قیمت پاور کامپیوتر و خرید اینترنتی پاور کیس کامپیوتر در برندهای گرین و غیره در دیجیکسو | asusmag

چون در صورتی که از مدل غیرماژولار استفاده کنید در صورت خراب شدن باید تمام بخش پاور را تعویض کنید. هوای ایجادشده توسط فن ها به راحتی در بخش های مختلف جریان نیابد و دمای کامپیوتر هنگام استفاده بالا برود. آن را به برق جریان مستقیم مجله خبری محصولات ایسوس تبدیل می کند و وظیفه برق رسانی به تمام بخش های سیستم را بر عهده دارد. به عبارت دیگر اگر CPU مغز کامپیوتر شما است، پس پاور باید قلب کامپیوتر باشد. اما قطعاً یکی از حیاتی ترین بخش هایی است که هر کامپیوتری به آن نیاز دارد.

  • زمانی که شما می خواستید با نیروی برق مستقیم کار کنید برای عمر بیشتر این باتری ها را باید از لپ تاپ جدا می کردید.
  • از این رو و با توجه به در نظر داشتن امکان آپگرید سخت افزاری در آینده استاندارد نانوشته‌ای وجود دارد که می‌گوید قدرت پاور باید به میزان مشخصی از نیاز روی کاغذ کامپیوتر بیشتر باشد.
  • یکی از بخش‌های کامپیوتر که با توجه به جذاب نبودن اما مهمترین بخش آن را تشکیل می‌هد پاور کامپیوتر است.

از آنجا که این قطعه در کامپیوتر شما نقش بسیار مهمی را ایفا می کند، باید مدل مناسبی را از برند خوب و قابل اعتمادی تهیه کنید تا نتیجه مطلوبی را در پی داشته باشد. از جمله این برند ها کولر مستر ، دیپ کول ، ترمالتیک و کمپانی ایرانی گرین هستند. این برندها، محصولاتی خوب و با کیفیتی تولید می کنند که می توانید در فروشگاه بروزکالا از تمامی این محصولات دیدن فرمایید.

منبع تغذیه کامپیوتر RED Raider 230W

مانند اکثر سخت افزارهای رایانه شخصی، گزینه های بسیار متنوعی در مورد ظاهر منبع تغذیه شما وجود دارد. پاورها از منظر کابل‌کشی، به سه گروه کلی کاملا ماژولار، نیمه ماژلار و غیر ماژولار ( Non-Modular، Semi/Half-Modular و Full-Modular) تقسیم می‌شوند. در پاورهای ارزان قیمت‌تر غیرماژولار کابل‌ها از قبل روی پاور نصب شده‌اند و به طور معمول قابلیت جداسازی را نخواهند داشت.

پاور کامپیوتر ایسوس

داشتن پاور نامناسب مشکلات عدیده‌ای را ایجاد می‌کند پس به این موضوع حتما دقت کنید. رسانه مهارتی نماتک به شما کمک می‌کند تا به راحتی مهارت‌های کاربردی در حوزه صنعت را بیاموزید و گامی موثر در پیشرفت صنعت کشور بردارید. گاهی نیز کابل ها برای کیس شما آن قدر بلند هستند که باعث ایجاد فضایی درهم می شوند. برای مثال برچسب 80PLUS یعنی این پاور ۸۰ درصد توان را به صورت مفید تحویل می دهد و ۲۰ درصد را تلف می کند. طبق این فاکتور ، استاندارد محصولات را بررسی کرده و در شش رده (سفید، برنز، نقره، طلا، پلاتینیوم و تیتانیوم) به آن‌ها گواهی اعطا می‌کنند.

مقایسه قیمت پاور کامپیوتر در 29 برند

حال که اهمیت این قطعه و کار کوچک اما مهمی که انجام می دهد را فهمیدید، با ویژگی های مهمی که باید در هنگام خرید پاور به آن توجه کنید؛ آشنا می شوید. اولین نکته ای که در خرید پاور خوب باید به آن توجه کنید ولتاژ ورودی به پاور است. این ولتاژ میزان حداکثر ولتاژی است که این قطعه باید از درگاه ورودی خود یعنی پریز برقی که به آن متصل است، دریافت کند گفته می شود.

http://738sms.ir