قیمت و خرید کیبورد کامپیوتر و انواع صفحه کلید لیون کامپیوتر | asusmag

ویژگی مثبت این کیبوردها در طراحی آن است که فضای زیادی را اشغال نمی کند و کیفیت بسیار بالایی ندارد. این نوع کیبوردها از فناوری های روز دنیا پشتیبانی می کنند و در کنار آن نیز در مدل های گیمینگ و ساده در بازار موجود است. برند مجله خبری محصولات ایسوس در انتخاب یک کیبورد باکیفیت بسیار اهمیت دارد و بهتر است همواره کیبوردهایی از برندهای معتبر خریداری کنید. سعی کنید کیبورد موردنظر خود را از برند‎های مطرح و مشهور تهیه کنید تا مدت زیادی بتوانید از آن استفاده کنید و نیاز به صرف هزینه مجدد برای خرید کیبورد جدید از بین برود.

  • کیبورد گیمینگ و یا صفحه کلید مخصوص بازی، یکی از پر طرفدارترین کیبوردهای موجود در بازار می باشد.
  • این گونه از کیبوردها ، دارای کلیدهای بسیار نرمی می باشند و با دقت فراوانی طراحی شده اند.
  • برای این منظور بهتر است کیبوردهایی با شیب و ارتفاع قابل تنظیم را انتخاب کنید.
  • کیبوردهای وایرلسی یا بی‌سیم برای کار کردن نیازی به متصل بودن از طریق سیم به کیس کامپیوتر ندارند.

حتما در هنگام باز کردن بسته های دیجیکالا فیلم بگیرید تا مدرک داشته باشید . این دومین بار هست که این پک موس و کیبورد و میخرم مشکل داره . قبلی رو که از بازرگانی بردبار خریده بودم موس خط و خش داشت و کناره کیبورد در اثر ضربه آسیب دیده و جمع شده بود . 83 درصد افرادی که تجربه استفاده از این کیبورد و موس را داشته اند آن را به دیگران برای خرید پیشنهاد داده اند. با توجه به کیفیت بالای این محصول قیمت آن منصفانه برآورد می شود و از اینرو ارزش خرید بالایی دارد.

موس و کیبورد بی سیم Genius KM-8101

این کیبورد برای شما تجربه تایپ بسیار روان و لذت بخش رو فراهم میکنه و در تایپ های طولانی مدت احساس خستگی نمی کنید. در مورد باتری واقعا خیلی خوب کار شده فقط کافیه ی مدت خیلی کوتاه در شارژ باقی بمونه تا برای مدت زمانی طولانی ( بیش از یک ماه) شارژ خودش رو نگه داره و ازش استفاده کرد. یک کیبورد مناسب باید از ویژگی هایی مانند طراحی ارگونومیک، نرم بودن کلیدها، عدم ایجاد سر و صدای زیاد، مقاومت بالا، ابعاد مناسب و … بهتر است این نکات را در هنگام خرید کیبورد کامپیوتر در نظر داشته باشید تا استفاده از کیبورد در دراز مدت خسته کننده و آزاردهنده نباشد. نور پس زمینه کیبورد یکی دیگر از قابلیت های مهم این وسایل است که به شما این امکان را می دهد تا در محیط های با نور کم، به راحتی از کیبورد خود استفاده کنید. همچنین نورپس زمینه در برخی از کیبورد ها (به ویژه کیبورد های گیمینگ) به منظور افزایش زیبایی و جذابیت کیبورد در آن تعبیه شده است.

کیبورد مکانیکی یا ممبران

هنگام هنگ کردن کامپیوتر می توان با فشردن همزمان سه کلید Alt و (Del (Delet و Ctrl از آن صفحه خارج شد. اکثر کیبورد ها دارای شماره ، حروف ، علائم ، کلید های نشانه و … هستند. در صورت نیاز به مشاوره در مورد کالا و نحوه خرید با شماره درج شده در پایین برگه تماس بگیرید. مزیت کی بورد بی سیم فاصله گرفتن از کامپیوتر هنگام استفاده و مشکل آن دردسر تعویض باتری است. مزیت کی برد باسیم هم استفاده مستمر و عیب آن محدودیت فاصله و قطع شدن سیم است.

TSCO TK 8032 Wired Keyboard

کیبورد یکی از اصلی‌ترین لوازم جانبی کامپیوتر است، به حدی که وجود آن می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی کار با کامپیوتر داشته باشد. این وسیله کاربردی امروزه در انواع و طرح‌های مختلفی تولید می‎شود و می‌توانید با توجه به شغل و یا حرفه‌ای که دارید، نوع مناسبی را خریداری کنید. صفحه‌کلیدهای ارگونومیک، کیبوردهایی هستند که مطابق با حالت دست طراحی شده‌اند تا خستگی تایپ کردن طولانی مدت را کاهش دهند. این صفحه کلیدها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دست شما در هنگام تایپ کردن در راحت‌ترین حالت ممکن قرار بگیرد. این صفحه‌کلیدها قیمت بالاتری در مقایسه با صفحه کلیدهای معمولی دارند. به همین دلیل، اگر نیاز به تایپ طولانی مدت دارید، این نوع کیبورد را بخرید.

http://738sms.ir