قیمت پاور کامپیوتر خرید منبع تغذیه کامپیوتر با قیمت مناسب | asusmag

مدل 2800+300PLUS Power Supply این شرکت توانسته خودش را در بین محبوب ترین ها و پرفروش ترین های دنیای پاور، قرار دهد. فلسفه وجود سیستم حفاظتی در طراحی پاور کامپیوتر، خاموش شدن آن در هنگام بروز مشکل است. در صورت وجود هرگونه سوال می‌توانید با کارشناسان متخصص رها تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را به شما عرضه نمایند. درنهایت با یک جمله از انیشتین در رابطه با رازهای موفقیت مقاله را به پایان می‌رسانیم. کابل 24 پین به دوتای 24 پین ATX تقسیم کننده منبع تغذیه اجازه می دهد تا شما دو پاور برق را به یک مادربرد تک وصل کنید. توان خروجی پاور، عددی است که نشان می دهد ولتاژ خروجی در یک پاور به چه میزان می باشد، البته توان خروجی تنها یک عدد نیست و بیشتر نشان دهنده این است که یک پاور می تواند چند دستگاه را تغذیه کند.

  • اکثر پاور ها دارای حالت سوئیچ هستند که هم کارایی سودمندی دارد و هم ورودی های ولتاژ چندگانه را آسان می کند.
  • با بازدید از وبسایت بروزکالا علاوه بر اینکه در مورد انواع پاور کامپیوتر، مشخصات فنی، ظاهری و قیمت آنها مطلع خواهید شد، بلکه می توانید از مزایای دیگر فروشگاه اینترنتی بروزکالا نیز استفاده کنید.
  • پاور یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر است که در خرید آن باید بسیار دقت کنیم، چرا که در صورتی که پاور نامناسب با توان مصرفی قطعات داخل کیس انتخاب کنیم، کارایی سخت افزارها پایین آمده و یا اینکه به آن ها فشار آمده و می سوزند.
  • هنگام در نظر گرفتن منبع تغذیه ای با وات بالاتر این را در نظر داشته باشید، منبع تغذیه 750 وات به طور پیش فرض 750 وات مصرف نمی کند.
  • صرفه جویی در هزینه های سخت افزار خود را، استفاده از 2 PSU ارزان تر برای اتصال به یک کامپیوتر.
  • دو پاور با توان برابر ممکن است که خروجی‌های متفاوتی داشته باشند پس این نکته حائز اهمیت است به آن کمی توجه نمایید.

بسیاری از پاور‌های کامپیوتر ۵- و ۱۲- ولت نیز تولید می‌کنند، اما ولتاژهای منفی به ندرت در سیستم‌های مدرن استفاده می‌شوند و برخی از پاورهای جدیدتر حتی ۵- ولت را نیز پشتیبانی نمی‌کنند. وب سایت رهاکو به عنوان یک هلدینگ مهندسی توانسته است بعنوان مرجع مجازی سازی ایران رفرنس و منبع معتبری در زمینه مجازی سازی و همچنین ارائه خدمات و محصولات حوزه مجازی سازی شما را یاری کند. بعضی از پاورها بدون کابل کشی و بعضی با کابل کشی به بازار عرضه می شوند. بتوانید با توجه به ویژگی ها، مزایا و معایب هر کدام، مناسب ترین پاور را انتخاب کنید.

فن پاور

در رایانه شخصی ، منبع تغذیه (پاور) جعبه فلزی است که معمولاً در گوشه ای از کیس کامپیوتر یافت می شود. منبع تغذیه از پشت بسیاری از سیستم ها قابل مشاهده است زیرا حاوی کابل مجله خبری محصولات ایسوس و فن خنک کننده است. پاور یا منبع تغذیه قطعه‌ای است که وظیفه‌ی تامین انرژی موردنیاز قطعات را برعهده دارد. این قطعه که در قسمت پشتی کیس نصب می‌شود، جریان برق متناوب ورودی برق شهر را به جریان مستقیم خروجی برای استفاده سایر قطعات رایانه تبدیل کرده و از طریق مادربرد، قطعات را تغذیه می‌کند. اگر هم که پاور انرژی بیشتر از حد نیاز برای قطعه سخت افزاری را به آن بدهد ، ممکن است آن قطعه بسوزد و یا قطعه نیم سوز شده و کارکرد خوب خود را ازدست بدهد. در اینجا کار پاور بسیار مهم می شود چرا که پاور به واسطه اتصال مستقیمی که به سخت افزارهای گوناگون و قسمت های مهم کامپیوتر چون مادربرد و فن و سی پی یو دارد، بی کیفیتی و مشکلات در این قطعه ممکن است اثرات زیانباری به سیستم کامپیوتر شما بزند.

منبع تغذیه کامپیوتر گرین مدل GP1200B-OCDG

مرکز پخش تکنوسان، با آرزوی ایجاد شفافیت در بازار IT ایران و از بین بردن هزینه های اضافی خرید، فروشگاه اینترنتی تکنوسان را راه اندازی نمود. پس از سال ها و با تکیه به اعتماد و رهنمودهای همکاران و مشتریان گرامی توانسته ایم بستر ارائه یکی از بالاترین تنوع های کالایی (حوزه کاری خود) در کنار بهترین قیمت و ارسال به سراسر ایران را ایجاد کنیم. خرسندیم که گامی هر چند کوچک در راستای بهبود شفافیت و ساماندهی بازار، برداشته ایم.

GREEN GP430A-EUD

با این حال امروزه با وجود سیستم‌های مدرن کابل کشی برق شهری، عملا نیازی بابت هزینه مازاد بابت پاورهای چند ریلی وجود ندارد. و در خرید این قطعه نیز نیازی نیست روی این ویژگی چندان تعلل کنید چرا که در عملکرد کلی سیستم شما به هیچ عنوان تاثیر گذار نیست. منبع تغذیه‌های ارزان قیمت به طور معمول غیر ماژولار (Non-Modular) هستند و این به معنی نصب بودن تمامی کابل ها به صورت پیش فرض روی منبع تغذیه هستند. حتی اگر نیازی به یک کابل یا کانکتور احساس نشود، باید آن کابل را در بخشی از کیس جاسازی کنید و هیچ راهکاری برای حذف آن وجود ندارد. کارت گرافیک‌ها هم از دو نوع کانکتورهای ۴ پین و ۸ پینی استفاده می‌کنند و لازم است پیش از خرید از وجود این اتصالات در پاور اطمینان حاصل کنید.

http://738sms.ir