قیمت پاور کامپیوتر خرید Power آی تی بازار | asusmag

پاور کامپیوتر گرین GP600B-HP EVO مشخصاً برای گیمرهای سخت‌گیری ساخته شده که نیاز به یک پاور حرفه‌ای با تمام ویژگی‌های یک پاور گیمینگ مدرن را دارند. منبع تغذیه گرین مدل GP600B-HP EVO از نوع نیمه ماژولار بوده و توان خروجی برابر 600 وات ارائه می‌دهد. این پاور گیمینگ دارای گواهینامه استاندارد 80PLUS طلایی بوده و راندمان حداکثر آن 93 درصد می‌باشد. پشتیبانی از تعداد مناسب کابل که نشان می‌دهد به چه تعداد قطعه می‌توان برق‌رسانی کرد. توان واقعی، ماژول یا غیرماژول بودن آن و ابعاد اهمیت زیادی دارند.چرا ابعاد پاور اهمیت زیادی دارد؟ابعاد پاور باید به گونه‌ای باشد که با کیس سازگار باشد، همچنین ابعاد پاور میزان فضای فیزیکی را برای اتصال کابل‌ها تعیین می‌کند. در منبع تغذیه نیمه ماژولار کابل‌های اصلی مانند کانکتور 24 پین مادربرد، کابل 8 پین CPU و کانکتور برق PCIe که به GPU متصل می‌شود قابلیت جداسازی ندارند.

  • این استاندارد محصولات را مورد بررسی قرار می‌دهد و نسبت به کارایی از سفید، برنز، نقره، طلا، پلاتینیوم و تیتانیوم دسته بندی می‌کند.
  • یک منبع تغذیه خوب می تواند سال ها دوام بیاورد و می تواند تأثیر زیادی بر کارایی رایانه شما داشته باشد، بنابراین برای انتخاب عاقلانه وقت بگذارید.
  • برای مثال فرض می کنیم توان پاور فعلی شما ۵۰۰ وات است و از قبل نیز یک پاور ۵۰۰ وات دیگر در منزل دارید.
  • درنهایت با یک جمله از انیشتین در رابطه با رازهای موفقیت مقاله را به پایان می‌رسانیم.
  • البته باید در نظر داشت که به طور متوسط در کل حدود ۱۵۰ وات بین توان واقعی و توان حداکثر یک منبع تغذیه اختلاف وجود دارد.

برای به روز نگهداشتن یک کامپیوتر خروجی این پاورها باید حداقل 18 آمپر در ریل +12V باشد و هنگامی که از سیستم SLI/CrossFire استفاده می شود نباید کمتر از 34 آمپر باشد. برند نام آشنای کورسیر، امروزه اقدام به تولید پاور و منبع تغذیه های گیمینگ کرده است که از قیمت و کیفیت مناسبی برخوردارند. برند معتبر و نوپای گرین، از بهترین برند های تولید کننده پاور و قطعات گیمینگ ایرانی می باشد. برای منبع تغذیه های ماژولار و نیمه ماژولار، به خاطر داشته باشید که نمی توانید از کابل‌های تولیدکنندگان دیگر یا حتی مدل‌های مختلف یک سازنده در کنار هم استفاده کنید، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. اگرچه سرهای کابلی که به اجزای سازنده شما متصل می شوند استاندارد شده اند، انتهایی که به منبع تغذیه متصل می شود استاندارد نیستند، به این معنی که مارک های مختلف می توانند اتصالات متفاوتی داشته باشند.

Green GP550A-UK 80Plus Gold Power Supply

به همین دلیل است که باید فقط از کابل هایی استفاده کنید که همراه با منبع تغذیه شما عرضه شده اند. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی دیجیکسو، پخش لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل و لوازم صوتی تصویری فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. خرابی معمولی منبع تغذیه اغلب به صورت بوی سوختگی درست قبل از خاموش شدن کامپیوتر مشاهده می شود. مشکل دیگر می تواند خرابی فن خنک کننده پاور باشد که به اجزای منبع تغذیه اجازه می دهد بیش از حد گرم شوند.

GREEN GP1050B-OC PLUS

معمولا کاربران پس از صرف هزینه‌های اصلی بابت قطعات اصلی یاد منبع تغذیه می‌افتند. قطعه‌ای که حضور و کارکرد آن بسیار اهمیت دارد و انتخاب نادرست آن مجله خبری محصولات ایسوس می‌تواند منجر به کاهش راندمان کامپیوتر و کاهش عمر مفید قطعات شود. در ادامه به معرفی و بررسی نکات مهم در خرید منبع تغذیه کامپیوتر خواهیم پرداخت.

البته شما می‌توانید از رابط‌های مولکس به ساتا نیز برای این دسته از تجهیزات استفاده کنید.هرچند اگر مادربرد و پردازنده‌های چند نسل اخیر خرید می‌کنید، نیازی نیست چندان بابت این مسئله نگران باشید. این به شما نشان می دهد که این قطعه چند درصد از برق متناوب ورودی را به برق مستقیم تبدیل خواهد کرد. میزان تلفات توان، این گونه به شما نشان داده می شود که معمولا ۵۰ درصد اعلام خواهد شد. به طور کلی، سیستم‌هایی که به یک پاور ۴۰۰ وات یا پایین‌تر نیاز دارند، اجزای کافی برای تعداد زیادی کابل برق را ندارند.

http://738sms.ir