ۱۴۰۰ تمامی حقوق برای لیون کامپیوتر محفوظ می‌باشد و هرگونه کپی‌برداری مستلزم کسب اجازۀ کتبی بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت.

پاور گرین Green GP450A-ECO Rev3.1 White 450W

این صرفاً یک ویژگی زیبایی شناختی است، اما راه دیگری برای افزودن کمی ذوق به یک جزء نادیده گرفته شده مثل منبع تغذیه است. منبع تغذیه با تبدیل انرژی از یک پریز دیواری و هدایت آن به هر یک از اجزای سیستم شما از طریق کابل های مختلف عمل می کند. اگر منبع مجله خبری محصولات ایسوس تغذیه شما غیر ماژولار باشد، این کابل‌ها از قبل به برد مدار لحیم می‌شوند، به این معنی که نمی‌توانید کابل‌هایی را انتخاب کنید که مد نظر شما هستند و به آن نیاز دارید. تمام کابل‌ها، حتی آن‌هایی که استفاده نمی‌کنید، باید در کیس شما نگهداری شوند.

این به این معنی است که اکثر منبع تغذیه ها می توانند در کشورهای مختلفی کار کنند که ممکن است ورودی برق تغییر کند. در بریتانیا ولتاژ 240 ولت 50 هرتز است، در حالی که در ایالات متحده ولتاژ 120 ولت 60 هرتز و در استرالیا 230 ولت 50 هرتز است. این استاندارد که در سال ۲۰۰۴ بنا گذاشته شد، به منظور تعیین کیفیت محصولات با بهره وری بالای ۸۰ درصد به کار می‌رود.

http://738sms.ir