قیمت و خرید کیبورد کامپیوتر و انواع صفحه کلید لیون کامپیوتر | asusmag

به طور کلی میتوان گفت مجله خبری محصولات ایسوس یا صفحه کلید کامپیوتر مجموعه ای از دکمه هایی است که به وسیله اهرم های مکانیکی میتوانید متن دلخواهتان را تایپ کنید. کیبورد کامپیوتر نقش بسزایی در انجام کارهای مربوط به کامپیوتر دارد و استفاده از کامپیوتر، بدون کیبورد، تقریبا بی معنا است. به همین دلیل، اگر روزانه ساعات زیادی پای کامپیوتر هستید، در زمان خرید کیبورد باید دقت بسیار زیادی داشته باشید و با نکات مهم خرید آن آشنا باشید تا بتوانید بهترین و مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشید. در ادامه این بخش، تمامی نکاتی که در زمان خرید صفحه کلید باید رعایت کنید را بررسی می‌کنیم.

  • این نوع صفحه کلید تنها دارای تعداد کمی کلیدهای اصلی است و فضای استفاده کمی دارد اما با این وجود امروزه کاربردهای فراوانی را داراست.
  • در این مطلب می خواهیم درباره کیبورد و نکاتی که قبل از خرید کیبورد کامپیوتر باید بدانید را بگوییم.
  • 81 درصد مشتریان خرید این محصول را به دیگران پیشنهاد داده اند.
  • این محصول قابلیت های متعددی را در اختیار گیمرها قرار می دهد.
  • انداره کوچک داره که باعث میشه سبک باشه و به راحتی بتونید جابه‌جا کنید.

کیبوردهای بسیار قدیمی نیز با کانکتور PS/2 به مادربورد متصل می‌شدند.هر چند که امروزه هم این نوع کیبوردها گاهاً مورد استفاده قرار می‌گیرند. این کیبوردها همان طراحی صفحه‌کلیدهای کوئرتی را دارند، با این تفاوت که کاملا انعطاف‌پذیر می‌باشند و به راحتی می‌توانید آن‌ها را تا کرده و حمل کنید. کار کردن با این کیبوردها خیلی راحت نیست و بنابراین، خرید کیبورد ژله‌ای را تنها به کسانی توصیه می‌کنیم که می‌خواهند کیبورد خود را با خود حمل کنند.

موس و کیبورد بی سیم Logitech MK330

این صفحه کلید نور قرمز ملایمی که دارد باعث می شود در تاریکی یا روشنی بتوان به راحتی با آن کار کرد. این کیبورد جذاب ترین مدل کیبورد است و می توان گفت بهترین کیبرد برای افرادی است که در محیط های کم نور و تاریک فعالیت دارند. اکنون که با کیبورد گیمینگ آشنا شدیم این سوال پیش می‌آید که برای خرید چه نوع کیبوردی مناسب‌تر است؟ در ادامه به صورت کامل به پاسخ این سوال می‌پردازیم.

کیبورد Verity V-KB6130

طراحی اختصاصی صفحه کلیدها به کاربران آن‌ها اجازه می‌دهد تا با آزادی عمل و راحتی بیشتر در حوزهٔ کاری خود به فعالیت بپردازند. کیبورد و ماوس بی سیم مافی مدل Sweet S یک مجموعه بسیار باکیفیت، کاربردی و البته زیبا می باشد. کیبورد فوق از 84 عدد کلید تشکل شده و حسگر ماوس از نوع اپتیکال با دقت بالاست. نوع اتصال بصورت بی سیم و بوسیله دانگل یو اس بی انجام می شود. نوع اتصال این کیبورد بصورت با سیم بوده و بوسیله کابل 1.2 سانتی متری به کیس کامپیوتر و پورت لپ تاپ متصل می شود.

من این کیبورد رو از دیجیکالا خریدم، بسیار شیک و زیباست و فوق العاده سبک هست! کیبورد فوق با داشتن 104 عدد کلید که 12 تای آن بصورت میانبر طراحی شده است سرعت و دسترسی خوبی برای کارهای مختلف در اختیار شما قرار می دهد. عمر این ست کیبورد و موس کامپیوتر طبق ادعای شرکت سازنده بسیار بالا تخمین زده شده است و می توانید روی طول عمر آن حساب کنید.

http://738sms.ir