قیمت و خرید موس کامپیوتر گیمینگ و انواع ماوس بی سیم لیون کامپیوتر | asusmag

از ویژگی های این موس گیمینگمی توان به قابلیت RGB اشاره کرد. موس ای فورتک بی سیم مدل g3-760NS برند ای فورتک از تولیدکنندگان در زمینه تجهیزات و لوازم جانبی با قیمت مناسب است. نوع حسگر مجله خبری محصولات ایسوس این موس اپتیکال و دقت آن 1200 DPI و دارای 3 کلیک است. از محصولات تولیدی این شرکت می توان به ماوس بیاند اشاره کرد. ماوس بی سیم بیاند از طریق یک دانگل USB به دستگاه متصل می شود.

http://738sms.ir

از نظر فنی، تمامی ماوس‌ها اپتیکی هستند و هر ثانیه، هزاران عکس می‌گیرند تا حرکت ماوس را شناسایی کنند. ماوس‌های معمولی (سیمی، بلوتوثی، وایرلسی و …) مختصات x و y سطحی را که ماوس روی آن حرکت می‌کند، محاسبه می‌کنند. ماوس‌های اپتیکی حقیقی از یک لامپ LED فروسرخ یا قرمز استفاده می‌کنند که نور آن پس از انعکاس از سطح زیر ماوس به یک حسگر CMOS برخورد می‌کند که نور را به جریان الکتریکی تبدیل می‌نماید. البته به دلیل تغییراتی که در سیستم کلیک این نوع ماوس ها ایجاد شده، کلیک آنها از بقیه مدل ها نرم تر و میزان جا به جایی دکمه ها در زمان کلیک از موس های دیگر کمتر است، به همین خاطر، استفاده از این نوع موس برای مصارف گیمینگ مناسب نیست.

  • بسیاری از سیستم عامل‌ها این امکان را به کاربران خود ارائه نمی‌دهند ولی در بسیاری از سیستم عامل‌ها می‌توانید از طریق کنترل پنل وارد نرم افزار ماوس شده و آن را کامل حذف کنید و مجدد توسط CD درایور، ماوس را نصب کرده و از آن استفاده کنید.
  • خرید موس کار چندان سختی نباشد و هرکسی به راحتی بتواند یک گزینه مناسب برای خود تهیه کند.
  • شما می توانید قیمت انواع موس ای فورتک را در این فروشگاه مشاهده نمایید وبا خیالی آسوده به خرید موس A4Techبا بهترین قیمت بپردازید.
  • این قابلیت بدین معنیست که اگر در خانه و محل کار خود کیبورد و ماوس‌های مختلفی دارید می‌توانید آن‌ها را با یک دانگل به کامپیوتر متصل کنید و ابن موضوع باعث می‌شود تا چندین دانگل برای کیبورد و موس کامپیوتر خود در مکان‌های مختلف نداشته باشید.
  • برخی از ماوس‌های پیشرفته گیمینگ تولید شده نیز به کاربران اجازه می‌دهند تا با افزودن یا کم کردن قطعات ماوس، وزن ماوس را تنظیم کنند تا کنترل راحت‌تری داشته باشند.DPI یک بخش مهم در ماوس‌های گیمینگ است.
  • موس های با سیم هم در گذشته از طریق پورت PS/2 به سیستم ها متصل می شدند اما امروزه همانند موس های وایرلس از طریق پورت USB اکثرا به کامپیوتر یا لپ تاپ شما وصل می شوند.
نوآوری های جدید ، مانند سنسورهای حرکتی مرتبط با مدیریت برق و اتصال ، عمر باتری را نسبت به دستگاههای قدیمی بلوتوث ، که پیوند همیشگی را حفظ کرده اند ، به سرعت تخلیه می کند. یک ماوس سیمی به طور مستقیم از طریق یک پورت USB به لپ‌تاپ یا کیس کامپیوتر شما متصل می‌شود و اطلاعات را از طریق یک کابل، مخابره می‌کند. این نوع اتصال، سریع‌تر از ماوس وایرلسی است زیرا اطلاعات درون کابل نسبت به اطلاعات به صورت موج وایرلسی، سریع‌تر منتقل می‌شوند. به علاوه، دقت عملکرد ماوس‌های سیمی در مقایسه با ماوس‌های وایرلسی، بسیار بیشتر است.

ماوس بی سیم لاجیتک مدل M170

در ادامه به بررسی موس های کامپیوتری مختلف می پردازیم و قابلیت های هر کدام را بررسی می کنیم. یونیکس • لینوکس • ویندوز • مک‌ اواس • اواس/۲ • ام‌اس-داس • سیستم‌عامل‎های موبایل • بیشتر… در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. شارژ معکوس یا Reverse Charge یک فناوری جدید است که تلفن های همراه جدید از آن پشتیبانی می کنند. با استفاده از این فناوری می توانید تلفن همراه خود را به یک پاور بانک جهت شارژ یک دستگاه دیگر تبدیل کنید.

موس بی سیم SADATA SM-410 OWL

اگر گیمر هستید، حتما از این محصول بدون سیم گیمینگ استفاده کنید. اگر ساعات زیادی در طول روز پشت سیستم می نشینید حتما از این محصول از نوع حرفه ای استفاده کنید تا دستتان خسته نشود. اگر در محیط کارتان که خلوت است کامپیوتر کار می کنید، ماوسی را انتخاب کنید که صدای کلیک نداشته باشد. با توجه به کاربرد این وسیله و بودجه ای که برای این دستگاه در نظر گرفته اید، نوع و برند این محصول را انتخاب کنید.

تست سالم بودن موس